Coolein lisäravinteen nimi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bateman
  • Aloitettu Aloitettu
Tämä nyt ei ole lisäravinteen nimi mutta kyllä itselläni tuli hymy naamalle kun kyseistä tekstiä luin. Oli sitten totta tai ei niin hienoja sanoja ainakin :D

Quote alkaa/
"Pro Lean SF:llä on voimakas termogeeninen vaikutus E ja Z guggulsteronien ansiosta. Nämä yhteisvaikutuksesas forskolinin kanssa nostavat aineenvaihduntasi aivan toisiin lukemiin. Korkean forskoliinipitoisuuden ansosta tämä tuote myös tehostaa adrenergisten reseptorien toimintaa ja lisää adenosiinimonofosfaattisykliä (cAMP), mikä johtaa lipaasiaktivaatioon ja triglyseridien pilkkoutumiseen.Uuten Pro Leaniin on lisätty potentiaalinen glukoosin välittäjästimulaattori Banaba-uutteesta. Aktiivinen ainesosalla kolosolihapolla (colosolic acid) on kyky alentaa verensokeria ja hyväksikäyttää triglyseridejä.Tuotteen sisältämä Bioperiini on patentoitu valmiste piperiinistä. Bioperiinillä on haivattu olevan ravintoaineiden imeytymistä parantava vaikutus. "

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sain virossa kisassa palkinnoksi ison herasäkin, itse heran ei ole mitenkään epänormaali, mutta sitä myyvän firman kyllä: ROBOCOP!!! LOL! Kyllä on saannu näin jälkeen päin nauraa noille virolaisille, ku aivan ihme nimiä firmoilleen antaa :)

Laffer sanoi:
Tämä nyt ei ole lisäravinteen nimi mutta kyllä itselläni tuli hymy naamalle kun kyseistä tekstiä luin. Oli sitten totta tai ei niin hienoja sanoja ainakin :D

Quote alkaa/
"Pro Lean SF:llä on voimakas termogeeninen vaikutus E ja Z guggulsteronien ansiosta. Nämä yhteisvaikutuksesas forskolinin kanssa nostavat aineenvaihduntasi aivan toisiin lukemiin. Korkean forskoliinipitoisuuden ansosta tämä tuote myös tehostaa adrenergisten reseptorien toimintaa ja lisää adenosiinimonofosfaattisykliä (cAMP), mikä johtaa lipaasiaktivaatioon ja triglyseridien pilkkoutumiseen.Uuten Pro Leaniin on lisätty potentiaalinen glukoosin välittäjästimulaattori Banaba-uutteesta. Aktiivinen ainesosalla kolosolihapolla (colosolic acid) on kyky alentaa verensokeria ja hyväksikäyttää triglyseridejä.Tuotteen sisältämä Bioperiini on patentoitu valmiste piperiinistä. Bioperiinillä on haivattu olevan ravintoaineiden imeytymistä parantava vaikutus. "

HAHAHAAAHAA

MegaMuscleFactory3500:llä on huomattavia vaikutuksia elimistön tirgonaattitasoihin ja täten se auttaa vapauttamaan kaksoishiuslisäketumakkeesta huomattavia määriä Nictreenisylfamiittia joka auttaa lihassolujen titzegraaniyksikköjen cumatraattisolujen uusiutumiseen ja tämä on se mitä tarvitaan maksimaaliseen britolameuksrauhasen hormoonitoimintaan ja sitä kautta johtuvan nicelstaattisokerin imeytymiseen huipputehokkaasti! MegaMuscleFactory3500 sisältää myös intialaisesta naschaija-pensaasta sorvattua juurinestettä mikä lisää pumppia ja kaikkia hormonitasoja jopa 234,52%!

Ei testattu ihmisillä.

Laffer sanoi:
Quote alkaa/
Nuo SF:n tuotekuvaukset/mainokset kirjoitusvirheineen kyllä herättävät kieltämättä aina hilpeyttä. :D

Pakko saaha jostain guggulsteroinia ja forskoliinia. :evil:

Mike sanoi:
Ano´s special

allnighte.gif

Ano's special

Huom. varoitus naisille!

Saattaa sisältää siittiöitä. Haittavaikutuksina pikku-Anojen putkahteleminen.

KyntöSika sanoi:
Sain virossa kisassa palkinnoksi ison herasäkin, itse heran ei ole mitenkään epänormaali, mutta sitä myyvän firman kyllä: ROBOCOP!!! LOL! Kyllä on saannu näin jälkeen päin nauraa noille virolaisille, ku aivan ihme nimiä firmoilleen antaa :)

Tossa kuukausi sitten olin Virossa ja näin yhdessä Kioskissa tuotteet lajiteltuna hyllyssä tyyliin, Juomat, Tupakka, Lehdet niinkuin R-Kioskeissakin Suomessa on. Sitten oli osio "Robocop" jossa oli jotain protskuja yms. Se piristi hieman krapulaista päivääni.. Robocop.!?! Ei hemmetti :D

Nyt sitten selvisi että se on firma. Mä luulin et Robocop on eestiä ja tarkoittaa lisäravinteita. ;)

PenkkiPelle sanoi:
Tossa kuukausi sitten olin Virossa ja näin yhdessä Kioskissa tuotteet lajiteltuna hyllyssä tyyliin, Juomat, Tupakka, Lehdet niinkuin R-Kioskeissakin Suomessa on. Sitten oli osio "Robocop" jossa oli jotain protskuja yms. Se piristi hieman krapulaista päivääni.. Robocop.!?! Ei hemmetti :D

Nyt sitten selvisi että se on firma. Mä luulin et Robocop on eestiä ja tarkoittaa lisäravinteita. ;)

www.robocop.ee

"Meie missioon - muuta inimesed ilusamaks, tervemaks ja tugevamaks."

:D

Mike sanoi:
SF:llä on muutenkin aika hassu mies puikoissa. Etenkin Ano´s special on sitten semmoinen tuote, mitä en aikuisten oikeasti tekisi itse saati sitten myisi. Tuote ei rehellisesti sanottuna ole myyvä.

Niin nimen takia ? Ohan toi ravintoarvoiltaan aika normaali palautusjuoma

"tällä tuotteella ei ole mitään tekemistä kiellettyjen plasmanlisääjien kanssa"

:lol2:

on kyllä myönnettävä että myös lisäravinnemarkkinoiden typerimmissä nimissäkin amerikkalaiset kilpailevat ihan omassa sarjassaan.

Dobermann sanoi:
Niin nimen takia ? Ohan toi ravintoarvoiltaan aika normaali palautusjuoma

Siis koko tuote vain on niin, sanotaanko junttimainen, ettei se voi myydä. Sehän on sama tuote kuin toinen SF:n massajuoma, mutta samalla hinnalla saa 250g vähemmän. Eroa on vain muistaakseni nimi.

PenkkiPelle sanoi:
Siellähän on ihan keskustelufoorumi.. Eestin kieli on ihanaa.. :D
"mis oleks parimad harjutused just ülemise rinnalihase poole treenimiseks, millised harjutusi ja seeriaid teie kasutate?" Heh!

Mun mielestä kornein merkki oli kyllä Viking Power. Ja se Halmeen kuva siinä kannessa. Kyllähn mäkin sitä yhden pussin ostin. Eiks se ollu enemmänkin palutusjuoma, mutta mun mielestä sitä ei kuitenkaan ihan sellaisena markkinoitu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom