CreaStack

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
mihin te sekoitatte tän laamanperseen makuisen kaman? Nyt tosiaan ekan paukun otin ja tein sen veteen (onneksi varasin limpparia lasillisen mukaan) ja hyi helvetti että raaka viinakaan potki näin paljon vastaan kun mitä tää!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse pidän tosta mausta. Joskus rouhin kofujakin ihan vain sähäkän makuelämyksen vuoksi :)

Kuinkas paljon creastackia voi ottaa turvallisesti?

Pussin kyljessä lukee että 4,5 g olisi maksimiannostus, eikä sitä saa ylittää. Onko kyseessä ns. "jenkkirajoitus" vai onko aivan tosi kyseessä?

Tomppa85 sanoi:
Kuinkas paljon creastackia voi ottaa turvallisesti?

Pussin kyljessä lukee että 4,5 g olisi maksimiannostus, eikä sitä saa ylittää. Onko kyseessä ns. "jenkkirajoitus" vai onko aivan tosi kyseessä?

No eipä sitä ainakaan minun tarpeisiin tarvitse ylittää.. Liikaa piristeitä --> voimat poies.

Edit: Kreatiinipyruvaatin puolesta varmasti voisi ottaa enemmänkin mutta en kummoista hyötyä siitä tuskin enää saa vaikka purkin kippaa.

No en mä huomannut mitään erikoista kun tota nyt parina kertana otin. Ehkä jos en jo ennestään olisi käyttänyt kofua ja tauriinia niin tilanne voisi olla toinen. No säästän nuo dieetille ja kokeilen sitten vähän jatkuvammin käytettynä uudelleen.

joo en huomannut minäkään yhtään mitään vaikutuksia. En ole käyttänyt kreatiinia vuoteen enkä juonut kahvia tai popsinut cofu-pillereitä ennen treeniä myöskään piiiitkiiin pitkiin aikoihin. Mutta jos tämä toimii kuten cannabis että ekalla kertaa ei välttämättä vaikuta, mutta toisella sitten tärähtää kunnolla, kun luonnontuotteita kait tässäkin on..:rolleyes: :piis:

Amerikan Jeesus sanoi:
mihin te sekoitatte tän laamanperseen makuisen kaman? Nyt tosiaan ekan paukun otin ja tein sen veteen (onneksi varasin limpparia lasillisen mukaan) ja hyi helvetti että raaka viinakaan potki näin paljon vastaan kun mitä tää!!!

mehuun&tuoremehuun sekottanu,tuoremehun kanssa menee paremmin

ja annostukseen:ite oon n.5g,vähän vajaa

Gdane sanoi:
No eipä sitä ainakaan minun tarpeisiin tarvitse ylittää.. Liikaa piristeitä --> voimat poies.

Edit: Kreatiinipyruvaatin puolesta varmasti voisi ottaa enemmänkin mutta en kummoista hyötyä siitä tuskin enää saa vaikka purkin kippaa.

Eilen otin aika tujun annoksen tuota creastackia, kun humpsahti pussista muutama teelusikallinen protskudrinkin sekaan, enkä halunnut poiskaan heittää. Ei siinä mitään, drinkit naamaan ja salille: vähän hikoilutti ja liikkeet pikkuisen nykiviä. :rolleyes:

Kaveri huomautti että mun polvet täris kyykyssä huomattavan paljon. :D Seuraavalla kerralla otetaan vähän vähemmän tuota tavaraa.

Amerikan Jeesus sanoi:

Mä otan lusikalla suoraan suuhun ja colaa tai funlightia päälle. :rock:

Kolmannella käyttökerralla virtapiikki oli huomattavasti suurempi kuin kahdella ekalla. Johtuneeko sitten siitä että alla oli työpäivä eli 4-6 kuppia kahvia ja 4 lämmintä ateriaa. Muut treenit kun vedin niin, että heräämisestä n. tunti ja salille.

Itse huomannut vaikutuksena lähinnä sen, että jaksaa tasaisesti treenin alusta loppuun. Olen ottanut kaksi kertaa 5g annoksia ja kerran noin 8g annoksen, ei havaittavaa vaikutusta eri määrillä.

Hien eritys hieman noussut, mutta ei huomattavasti. Olen sitä mieltä, että jos malttaa/pystyy nukkumaan päikkärit ennen salia tai sitten hyvät yöunet, ei tuotetta tarvitse. Itsellä tosin tuppaa noi yöunet olemaan sitä sun tätä toisinaan, eli kokonaisuutena ihan hyvä tuote, virtaa riittää läpi treenin.

Taidan omata kieron makuaistin, koska pidän CreaStackista ihan veteen sekoitettuna, ja varsin vahvana seoksena, 5g 2dl vettä.

Mittaa ei tullut mukana, joten voisiko joku mitata paljon painaa vaikka tasainen t-lusikka, tai vielä parempi jos jollain olisi se mitta mikä tulee pakkiksen tauriinipussin mukana, ja katsoa sillä monta mitallista painaa sen 3-5g?

Taitaa olla samankokoinen mitta, eli voit luottaa siihen samaan.

Lämpö ja hikoilu on ihan normaalia ja itseasiassa varsin toivottu ominaisuus. Tauriini yksinäänkin tekee kovan hien, siihen kun lisätään kofeiini, niin jo on kuuma. Harmittaa kun tauriinia ei olla saatu moneen aikaan.

Hippo sanoi:
Mä otan lusikalla suoraan suuhun ja colaa tai funlightia päälle. :rock:

No mutta sä oletkin HC! Ja vedä ihmeessä sitä pepsimaxia siihen päälle, nyt kun sulla on sitäkin. ;)

No mutta asiaan, täytyy kokeilla vähän reilummalla annoksella seuraavalla kerralla. Otin aika vähäsen eikä se ainakaan "potkinut". Eli eiköhän tuokin toimi ihan hyvin kun löytää itelleen sopivan annoskoon.

On muuten harvinaisen pahaa :D Kokemuksista en voi vielä mitään sanoa kun vasta kaksi treeniä tolla takana. Tuntuu kyllä että jaksaa paremmin loppuun asti, mutta voi olla placeboa tai jostain muustakin kiinni. Myös matkalla salille on energinen ja hyvä olo, joka on tietenkin vain plussaa. Sitä, johtuuko tämä creastackista vai jostain muusta en tiedä, mutta mitä väliä, kokonaisuus toimii :rock:

Eilen sain oman pussukan.. Täytyypäs kokeilla. Hirveesti sitä on täällä kehuttu ainaskin. :)

Ainoo huono puoli on et käyn yleensä siinä ilta-kahdeksan maissa salilla.. Et tuleekohan uni ton jälkeen?

HuppiHarri sanoi:
Eilen sain oman pussukan.. Täytyypäs kokeilla. Hirveesti sitä on täällä kehuttu ainaskin. :)

Ainoo huono puoli on et käyn yleensä siinä ilta-kahdeksan maissa salilla.. Et tuleekohan uni ton jälkeen?

Minä, joka olen todella huono nukkumaan ja altis kaikille uneen vaikuttaville tekijöille, en ainakaan ole kokenut että tuo vaikuttaisi mitenkään unen saantiin - pikemminkin olen nukkunut paremmin nyt viime päivinä kun tuota olen käyttänyt.:)

Itse menin myös salille ensimäisen kerran about klo 7. Otin tuon 30min ennen treeniä. Ei toivoakaan saada unta ennen klo 2.. Mukana oli tosin myös kofeiinia 200mg, joka itsessään jo vaikuttaa mulla huomattavasti unensaantiin. Viimeistään 6h ennen nukkumaanmenoa kannattaa ottaa, ellei jopa 8h. Jatkossa jätän creastackit pois jos menen illalla treenaamaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom