Conor McGregor

Voi ei! Aiheutanko myötähäpeää anonyymillä Internet-forumilla? Tässä teille Conor-vihaajille tarvittavat työkalut myötähäpeästä selviämiseen. Kaksi ensimmäistä ovat varmaan entuudestaan teille jo tuttuja ja kolmantena uutuutena on Halinalle, johon voi puristaa pahimmat angstit.

Bepanthen-Voide-30g.jpg

314911007_1.png

halinalle.jpg

Tämän takia täällä ja muillakin foorumeilla pitäisi olla k-18 ikäraja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se Conorin aiemmin postaama trollaus Hollowayn suuntaan oli selvä merkki, että jonkinlaista kiinnostusta tuota matsia kohtaan varmaan löytyy. Conor varmaan näkee mahdollisuudet voittoon siinä suurempana, kuin esim.Tonya vastaan, ja PPV - myyntiä tulisi varmaan about yhtä paljon.

Voiton mahdollisuus on suurempi, tai sanotaanko pienempi mahdollisuus tappioon.

Luulen kuitenkin että suurin syy on trash talk. Conor on valinnut vastustajiksi ns. sitting duck tapauksia, Diaz, Alvarez, ym ja Holloway ovat varsin samassa linjassa, "Nate can't count to five" oli niin täydellinen tapaus että piti ottaa pressit eli matsi kaks kertaa. :-)
Holloway on monella tapaa erittäin fiksu, mutta verbaalinen anti ei ole kuitenkaan vahvinta aluetta.
Jos Tony pääsee zoneen laukomaan juttua Conorin kanssa, varsinkin Conorin tappioiden ja toilailujen jällkeen, niin sanoisin että Conor häviää pressit ja se olisi vielä kovempi paikka kuin matsin häviäminen Conorille. Conorhan ei mainitse sanallakaan Tonya, ei yhtään mitään 0 nada nothing. Tämä on se matsi jota Conor oikeasti pelkää, verbaalinen matsi Tonyn kanssa. Uskoisin että ottelu kehässä on erittäin hyvä mahis voittaa, kunhan pysyy maasta veks.

Conor pelkää eniten verbaalista matsia Tonyn kanssa. Pakkis ei kyllä ikinä petä eniten tunteita herättävien ottelijoiden kanssa, kun molemmat ääripäät laukoo mitä mielenkiintoisempia statementteja.

Siis hetkinen..Ferguson on kiusallisuuden huipentuma aivan poikkeuksetta joka kerta kun se avaa suunsa kameran edessä. Ylivoimaisesti heikoin trashtalk urheilun historiassa.

Vai oonko ihan kujalla?

Silti vaikein vastustaja tällä hetkellä Conorin kannalta

Conoria siis testattu 36 kertaa eli 1.5 miljoonaa mennyt pelkastaan noihin testeihin. Olisikohan hieman pienempi numero riittany, riittaisi enemman palkkaa ottelijoille. Onhan se vahan hassua etta osa jengista ottelee $8,000 palkkiolla ja samalla jos ne testataan se maksaa $45,000.

Tämä on aika vanha, mutta...

http://www.tekniikkatalous.fi/tekni...sintö-mullistaa-doping-testausta-3252339.html

Menetelmän etuina ovat Höyhtän mukaan nopeus ja halpuus. Yhden testin hinnaksi tulee euron verran. Analyysejä varten pitää hankkia laitteisto, jonka hinta pyörinee vähintään tuhannessa eurossa.

Kilpailukaudella laboratoriossa tehtävän doping-testin hinta on yleensä noin 200 euron tietämillä. Perustestissä tutkitaan esimerkiksi anaboliset steroidit, piristeet, nesteenpoistolääkkeet, huumaavat särkylääkkeet ja kannabinoidit. Aikaa testiin kuluu yleensä vähintään vuorokausi.

Uudella testillä urheilija voidaan testata pikaisesti ennen kilpailua ja varmistaa, että kaikki on kunnossa tai sitten ei.

Siis hetkinen..Ferguson on kiusallisuuden huipentuma aivan poikkeuksetta joka kerta kun se avaa suunsa kameran edessä. Ylivoimaisesti heikoin trashtalk urheilun historiassa.

Vai oonko ihan kujalla?

Kyllä ihan kujalla. Tony puhuu itse asiassa enempi omista kyvyistään (ei sitä F-U perusjuttua) ja materiaaliahan säästetty McNuggetsia varten. Proof is in the pudding, Conor ei uskalla Tonyn nimeä mainita. Yritän nyt tässä Conor faneille heittää pelastusrengasta, että ei matsia pelkäisi! Come on tarttukaa kiinni, niin Conor selviää tästä puoliksi kunnialla. :ROFLMAO: No, oli miten oli, väistöliike näyttää väistämättömältä.

Vimeisimmän huhun mukaan Conor suunnittelisi paluuta 145 sarjaan ottelemaan Hollowayta vastaan. En tiedä mitä tähän vois enää sanoa. Touhu meni naurettavaksi jo ajat sitten, mutta nyt aletaan saavuttamaan ihan uusia leveleitä.

Vimeisimmän huhun mukaan Conor suunnittelisi paluuta 145 sarjaan ottelemaan Hollowayta vastaan. En tiedä mitä tähän vois enää sanoa. Touhu meni naurettavaksi jo ajat sitten, mutta nyt aletaan saavuttamaan ihan uusia leveleitä.

Itse kuulemani viimeisimmän huhun mukaan Conor olisi alottamassa balettiuraa. Tämän minulle kertoi naapurin 13-vuotias poika, joten totta kai tämä on totta.

Itse kuulemani viimeisimmän huhun mukaan Conor olisi alottamassa balettiuraa. Tämän minulle kertoi naapurin 13-vuotias poika, joten totta kai tämä on totta.

Rohkenen epäillä että Dizz on "hieman" luotettavampi tietolähde kuin naapurin 13-vuotias poika :david:

Oli miten oli niin on täysin ennenkuulumatonta että mestari kieltäytyy puolustamasta vyötään 1,5 vuoteen ilman mitään seuraamuksia. Kummasti on kyllä löytynyt aikaa Ibizan reissulle ja muulle vastaavalle.

Conorin normitaktiikka on haastaa riitaa ihan kaikkien kanssa. Tuota kautta on sama kuka tulee vastaan niin perustyö matsin myymiseksi on tehty etukäteen. En laittais paljoa arvoa huhuille, kun niitä on ihan laidasta laitaan.

Conor itse sanoi, että ottaa matsia vain, jos palkkio on kohdallaan. Eka signaali, että conor palaa ottelemaan on se, kun julkaistaan uusi sopimus. Ennen tuota on turha odotella conoria takaisin.

Viimeksi muokattu:

Vai oonko ihan kujalla?

En mä siitä tiedä onko huonoin, tuskin (Chad, anyone?), mutta en mä itse ole ikinä Fergusonia pitänyt hyvänä trash talkerina.
Just vähän nolon puolelle menee, eli ei järin uskottavaa ainakaan omaan korvaan.

Tämä ei toki liity potentiaaliseen matsiin mitenkään.

Heh, mietin että jos, huom JOS, GSP ois antanut vyön pois että pääsee pudottamaan painoa 170-divariin Conor matsia varten, Conor ois sotkenut ennätykselliset 4 eri painoluokkaa UFC:ssa. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom