Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taikureista puheen ollen, katsoiko kukaan eilen sitä Einstein-ohjelmaa? Mulla nousi niin hillitön myötähäpeä että piti melkein vaihtaa kanavaa!:D Se jätkä oli kohtuu huono.
Amazon.com sanoi:Book Description
Methods utilized by occultists, military and martial artists to perfect the art of levitation and invisibility. Throughout history only a "super" few have learned to accomplish such seemingly impossible tasks. Were the blocks of the pyramid levitated into place? This is the only how to book on a very strange topic.
About the Author
A former military intelligence operative who has kept his identity a closely guarded secret cliams to have worked inside underground bunkers in Area 5l where he actually flew UFOs via telepathy and levitation methods derived from contact with ETs.
Eniten mua risoo/ällöttää sen jatkuva tarve pattastella ympärinsä ilman paitaa ja niin kun just eilisessäkin jaksossa, ihan niin kun kaikki muijat lakois het sen rintalihakset nähdessään. Pitäis vaan vaatteet päällänsä, sen sijaan en pistäis pahakseni jos sen jälkeen tulevassa ohjelmassa Leland Chapman riisuis paitansa edes kerran. Muutenkin jotkut "taika-temput" on niin yli-ammuttuja että menee vähän maku koko jutusta, less is more...
Eniten mua risoo/ällöttää sen jatkuva tarve pattastella ympärinsä ilman paitaa ja niin kun just eilisessäkin jaksossa, ihan niin kun kaikki muijat lakois het sen rintalihakset nähdessään. Pitäis vaan vaatteet päällänsä, sen sijaan en pistäis pahakseni jos sen jälkeen tulevassa ohjelmassa Leland Chapman riisuis paitansa edes kerran. Muutenkin jotkut "taika-temput" on niin yli-ammuttuja että menee vähän maku koko jutusta, less is more...
No jes, aloin treenaamaan tota repimistä. Harjoittelin n. 50min ja tuloksena: 2x1,5cm paksua kirjaa katki, yksi 2cm paksu yrityshakemisto ja reilu 3cm paksu keltaiset sivut. Aika äkkiä ton tekniikan oppii.