Criticalmass rantakuntoon kesään mennessä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
tohon ylikuntoon muuten niin mun mielestä on naurettavaa puhua ylikunnon vaarasta esim jos treenaa hauiksia :D

siis helposti voit tehä hauiksia vaikka 3x viikossa 8 sarjaa joka kerta, ja ei varmana tule ylikuntoa, hauis on kumminkin aika pieni lihas.

Tulehdus voi tulla.. :D

Kiitos vastauksista! Näillä eväillä lähdetään sitten ensimmäiseen 4 viikon kiristelyvaiheeseen.

mattiE sanoi:
tuo "armeijan metodi" ei kyllä pitänyt minulla oikein kutiaan rasvojen suhteen ( joillain voi tehdä, joillain ei ) siitä sain tulokseksi 15% kun "oikea" pihtimittauksella tehty rasva% oli 11.

Niin. Mutta se riippuu myös siitä kuinka syvältä se "nipistelijä" on läskejäsi kauhaissut. Kummatkin testit on vaan suuntaa antavia.

Mulla kertyy lähes kaikki rasva tohon mahan ja alaselän seudule, niinkuin useimmilla miehillä. Ja veikkaan että tuo 17% on tällä hetkellä lähimpänä. Ei se 17% enempää ole kuitenkaan.

Mutta vakaasti uskon, että kurinalaisella dietillä kahdeksassa viikossa pystyn tiputtamaan rasvaprosenttiani 7%

Mä mitään kuvia muistanu ottaa. Piti ottaa kaverin kameralla, kun se pääsi viikonloppu-lomille.

Kuitenkin hyvin on lähtenyt dietti käyntiin ja olen syömisien suhteen mennyt ihan tarkkaan. Aamulenkki vaan on jäänyt välistä :D Äsken kävin sitten lenkillä, että ei olis niin huono olo.

Ajattelin kuitenkin nyt vaihtaa treeni-ohjelmaa tollaseen 2-jakoiseen eli neljä kertaa viikossa tulis käytyä salilla 2on 1off tyylillä.

Tuntuu vaan siltä että paukut riittäis paljon enempäänkin, kun tohon kolme kertaa viikossa systeemiin. Ja kaiken lisäksi olen tahkonnut sillä jo yli 3kk.

Kroppani on ikäänkuin "sisäänajettu" tähän salitreenaamiseen.
Ja tuntuu hyvältä kun pystyy panostaan tiettyyn lihasryhmään ihan täysillä.

Ja lyhyempää sarjaa ajattelin tehdä noissa isoissa liikkeissä.

criticalmass sanoi:
Mä mitään kuvia muistanu ottaa. Piti ottaa kaverin kameralla, kun se pääsi viikonloppu-lomille.

Kuitenkin hyvin on lähtenyt dietti käyntiin ja olen syömisien suhteen mennyt ihan tarkkaan. Aamulenkki vaan on jäänyt välistä :D Äsken kävin sitten lenkillä, että ei olis niin huono olo.

Ajattelin kuitenkin nyt vaihtaa treeni-ohjelmaa tollaseen 2-jakoiseen eli neljä kertaa viikossa tulis käytyä salilla 2on 1off tyylillä.

Tuntuu vaan siltä että paukut riittäis paljon enempäänkin, kun tohon kolme kertaa viikossa systeemiin. Ja kaiken lisäksi olen tahkonnut sillä jo yli 3kk.

Kroppani on ikäänkuin "sisäänajettu" tähän salitreenaamiseen.
Ja tuntuu hyvältä kun pystyy panostaan tiettyyn lihasryhmään ihan täysillä.

Ja lyhyempää sarjaa ajattelin tehdä noissa isoissa liikkeissä.

Mukava kun homma käy ja henki haisee! Tsemiä vaan kovasti. Eikä se aamu lenkki nyt niin välttämätön mielestäni ole, aluksi laihtuu oikealla ruokavaliollakin myöhemmin sitten kandee aamuaerobista mukaan myös ottaa toki ainahan se parempi jos jo alusta se mukana on.

Suositut

Back
Ylös Bottom