Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Conor ollu kohta 1,5v mestarina, puolustamatta vöitä kertaakaan. Silva puolusti vyötään kolmesti ja Jones 2 ensimmäisen vuoden aikana 4 kertaa.
Ymmärsit kuitenkin pointin? Eikä Tämä ole conorin dissausta, nämä nyrkkeily kuviot on vaan ihan perseestä. Ymmärrän kyllä, et conor haluaa takoa ku rauta on kuumaa.Ainakin itse odotan miehen seuraavaa matsia, vastustajasta viis,kuhan on vyö panoksena.Tässä vaiheessa vähän irrelevanttia puhua FW:n vyöstä, kun se riisuttiin Conorilta ja annettiin Aldolle melkein heti, kun oli voittanut ylemmän painoluokan mestaruuden.
Rogan sanoi podcastissaan kuullensa huhuja Conor vs Woodleysta. Sit olisi kolme divaria jäässä, tai no neljä, Bisping vs GSP kuvion takia.
Saa nähdä miten neuvottelut etenee mikäli nyt kartalla olen mitään ei ole varmistettu, kun neuvottelujen olevan käynnissä.
#3187 cryscythe tiivisti asian hyvin IMHO.
Paljon on muuttunut homma uusien omistajien ym. kaiken myötä viimeisen parin vuoden aikana.
Pakko kyllä sanoa että kateeksi käy. 70 miljoonaa matsista jonka kaikki odottaa sun häviävän, joten melkein sama mitä kehässä teet kunhan astelet paikalle.
Omasta mielestä 6 erän nöyryytys jonka jälkeen pyyhe kehään tai tuomarin keskeytys on melkein pahempi kun ekan erän tyrmäys. Ei sillä että sillä mitään väliä olisi, vaikka niitä ihmisiä on oikeasti paljon jotka luulee conorin pärjäävän.Jos Conor ei tule tyrmätyks ekassa erässä, ei mies häviä mitään.
Conor tekee hilloa itelleen, firmalle ja myös vastustajilleen mikä on heille tietysti hyvä. En tätä kokonaan Conori syyksi laske, mutta hänen pinnalle nousun jälkeen on UFC:ssä alkanut trendi, jossa melkeinpä kaikki mestarit huutelee "rahaotteluiden" perään ja oman tittelin puolustaminen on toisarvoista. Mun mielestä tää on huono suuntaus pitkällä aikavälillä katsottuna. Jos vyötä ei puolusteta urheilullisin perustein niin homma ajautuu kokoajan enemmän show-bisneksen suuntaan.
Omasta mielestä 6 erän nöyryytys jonka jälkeen pyyhe kehään tai tuomarin keskeytys on melkein pahempi kun ekan erän tyrmäys. Ei sillä että sillä mitään väliä olisi, vaikka niitä ihmisiä on oikeasti paljon jotka luulee conorin pärjäävän.
Siis tuohan olisi Conorille parasta mitä voisi tapahtua.
"Taistelin maailman parasta vastaan tämän omassa lajissa enkä antanut koskaan periksi. Minulla oli vielä mahdolisuudet tyrmäykseen, mutta tuomari/valmentaja pisti poikki. En pelkää ketään!"