Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkan sanoi:Sanokaa nyt onko tuo 100m iha kunnioitettava lisäys kuukautta kohti vai olisiko mahdollisuuksia enempäänkin ?
).
jto sanoi:yks juttu, mihin kannattaa keskittyä ja jolla saa aikaan mukavaa parannusta tuloksessa on juoksutekniikka. hyvä ois, jos saisit jonkun kokeneen nylkyn katsomaan menoas.
Eikös MpKK:ssa riitä miehille 2600 ja naisille 2400?lej sanoi:Mutta juoksun tarkoitus olisi pääasiassa parantaa cooper-tulosta MpKK:n pääsykokoeisiin jossa pitäisi päästä yli 3000, eikä niinkään laihduttaa.
Riittää, mutta jos juoksee 3000, niin saa 5 pistettä, ja ajattelin ottaa varman päälle, niihin muihin testeihin ei vissiin oikein pysty harjoittelemaan. Ja muutenkin olisi mukava olla hyvässä kunnossa.Rautarinta sanoi:Eikös MpKK:ssa riitä miehille 2600 ja naisille 2400?
Niin ainakin muistelisin, ite taktikoin niin etten juossut yhtään ylimääräistä.
Jaa, tuollaisesta en tiennytkään, mutta ei se haitannut. Tosiaan ei muuta kuin kovaa reeniä! Täältähän jostain ihan läheltä löytynee hyviä coopperi vinkkejä, joita voit varmaan soveltaa kohdallesikin. Aikaahan kuitenkin on vielä 6 kk, eli hyvään kuntoon vielä ehdit. Aluksi varovasti ja kevyesti ettei paikat hajoa, sitten rakentamaan pohjakuntoa pitkillä aeroobisilla lenkeillä. Ensi vuoden alussa sitten myls vauhtileikittelyt ja kovavauhtiset ja vedot mukaan, niin kyllä pitäs mennä käykäisesti se se 3000.lej sanoi:Riittää, mutta jos juoksee 3000, niin saa 5 pistettä, ja ajattelin ottaa varman päälle, niihin muihin testeihin ei vissiin oikein pysty harjoittelemaan. Ja muutenkin olisi mukava olla hyvässä kunnossa.
Njaa, ethän sinä mikään vanha ole. Ei 23 mikään paha vielä ole, kyllä siellä vanhempiakin kokeissa oli. En itse sitten mennyt sinne vaikka pääsinkin, valitsin toisen koulun. Kun pääsi kaikkiin kolmeen mihin haki, niin oli varaa mistä valita. Viime aikoina olen kyllä välillä miettinyt, että mitäs jos olisinkin valinnut sen "harmaan" puolen. Välillä tästä opiskelusta puuttuu vähän liikaa rajoja. Mutta sillä mennään, mikä on valittu, ja uskotaan, että unelmien ammatti on vielä joskus hanskassa.lej sanoi:Oletkos itse kyseisessä koulussa Rautarinta? Mahtaako ne huolia "vanhoja" ihmisiä, kun olen tässä intin jälkeen käynyt ihan toista koulua kolmisen vuotta. Ja nyt paukahti keliakiakin, mutta ajattelin silti yrittää.
Ilmeisesti mitään muita kuntotestejä ei ole. Soveltuvuusarvio vaan on varmaan tarkoituksella jätetty aika hämärän peittoon.
Kuullostaapas terveelliseltä...Jumpe sanoi:valaiskaas tyhmää minkälaista harjottelua tää intervalli on?
hieman ot: mutta mulla on tollanen auton maalaus projekti meneillään...
Käytä nyt hyvä mies HENGITYSSUOJAINTA, jos joudut pölyävää hommaa tekemään! Tuo pöly on keuhkoille moninverroin pahempaa kuin esim. tupakointi.