Cooper

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja radial
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 COOPER – KYLMÄTOTUUS KUNTOUDEN TASOSTA 💥

Meta description: ChatGPT said: 💥 COOPER – KYLMÄTOTUUS KUNTOUDEN TASOSTA 💥 Legendaarinen 12 minuutin testi, joka paljastaa hapenoton, peruskunnon ja mentaalisen...

Bitch please, on se nyt aika läppä jos keskiverto pakkislainen juoksee oikeasti päälle 3000 coopperissa. No, sittenpä on sillä varjolla munaa haukkua Christiano Ronaldo läskiksi :D

Tähän mennessä keskiverto pakkislainen painoluokittain.

katso liitettä 72806
Penkki keskiarvo painoluokittain.

katso liitettä 72807
Cooper keskiarvo painoluokittain.

Tilastotieteilijän oikeudella olen ottanut muutamat hyvin poikkeavat tulokset pois vääristämästä painoluokan keskiarvoa.

e: alle 120 kg on nimetty virheellisesti, siinä on mukana myös 120 kg henkilöt. Kukaan ei ole vielä puhkaissut 120 kg rajaa ;)

e2: juu siis selvät trollit tai muuten hyvin paljon ka muuttavat tulokset ovat siis poistettu. Ja näissä arvoissa on vielä uulavi mukana...

Okei, vedän kritiikkini pois, tilastot vääristyvät luultavasti vain noin 10%. Se menee jo normaalin lapinlisän piikkiin täällä.

Itse asiassa kuten cooperin tuloksista käy ilmi, vain alle 80 kg väittävät juoksevansa keskimäärin noin 3000 metriä joka on ihan uskottavaa. Tilastotiede on armotonta :D

(Pituus: 184)
Paino: n.75
penkki: 92.5
cooper: 2680 (ei juurikaan tule tota aerobista tehtyä hyötyliikunnan lisäksi... :nolo: )

Paino: 87
penkki: ~120
cooper: yläasteella meni 1800, josta aikaa hitosti, joten sanotaan vaikka että max 2000 vois mennä :dance:

paino 90kg
Penkki 85kg
cooper 2400

Ja epäilen kyllä tilastoja koska ei tälläsiä tuloksia kukaan kehtaa tänne laittaa. Meinasin jättää itsekkin laittamasta. :pano:

Paino: 113,3
Penkki: 165kg
Cooper: 2700m ( vuonna 1991 ) Nyt varmaan n1700m (ja pitkät matkat kuljetaan Volvolla :D.)

Paino: 82kg
Penkki: en ees muista millon oisin maksimia kokeillu, kun ei oo toi maksimivoiman kasvattaminen niin tärkeetä mulle. Paras sarja 10x90kg viime viikolla.
Cooper: juostu viimeks intissä -03 2800, sillon 20 kg kevyempänä :D Nyt jos kokeilis niin ehkä kakstonnii menis.

Back
Ylös Bottom