Conor McGregor

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite uskon, että Conor palaa mma kehään suht pian. Kannattaa takoa kun rauta on kuumaa. Conor on mielestäni pitänyt faneja tärkeinä, vaikka ei ole peitellyt rahallisia motiivejaan. Eli ei petä. Ensin käy ottamassa Hollowayta vastaan vanhan vyön pois kuleksimasta ja sitten takaisin lightweightiin. Hollowayn kanssa olisi suht tiukoilla luulen, lightweightissa en tiedä pidänkö Conoria enää suosikkina tulipa vastaan Tony tai Khabib.

Ite uskon, että Conor palaa mma kehään suht pian. Kannattaa takoa kun rauta on kuumaa. Conor on mielestäni pitänyt faneja tärkeinä, vaikka ei ole peitellyt rahallisia motiivejaan. Eli ei petä. Ensin käy ottamassa Hollowayta vastaan vanhan vyön pois kuleksimasta ja sitten takaisin lightweightiin. Hollowayn kanssa olisi suht tiukoilla luulen, lightweightissa en tiedä pidänkö Conoria enää suosikkina tulipa vastaan Tony tai Khabib.
ei tule ottelemaan kyllä hollowayta vastaan ainekaan 145 .

Kyllähän sitä vähän pelkää että Kebab manhandlaisi Conoria.
En itse usko että Conor enää 145 menee käymään.
Meni sitten miten vaan, niin toivon että ukko nähdään piakkoin MMA kehässä. Samaa mieltä olen utti kanssa siitä, että Conor kyllä pitää faneista ja haluaa kyllä toteuttaa niiden toiveet MMA jatkosta.

Kyllähän sitä vähän pelkää että Kebab manhandlaisi Conoria.
En itse usko että Conor enää 145 menee käymään.
Meni sitten miten vaan, niin toivon että ukko nähdään piakkoin MMA kehässä. Samaa mieltä olen utti kanssa siitä, että Conor kyllä pitää faneista ja haluaa kyllä toteuttaa niiden toiveet MMA jatkosta.

Conor on ainakin upannut varmaan ensimmäistä kertaa MayMacin jälkeen tuoreita treenikuvia someen. Kävi NYC:ssa painimassa Paulo Miyaon kanssa, mikä saattaa viitata valmistautumiseen Tonya vastaan, joka tosin ilmeisesti toipuu olkapääleikkauksesta tällä hetkellä. Conorilla ja Miayon veljeksillä ei ilmeisesti muita yhteyksiä ole toisiinsa ainakaan brassijujutsun vyölinjojen puolelta.

Treenikaverien mittasuhteet muistuttaa Tonya (ja Natea) kanssa.

Shaubin jutuissa on hyvä pointti. GSP vs Mcgregor on ainut MMA matsi mikä herättää GSP:n tai Mcgregorin enää lämpimän peiton alta kattohuoneistosta. Sitten vielä joku 165lbs Catch weight, olisi vielä hyvä lisä tähän, niin olisi jotain tasoitusta Mcgregorille.

Sitten tämä Maywheather fiasko vielä päälle. Siinä olisi Mgregorille toinen mahdollinen matsi tulevaisuuteen. Zuffa Boxing, olisko se sitten nyrkkeilyä vai MMA:ta, kuka tietää.

Dana White: ‘You’re just a Conor hater’ if you want McGregor stripped of his lightweight title
https://www.bloodyelbow.com/2017/12/28/16827252/dana-white-conor-mcgregor-lightweight-title-mma-news
”For people to suggest that, you're just a Conor hater," White told ESPN. "Because if you look at how everything played out, Conor has fought everybody. When he won the 155-pound belt, he dropped the 145-pound belt, which we made him do. He tried not to do it, but he contractually had to let go of the 145-pound belt.

"He became the 155-pound champion, and his next fight was against Floyd Mayweather. He has to defend the title now. So, how has he never defended the title?"

Incredibly, White is denying the fact that McGregor has never defended a UFC title, even though he’s never been so much as scheduled for a title defense in the first place. Absolutely mindboggling.

White defended McGregor by noting his run of wins up to his featherweight title win vs. Jose Aldo, the fact that the first Nate Diaz fight was due to then-lightweight champ Rafael dos Anjos’ pre-UFC 196 injury, and called it a “f—king exaggeration” in saying that Conor has never defended a title.

"It wasn't Conor's fault [dos Anjos] got hurt. It is Conor's fault he did Mayweather, but we decided to do the Mayweather fight and everybody gave a f---. And after the fight, every fighter in the UFC gave him props for representing the sport."

Dana later added that he is “hopeful” that McGregor will return to the Octagon by next summer. Interim lightweight champion Tony Ferguson is supposed to be his next opponent. Key words are “supposed to be.”

Jos Dana on tosissaan tuota mieltä, niin miksi riisui Conorilta featherweight-vyön reilu vuosi takaperin? Silloin oli ihan eri ääni kellossa. Dana ei ole mikään kaikkein johdonmukaisin kaveri.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom