Critical bench 2.0 ohjelma

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onko ketään joka olis kyseistä ohjelmaa kokeillut? Kyseessä maksullinen ohjelma penkin tuloksen nostoon mutta löytyy etsimällä netistä kyllä ilmanenkin versio, josta pitää painot sitten itse laskea maksimin perusteella. Ainaskin jenkkilän foorumeilta etsin tietoa ja joillakin oli noussut tuon 25kg penkki tulos 10vkossa. Itellä alkaa 4. vko ja nyt penkki noussut 5kg. Oon tyytyväinen jos 10kg nousee ohjelman loppuun mennessä.

Löytyskö muita ketkä kokeilleet ohjelmaa ku ei ainaskaan suomalaisilta foorumeilta löytynyt ketjua siitä?

eli kyseessä 5 jakoinen ohjelma:
1.rinta
2.jalat
3.selkä
4.olkapäät
5.ojentajat/hauis

youtubessa video ekan viikon rintatreenistä.

sit puolueellinen ohjelman oma mainossivu www.criticalbench.com

Joo itse olen nostelut vasta 3kk ja pidin taukoa salilta 3 vuotta ennen sitä. Penkki jämähti 100kg ennenkuin aloitin tämän ohjelman. Mutta tällä ohjelmalla pitäis nousta kokeneempienkin tulokset...ellei sit mainospuhetta vaan ole?

Siksi kyselinkin olisko joku suomalainen tällä ohjelmalla oikeesti nostanut penkkitulostaan? =)

Suoraan voin sanoa, että vaikuttaa aika surkeelta penkkiohjelmalta. Pohjautuu rintalihan repimiseen pakkotoistoilla ja se nyt ei voimaa hankittaessa kuulosta ihan optimi tieltä. Mutta eipäs tuomita heti, jos joku muutaman vuoden salilla treenaillut naturaali ottaa tän testiin ja nostaa penaa 20kg / 10vk, niin lähtee ittelläki testiin :D

6vko menossa ja nyt noussut penkki 10kg, joten oon tyytyväinen. Saa nähdä 5vko päästä mikä on maksimi? Tossa video esimerkissä tekee sarjat väärinpäin, eli eka 2 toistot ja sit vasta 3-4 ja 5-6 toistot. Lisäksi itse en ole pakkotoistoja joutunut tekemään yhtään kertaa vaan painot oon laskenut oikein. Ens viikolla negatiiviset toistot jotka on tässä ohjelmassa vaan kerran. Itse olen ainakin tyytyväinen ohjelmaan ja tulosten nousuun. Painoa on kuiteskin vaan 73kg ja penkin nousu 120kg olisi jo hyvä saavutus mielestäni 4kk reenihistorian jälkeen :)

Ohjelma loppu

Noniin, tänään sitten loppu ohjelma ja 120kg nousi penkistä. Eli 20kg nousi penkki 10vkossa. Nyt sitten kevyempää treeniä jonkin aikaa ja sitten uus kierto päälle jos sais vaikka 10kg nousee seuraavaksi.

Mutta hyvä ohjelma ja siinä mielessä hyvä että sisältää penkin lisäksi kaikki muutkin liikkeet ja sarjat jolloin ei tarvi muuta miettiä kuin miten pääsee salille ja mitä syö :)

SUOSITTELEN!

Tulokset nousee melkein millä tahansa ohjelmalla kun vaan jaksaa keskittyä esim. penkin hinkkaamiseen. Todellinen tulosraja tulee vielä vastaan.

Hyvin näyttää potkivan. Ensimmäinen nosto on luullakseni vinopenkin epävirallinen maailmanennätys, ja ottaa vielä perään yli 306kg:n raakapenkin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Noniin, tänään sitten loppu ohjelma ja 120kg nousi penkistä. Eli 20kg nousi penkki 10vkossa. Nyt sitten kevyempää treeniä jonkin aikaa ja sitten uus kierto päälle jos sais vaikka 10kg nousee seuraavaksi.

Mutta hyvä ohjelma ja siinä mielessä hyvä että sisältää penkin lisäksi kaikki muutkin liikkeet ja sarjat jolloin ei tarvi muuta miettiä kuin miten pääsee salille ja mitä syö :)

SUOSITTELEN!

Minkälainen tämä ohjelma on kokonaisuudessa, mitä teit?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minkälainen tämä ohjelma on kokonaisuudessa, mitä teit?

Ohjelman vanhempi versio löytyy googlaamalla tai torrenttina. Itse ostin/tilasin sen jälkikäteen kun kerran toimii ja näin saa painotaulukot eri maksimeille mukaan. 9 eur maksaa kokeiluversio ettei nyt niin kauheen hintainen ole :)
Eli joka viikolle oma ohjelma ja penkin painot laskettu valmiiksi maksimin mukaan.

Tulokset nousee melkein millä tahansa ohjelmalla kun vaan jaksaa keskittyä esim. penkin hinkkaamiseen. Todellinen tulosraja tulee vielä vastaan.

Ei tommonen 20kg/10vko nyt ihan joka ohjelmalla tule :D Kyllä mullakin alkuun nousi 70kg->100kg mut siihen se sit toppaskin. Ja mun painoon suhteuttettuna 75kg toi 120kg(1.6xop) on jo hyvä tulos ja siihen saa jotkut treenata pari vuotta.
Varmasti ei enää nousekaan noin nopeasti mutta oonkin jo tyytyväinen 10kg lisäykseen seuraavaksi kun natuna mennään.

Onhan noita hyviä ohjelmia paljon ja ilmaisiakin jos jaksaa etsiä. Tuli tämmönenkin vastaan, millä varmaan sais nostettua tulosta ja sopii isompia rautoja nosteleville?

Suositut

Back
Ylös Bottom