Conor McGregor

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sitä että Conor jatkaa mestarina & Khabib sekä Tony ottelevat interim vyöstä.

"for the undisputed title". Eikös tuo nyt meinaa sitä, että höpöhöpövyö ei ole kyseessä?
No siis tämä just. UFC 223 Khabib v Ferguson on undisputed, mutta Dana kysyy onko se muka sanonut että Conorilta lähtee vyö.

Dana varmaan varautuu siihen, että matsi ei toteudu, kuten edellinä neljänä kertana vai monestiko näiden nyt on pitänyt otella.

Kusinen tilanne joka tapauksessa.

Mä luulen että UFC haluaa että kummatkin pääsee kehään, ennenkuin vyö jaetaan. Vyön risuminen jätetään rituaalina pois, että Conor voi edelleenkin heittää legendaa että on kahden sarjan mestari ja eihän multa vyötä ole ikinä kukaan saanut voitettua jne. Jotenkin surullista että Conor ei suostu ottelemaan, mutta silti tekee kaikkensa että vyö pysyis ja tältä ottelulta saisi arvoa pois.

Seuraavaksi luodaan 165 painoluokka jonka mestariksi Conor nousee ja häneltä otetaan 155 titteli pois. Conor palaa syksyllä ja nähdään ottelu Diazia vastaan jolla on interim vyö.

Danahan sanoi tuossa että "did i say he was stripped" Eli ei ole vielä otettu, Conoria pidetään mestarina kunnes matsi käydään, stripataan vasta sitten. Tässä on monta eventtiä vielä aikaa.

Toisaalta taas jos aletaan mainostamaan jotain ottelua niin, että panoksena on kiistaton sarjan mestaruusvyö, niin silloin olisi lienee jokseenkin pakko jommalla kummalla ottelijalla olla hallussaan tuo vyö tai sitten sen on oltava vapaana. Ottelua on turha mainostaa "undisputed title" -sanoilla, mikäli ne eivät pidä paikkaansa. Jos Conorilla on edelleen mestaruusvyö ja Khabib vs Tony ottelee interim-vyöstä, niin ei tuo nyt mitenkään kovin "undisputed" ole.

Mitä ne toimenpiteet mitä Conor on tehnyt, varsinaisesti ovat?

Täysi tämän matsin ja näiden vastustajien huomiotta jättäminen, ottais kantaa miksi ei ottele, mitä mieltä on ottelusta ja mitkä ovat omat suuunnitelmat. Onhan toi jo naurettavaa kun vaan lymyilee ja haluaa pitää vyönsä ja saada enempi rahaa kuin kaikki muut, urheilulla ja kanssaurheilijoilla ei tunnu olevan mitään väliä.

Mä luulen että UFC haluaa että kummatkin pääsee kehään, ennenkuin vyö jaetaan.

Bingo. Jos Conorilta otetaan tanaan vyo pois ja esim. Khabib loukkaantuu ja joudutaan etsimaan tuuraaja niin Ferguson vs. Alvarez tai Ferguson vs. Barboza mestaruusvyosta ei kovin suuria tunteita herattaisi. Siina skenaariossa olisi bisnesmielessa parempi antaa Conorin olla mestarina vaikka se onkin perseesta.

No kyllähän se Holloway onkin Interim Champ, koska ei voittanut Conorilta oikeaa vyötä. Conor lähti painoluokasta ja leluvyöstä ottelivat Holloway sekä Aldo, jotka olivat kummatkin hävinneet Conorille! Tämän hetkinen 145-paunaisten vyö on paperinen leluvyö ja oikea vyö on edelleen Conorilla. Conor bless.

Toi on aika sumeeta logiikkaa, että jos ei puolusta mestaruutta ollenkaan, niin saa jonkun poikkeuksellisen arvokkaan ikuisen mestaruusvyön.

Mun mielestä päinvastoin pitäis saada sellanen suhtkoht kaponen vyö ekasta mestaruudesta, siihen lyötäis sitten enempi tavaraa joka kerta kun puolustaa. Eli MM:stä ei näkyis vyön alta kuin varpaat ja kalju.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom