Conor McGregor

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En jaksa uskoa, että natella on mitään annettavaa kolmannessa matsissa. Nate ei ole kehittynyt vuosiin ja alapotkut unohtuu puolustaa. Conor tulee paremmalla kardiolla ja muutenkin kehittyneenä ottelijana matsiin. Diaz ei pärjää pystyssä niin kauan kuin conorilla riittää virtaa. Myös 155:een pudottaminen heikentää natea enemmän kuin conoria.

He, joilla on ufc-vaiheessa ollut ongelmia cardion kanssa harvemmin saavat sitä ratkaistua ja jos on ollut loukkaantumisia, niin turha niitä on poissulkea jatkossakaan.
Toki ottelijat kehittyi joissain asioissa, mutta on tuo sen verran kuluttavaa hommaa, että se huippu saattaa jäädä ihan ykskaks pysyvästi taakse.
Jostain syystä Nate ja Nick arvioidaan usein pelkän recordin perusteella ja se on virhe ja vähän ehkä laiskaa, kun kumpikin on melko helppo summata vahvuuksine ja heikkouksineen.

Nate voitti Conorin kerran, kun onni potki oikein huolella ja mies pääsi otteluun pikahälytyksellä. Mitään muuta Nate ei sitten ole viime vuosina saavuttanutkaan.

Paskapuhetta. Conor teki ihan itse virheen josta Nate kuittasi. Onnella ei ollu asian kanssa mitään tekemistä. Pikahälytys vaikuttaa myös toiseen suuntaan.

Itse ymmärrän hyvin miks Nate ei lähde huonolla palkkiolla ottelemaan. Ethän säkää lähtis töihin jos saisit 90% vähemmän kuin viime kerralla.

Aika vaikea nähdä, että etu olisi sillä, joka tulee pikahälytyksellä paikkaamaan. Ainakin yleensä tällaisen ottelijan katsotaan olevan lähtökohtaisesti alakynnessä. Maailman parhaan vapaaottelijan (oma mielipide) voittaminen näistä lähtökohdista oli uskomaton suoritus ja Naten uran kruunu.

Hauskinta tossa conor vs nate 1 matsissa oli se että conor ''kaasutti'' hetiku nate kolautti 1,2 sarjan suoraa leukaperii :D silti näitä ''no conor vaa kaasutti ekassa matsissa ois muute voittanu'' huutelijoita riittää

Aika vaikea nähdä, että etu olisi sillä, joka tulee pikahälytyksellä paikkaamaan. Ainakin yleensä tällaisen ottelijan katsotaan olevan lähtökohtaisesti alakynnessä. Maailman parhaan vapaaottelijan (oma mielipide) voittaminen näistä lähtökohdista oli uskomaton suoritus ja Naten uran kruunu.

Tuon aikataulun vuoksi painoluokka oli valittu Naten ehdoilla ja se oli todella suuri etu hänelle.

Itse ymmärrän hyvin miks Nate ei lähde huonolla palkkiolla ottelemaan. Ethän säkää lähtis töihin jos saisit 90% vähemmän kuin viime kerralla.

Kyllä se vaan töihin on mentävä sillä palkalla mitä tarjolla on, eikä siihen vaikuta pätkääkään se, jos on joskus saanut tuurilla pikavoiton.

Tuon aikataulun vuoksi painoluokka oli valittu Naten ehdoilla ja se oli todella suuri etu hänelle.

Kyllä se vaan töihin on mentävä sillä palkalla mitä tarjolla on, eikä siihen vaikuta pätkääkään se, jos on joskus saanut tuurilla pikavoiton.
Kyllähän sä oikeassa oot, nate voitti sentakia ku sai relailla ja juoda viinaa huvijahdilla 10 päivää ennen matsin alkua eikä kuluttanu itteää puhki kovalla treenicampilla ja valmistautumisella kuten conor ;) Tosi katala temppu ufclta conoria kohtaa

Paskapuhetta. Conor teki ihan itse virheen josta Nate kuittasi. Onnella ei ollu asian kanssa mitään tekemistä. Pikahälytys vaikuttaa myös toiseen suuntaan.

Ei taida Natella olla tarpeeksi vetovoimaa, että voisi oikeuttaa samanlaista palkkiota kuin McGregoria vastaan eikä pitkä tauko ottelemisest auta asiaa yhtään. Kasuaalit ovat jo unohtaneet Diazin tässä vaiheessa.

Kyllähän sä oikeassa oot, nate voitti sentakia ku sai relailla ja juoda viinaa huvijahdilla 10 päivää ennen matsin alkua eikä kuluttanu itteää puhki kovalla treenicampilla ja valmistautumisella kuten conor ;) Tosi katala temppu ufclta conoria kohtaa

Etsitkö foorumitappeluseuraa vai mikä saa sinut kirjoittamaan jotain noin typerää? Sori vaan, mutta avauksesi on niin järjetön, etten viitsi alkaa edes vastamaan siihen.

Etsitkö foorumitappeluseuraa vai mikä saa sinut kirjoittamaan jotain noin typerää? Sori vaan, mutta avauksesi on niin järjetön, etten viitsi alkaa edes vastamaan siihen.
Oliko tuo sinun "tuuri voitto" heitto jotenkin järkevämpi? Tuurillahan se tämän hetken paras mma ottelija voitetaan

Jaa, minä kyllä luulen että nimenomaan noiden Conor-matsien ansioista Nate on niin varakas mies, että hänellä ei ole pakottavaa tarvetta tehdä enää mitään töitä koskaan, jos ei halua.

Pelko on persiissä, että vuodenloppuun oikeasti kaivetaan conor vs. diaz 3 matsi. Ennemmin näkisi fergusonin tai khabibin haastamassa mestaria. Diaz tosin on se myyvin matsi noista ja uudet omistajat tykkää rahasta, että saa maksaa velkaa pois ja pedata paremmat asemat uuden tv-diilin neuvotteluun.

Conorin kardio joko on kunnossa vuoden lopussa tai sitten se ei koskaan tule kuntoon. Diaz1 matsin jälkeen aloitettu kuntoharjoittelu + kokemus 5 erän menemisestä ja tauko otteluista joko auttaa tai sitten ei. Diaz1 matsissa conorilla oli tosiaan kova antibioottikuuri pohjalla ja ihan syystä hävisi natelle, kun ei kunnioittanut natea ja tyhjensi tankin ensimmäisessä erässä. Ei conor varmaan ymmärtänyt etukäteen, että vastassa on kaveri jota ei voi tyrmätä. Toiseen matsiin virheet oli sitten korjattu(alapotkut, odotusarvo matsi menee 5 erää). Kumpi ottelija pystyy parantamaan omia taitojansa ja kardiota enemmän kolmanteen matsiin?

Mun mielestä tämän voisi tiivistää siten, että Conor otteli huonosti Diazia vastaan ekalla kertaa ja hävisi. Toisella kerralla otteli järkevämmin ja voitti, joskin Diaz oli edelleen vaikea vastus. Hyvin vaikea tosiaan kuvitella, että Conor ottelisi huonosti enää Diazia vastaan tai että Diaz yhtäkkiä harppoisi ottelijana eteenpäin. Toivottavasti Mayweatherin jälkeen Conor sopii ottelun Fergusonia/Khabibia vastaan siten, että toinen näistä on varalla, jos vaikka ensimmäinen loukkaa itsensä viikko ennen ottelua, epäonnistuu painonvedossa, jne. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom