CreaStack

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Hmm.. Eli vaikutta kovin yksilölliseltä asialta.. koitan kerran ja katotaan miten siinä käy. :)

Miten ton ja krean monohydraatin kanssa on? Vaikuttaako mitenkään toisiinsa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tombster sanoi:
Ehdottomasti! :kippis1:

Ja aiheeseen.. Täytyy varmaan itsekin hankkia pari pussia tätä kun on niin edullista. Samalla haluan kuvani pakkiksen seinälle. :D

Edit: quotet kuntoon

Mitä hyötyä siitä vipistä on? Ei sillä saa tilauksista alennusta?

Lasilliseen vettä oon sen 5g sekottanu ja kiskassu naamariin. Hikeä on pukannu vähä normaalia enemmän mutta mitään hirveetä virtapiikiä en oo saanu, mikä saattaa johtua siitä että oon nukkunu päikkärit. Ei toi musta maistu mitenkään pahalle, ennemminki semmosta mukavan kirpeetä.

Maku on ihan ok 5g sekotan lasilliseen vettä. Vaikutuksesta sen verran et vaikka lähtis heti herättyään salille, niin jaksaa tehdä tosi hyvin treenin loppuun eikä tule tarvetta makoilla sarjojen välissä.

Aloin vasta rouhimaan noita tarjouksesta ostettuja CreaStackejä ja tuli sattumalta testattua-> energiajuoma + CreaStack = :thumbs:

Maku peittyy ja saa hyvän pommin aikaseksi kun on tauriinit+guarana/kofeiini tuossa juomassakin. :eek: Äsken tuli vedettyä (+ 2 kuppia kahvia) ja kohta on PAKKO lähtee liikenteeseen, sen verran on häilyvät täpinät... Aamuaerobinen siis edessä.

Käytetty energiajuoma oli muuten sokeriton MadCrock 250ml johon 1 rkl ko. jauhoa.

Paljonkos tuo 1 rkl (virallinen 15 ml) on grammoina ko. jauhoa suurin piirtein?

B.O.S.S. sanoi:
Paljonkos tuo 1 rkl (virallinen 15 ml) on grammoina ko. jauhoa suurin piirtein?

Mie oon käytelly yhtä teelusikallista jos kahvia nautiskelen samaan aikaan ja tuokin jo tuntuu... Kaksi teelusikallista ennen reenejä jos en kahvia juo ja kädet hikuaa ja töpisee jo ihan urakalla... Vaikea kuvitella mitä tekee ruokalusikallinen + 2 kahvimottia :lol2:

Gdane sanoi:
Mie oon käytelly yhtä teelusikallista jos kahvia nautiskelen samaan aikaan ja tuokin jo tuntuu... Kaksi teelusikallista ennen reenejä jos en kahvia juo ja kädet hikuaa ja töpisee jo ihan urakalla... Vaikea kuvitella mitä tekee ruokalusikallinen + 2 kahvimottia :lol2:
Jeps, tossa siis vielä 1 "Red Bull" lisäks. Oli ihan hyvät täpinät, vaikka mulla pitäis olla ihan asiallinen kofeiinitoleranssi! :eek: :lol2:

Kulki muuten lenkki! :)

Pariin edelliseen treeniin vetäsin seuraavat:

-Kreastack 5 g
-tauriini 5 g
-lean stack yksi kapseli
-1 kpl kofutabletti

Lensi muuten hiki aika kiitettävästi.

Mää oon käyttäny ihan säännöllisesti:
-ennen salille lähtöä (~15min ennen) ruokalusikallinen CreaStackkia
-salin pukkarissa rouhin 3 kofeiinitablettia

Hyvin jaksaa, ja lämmin on. Mulla menee vaan kahviakin koko ajan niin helvetisti, ettei noista saa mitään semmosia kunnon säväreitä enää. Pitää vaan toivoa, ettei tule mitään mahahaavaa pitkässä juoksussa :D
Ja vaikka jotkut sanovat, että tommosten piristeiden jälkeen ei enää jaksa treenata ilman, niin on mulla ainakin treeni kulkenut ihan samalla tavalla, vaikka joskus olen piristeet unohtanutkin.

Olisikohan tämä taas joskus tulossa myyntiin kun viimeinen pussukka on jo avattu ja tahtoo lisää! Sen verran hyvin potkii :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom