Conor McGregor

Onko tutkimuksia Conorin fanejen keski-iästä jostain saatavilla? Näitä pikkupoika -jargoneita laukovat tuppaavat itse olemaan juuri ja juuri 20v täyttäneitä maailmaa nähteitä veteraaneja

Eipä siihen tutkimusta tarvita, nähdäkseen asian joka on selvästi esillä. Toki voidaan tehä tutkimus jokaisesta mahdollisesta asiasta (esim. Robinin fanien keski-ikä) mutta se on turhaa kun faktat ovat muutenkin tiedossa. . Ei tää mitään rakettitiedettä kuitenkaan ole. En missään nimessä väheksy pikkupoikien kiinnostusta lajia kohtaan, mielestäni he ovat yhtä suuressa arvossa katsojina kuin minä itse. Mutta siitä huolimatta väitän että sankarin nöyryytystappiolla on suurempi vaikutus juuri tuohon ikäluokkaan, etenkin kun sankari on huudellut pistävänsä kaverin aivan pakettiin heti ensimmäisen erien aikana . Heidän mielipiteensä vaihtuvat herkemmin ja se on ainoastaan Conorin oma vika jos ei vastaa puheisiinsa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omasta piiristä taas suurin osa on 20-25 vuotiaita johtuen siitä, että suurin osa omasta piiristä on juuri tämän ikäisiä. Kyllä mitä Conorin fanisivuja on seurannut ja muutenkin videoita katsellut, niin vaikuttaa siltä, että Conorin fanikunta on todella laaja-alainen vanhemmista miehistä nuoriin naisiin.

Siis tuohan olisi Conorille parasta mitä voisi tapahtua.

"Taistelin maailman parasta vastaan tämän omassa lajissa enkä antanut koskaan periksi. Minulla oli vielä mahdolisuudet tyrmäykseen, mutta tuomari/valmentaja pisti poikki. En pelkää ketään!"
Siinähän se vasta maku meniski koko ukosta jos mussuttais jotain tuommosta täysin yksipuolisen kamppailun päätteeksi.

Toisekseen miksi sitten Diaz-tappio ei vienyt Conorin suosiota?

Tämä. Conorin suosio perustuu esiintymistaitoihin sekä menestykseen vapaa-ottelussa. Jos Conor häviää Floydille, niin tuskin esiintymistaidot häviävät ja tuskin häviää vapaa-ottelumenestyskään. Ei ne käydyt ottelut tai high light reelit mihinkään katoa.

Jotain järkeä nyt touhuun. Miettikää, kuinka suosittuja ottelijat, kuten Vitor, Silva, Dan Henderson,... ovat vieläkin, vaikka ovat ottaneet jo hyvän aikaa kuokkaan aika huolella ja vaikka menestys on perustunut käytännössä ainoastaan menestykseen häkissä. Ei se mene niin, että yksi tappio ja se oli siinä.

Luuleeko joku ihan oikeasti, että Conorin suosio katkeaisi edes kolmeen peräkkäiseen tappioon? Tai kenenkään muunkaan tämän hetkisen huippuottelijan?

Mulle riittää conorin fanittamiseen pari sellaista pientä asiaa kuin, että kaveri ei kaihda haasteita, kaikki conorin ufc matsit ovat erittäin viihdyttäviä ja ylipäänsä hepun esiintyminen on kiinnostavaa vaikka toisinaan ampuukin nolosti yli. Conor kun on kortilla ei tarvi epäillä etteikö matsi toteutuisi vaikka vastustajat loukkaantuisivat tms.

Ei mua haittaa tappiot, jos kaveri niihin suhtautuu oikein ja yrittää tulla takaisin 100 lasissa ja siinä yleensä myös onnistuukin. Jos(kun?) conor häviää mayweatherille niin hyvinkin voidaan nähdä diaz1 matsin jälkeisen ajan uusinta missä treeneihin keskitytään ihan sataprosenttisesti ja seuraava vastus saa todellakin kyytiä :D

Tosin mä nyt oon niin epärealistinen, että kaikkea järkeä vastaan odotan conorin ihan oikeasti pärjäävän mayweatheria vastaan yllättävän hyvin ja voi ehkä sen lopetusvoitonkin hakea.

Conorissa on paljon myös sellaisia piirteitä mitä itse toivoisi uskaltavansa tehdä, mutta ei uskalla. Kuinka moni oikeasti sanoo ääneen isoja tavotteita ja tekee töitä niiden eteen? Suurin osa vain hiljaa miettii mielessänsä ja tyytyy tavanomaisuuteen. Jotenkin hienoa, että edes joku uskaltaa.

Conor on myös vielä sangen nuori ja prime aika edessäpäin. Toi monesti unohtuu etenkin vaparin osalta ja vastustajatkaan eivät ole vielä tajunneet, että tähän mennessä on joka matsiin tullut entistä parempi conor. Jos ja kun conor jaksaa vielä 3-5v uhrata elämästään ottelemiselle niin ura voi olla melkoisen hieno vaikka sinne jokunen tappiokin vielä tulee lisää.

Viimeksi muokattu:
Mulle riittää conorin fanittamiseen pari sellaista pientä asiaa kuin, että kaveri ei kaihda haasteita, kaikki conorin ufc matsit ovat erittäin viihdyttäviä ja ylipäänsä hepun esiintyminen on kiinnostavaa vaikka toisinaan ampuukin nolosti yli. Conor kun on kortilla ei tarvi epäillä etteikö matsi toteutuisi vaikka vastustajat loukkaantuisivat tms.

Ei mua haittaa tappiot, jos kaveri niihin suhtautuu oikein ja yrittää tulla takaisin 100 lasissa ja siinä yleensä myös onnistuukin. Jos(kun?) conor häviää mayweatherille niin hyvinkin voidaan nähdä diaz1 matsin jälkeisen ajan uusinta missä treeneihin keskitytään ihan sataprosenttisesti ja seuraava vastus saa todellakin kyytiä :D

Tosin mä nyt oon niin epärealistinen, että kaikkea järkeä vastaan odotan conorin ihan oikeasti pärjäävän mayweatheria vastaan yllättävän hyvin ja voi ehkä sen lopetusvoitonkin hakea.

Conorissa on paljon myös sellaisia piirteitä mitä itse toivoisi uskaltavansa tehdä, mutta ei uskalla. Kuinka moni oikeasti sanoo ääneen isoja tavotteita ja tekee töitä niiden eteen? Suurin osa vain hiljaa miettii mielessänsä ja tyytyy tavanomaisuuteen. Jotenkin hienoa, että edes joku uskaltaa.

Conor on myös vielä sangen nuori ja prime aika edessäpäin. Toi monesti unohtuu etenkin vaparin osalta ja vastustajatkaan eivät ole vielä tajunneet, että tähän mennessä on joka matsiin tullut entistä parempi conor. Jos ja kun conor jaksaa vielä 3-5v uhrata elämästään ottelemiselle niin ura voi olla melkoisen hieno vaikka sinne jokunen tappiokin vielä tulee lisää.

On kyllä hienosti kirjoitettu.
Helvetin hauskoille hepuille kuten Conor on ominaista, että aina joku loukkaantuu ja kaikki ei voi tykätä, mutta on se vaan melkoinen piristysruiske ollut.
Jälkimmäiselle lihavoidulle kommentille annoin seisaaltani aplodit.

Millä perusteella Conorin fanien keski-ikä poikkeaa muiden vapaaottelufanien keski-iästä? Vastaus ei ole se, että asia on itsestään selvä.

Toisekseen miksi sitten Diaz-tappio ei vienyt Conorin suosiota?

Ihan internettiä seuraamalla oon huomannut että monet hänen faneistaan on melko nuoria. Esim. Youtube videoita seuraamalla, voi huomata kommenttien laadun ja päätellä siitä loput. Samanlaista meininkiä ei tule vastaan esim. Joannan videoissa. On luonnollista että nuoret ja miksei myös vanhemmatkin ihmiset valitsevat kaverin joka lopettaa ottelut tyylillä

Sanotaan nyt vaikka näin että jos ottaa Floydilta kuokkaan niin asema vapaaottelun selvänä ykköstähtenä ei ole enään yhtä taattu. En oo missään vaiheessa väittänyt että kaveri katoais unholaan, mutta ei Silvankaan suosio ole ollut samaa tappioiden jälkeen. Conor pelasti asemansa voittamalla Diazin revanssissa. Floydin kanssa samaa tilaisuutta ei tule, eikä ottelu tule jättämään minkäännäköisiä kysymysmerkkejä kellekkään.

En yhtään epäile, etteikö Conorin youtubevideoissa olisi heikkotasoisempaa keskustelua kuin Joannan. Tämä johtuu siitä, että siellä on sekä katsomiskertoja että kommentteja luokkaa kymmenen kertaa enemmän. Lisäksi Conorin räväkät lausunnot ovat omiaan herättämään tunteita laidasta laitaan, mikä onkin niiden tarkoitus.

Tästä ei seuraa, että Conorin fanien keski-ikä olisi alempi kuin vapaaottelufanien keskimäärin.

Kannattaa ymmärtää että Conorin juttu ei ole voittamattomuus niin kuin Rondalla. Se että Conor joskus häviää, tekee ottelut vain melenkiintoisemmiksi, kunhan ei häviä liian usein. Mighty Mouse on ollut 6 vuotta voittamaton, mutta ei silti tai osittain jopa juuri sen takia herätä juuri mitään mielenkiintoa.

Ymmärrän itse Conorin räväkät lausunnot, mutta näkevätkö kaikki niitä samalla tavalla?

Asiahan on niin että Conor on tuonut paljon uusia ihmisiä lajin pariin, mikä ei ole missään nimessä huono asia. En yhtään epäile etteikö Conorilta löytyisi faneja jokaisesta ikäluokasta, mutta on myös paljon ihmisiä jotka seuraavat pelkästään Conoria eivätkä itse lajia. Uskon että suurinosa näistä ihmisistä on nuoria. Jos ja kun Mayweather nöyryyttää Conoria heti ensimmäisestä erästä lähtien, uskon sillä olevan vaikutusta suosioon näiden ihmisten keskuudessa. Diazin kanssa ei kuitenkaan ollut mistään nöyryytyksestä kyse.

Ymmärrän että Conorista pidetään miehen ottelutyylin takia, sekä sen vuoksi että kaveri heittää sillon tällöin hyvää huulta. Voittamattomuudella ei ole asian kanssa tekemistä. Fakta on kuitenkin se että Conor ei uskalla otella Diazia vastaan kolmatta kertaa koska tietää mitä tappio tekisi hänen suosiolleen.

Itse fanitan Conorissa sen rohkeutta ja mentaliteettia. Jos ajatuksen kanssa kuuntelee noita sen juttuja niin niissä on aika paljon elämänviisauksia itämaiseen tyyliin. Conorilla ei ole näkemykseni mukaan mitään rajoituksia pään sisällä. Sinäällään ihanteellinen urheilija, koska pöntön pitävyydestä homma ei tule jäämään kiinni ja saa siten ulosmitattua maksimaalisesti omaa potentiaaliaan.
Eniten pidin aldomatsin alla olleesta zen-Conorista, mutta tuohan tuo "show" lisää mielenkiintoa otteluun. Eikä sitä käy kiistäminen, että hyvin miehen ennustukset ovat pitäneet paikkansa. Jo ennen ensinmäistä UFC-ottelua uhosi olevansa joku päivä kahden painoluokan mestari. Ja alusta asti miestä on epäilty poikkeuksellisen paljon. Olihan netissä se legendaarinen not legit until... kuvakin, jossa undertaker oli viimeisimpänä. Jotenkin tuntuu itsestä, että Conorin myötä saanut paljon omaankin elämään uskoa ja varsinkin siihen puoleen jotta mikä vain on mahdollista mikäli tarpeeksi uhraa asian eteen. Juurikin tuo obsessed-puoli Conorissa on itseäni kiehtonut alusta asti. Otteluiden lopputulokset ovat sitten vain tukeneet sitä puolta mun silmissä.
Monihan epäili Conorin kuplan puhjenneen natematsiin, mutta mies käsitteli tappion niin hienosti ja nousi uusinnassa voittoon, jotta Conorin legenda vain kasvoi tuosta. Conorissa on samaa "auraa" kuin Fedorissa aikoinaan, hieman eri tavalla paketoituna vain.

Viimeksi muokattu:
Fakta on kuitenkin se että Conor ei uskalla otella Diazia vastaan kolmatta kertaa koska tietää mitä tappio tekisi hänen suosiolleen.
Tästä olen kyllä täysin eri mieltä. Paljon pahempaa se tappio siinä tokassa matsissa Diazia vastaan heti ekan perään olisi Conorille tehnyt ja ei mies arkaillut yhtään ottaa uutta matsia. Oikeasti jopa ihmettelin, että haluaa niin nopeasti uuden matsin vaikka siinä ajassa ei esim. kuntoa paranneta käytännössä ollenkaan. Ei ole mitään näyttöä, että Conor olisi missään kohtaan "pelännyt" ottaa ketään vastaan, päinvastoin tulta kohti on menty aika vauhdilla.
En myöskään usko nyrkkeilytappion Mayweatherille vaikuttavan juurikaan negatiivisesti miehen vapaaottelusuosioon. Erona Diaz-matsiin oli se, että se oli omassa lajissa, nyt lähdetää vieraaseen lajiin painoluokan parasta ja jo legendaarista ottelijaa vastaan. En usko, että miehen suosio hirveästi notkahtaisi siitäkään jos lähtisi ottamaan esim. Jordan Burroughsia vastaan painimatsin ja tulisi riepotelluksi.

Ymmärrän itse Conorin räväkät lausunnot, mutta näkevätkö kaikki niitä samalla tavalla?

Asiahan on niin että Conor on tuonut paljon uusia ihmisiä lajin pariin, mikä ei ole missään nimessä huono asia. En yhtään epäile etteikö Conorilta löytyisi faneja jokaisesta ikäluokasta, mutta on myös paljon ihmisiä jotka seuraavat pelkästään Conoria eivätkä itse lajia. Uskon että suurinosa näistä ihmisistä on nuoria. Jos ja kun Mayweather nöyryyttää Conoria heti ensimmäisestä erästä lähtien, uskon sillä olevan vaikutusta suosioon näiden ihmisten keskuudessa. Diazin kanssa ei kuitenkaan ollut mistään nöyryytyksestä kyse.

Ymmärrän että Conorista pidetään miehen ottelutyylin takia, sekä sen vuoksi että kaveri heittää sillon tällöin hyvää huulta. Voittamattomuudella ei ole asian kanssa tekemistä. Fakta on kuitenkin se että Conor ei uskalla otella Diazia vastaan kolmatta kertaa koska tietää mitä tappio tekisi hänen suosiolleen.

Conor puhunut varmaan Diazia enemmän, että "No doubt the third match will happen" ja voitti viime ottelun, niin miksi pelkäisi ottaa kolmannen kerran Diazia vastaan?

Ihan internettiä seuraamalla oon huomannut että monet hänen faneistaan on melko nuoria. Esim. Youtube videoita seuraamalla, voi huomata kommenttien laadun ja päätellä siitä loput. Samanlaista meininkiä ei tule vastaan esim. Joannan videoissa. On luonnollista että nuoret ja miksei myös vanhemmatkin ihmiset valitsevat kaverin joka lopettaa ottelut tyylillä

Sanotaan nyt vaikka näin että jos ottaa Floydilta kuokkaan niin asema vapaaottelun selvänä ykköstähtenä ei ole enään yhtä taattu. En oo missään vaiheessa väittänyt että kaveri katoais unholaan, mutta ei Silvankaan suosio ole ollut samaa tappioiden jälkeen. Conor pelasti asemansa voittamalla Diazin revanssissa. Floydin kanssa samaa tilaisuutta ei tule, eikä ottelu tule jättämään minkäännäköisiä kysymysmerkkejä kellekkään.

YouTube-kommenteissa nyt kokoontuu internetin pahimmat hapentuhlaajat. Itseä ainakin rupeaa videosta riippumatta vituttamaan, jos erehdyn niitä katsomaan.

Conor puhunut varmaan Diazia enemmän, että "No doubt the third match will happen" ja voitti viime ottelun, niin miksi pelkäisi ottaa kolmannen kerran Diazia vastaan?

En tiedä minkä perusteella oot muodostanut ensimmäinen lauseesi mutta Diazhan on yrittänyt saada kolmatta ottelua tapahtumaan, siinä missä Conor yrittää hakea isompaa palkkapäivää toisesta lajista. Diaz hallitsi viime ottelua ja Conor tietää kuinka pahasti joutuu mukavuusalueeltaan pois kohdatessaan Diazin. Viimeeksi oli tappio todella lähellä, en usko että haluaa ottaa kolmatta riskiä.

En tiedä minkä perusteella oot muodostanut ensimmäinen lauseesi mutta Diazhan on yrittänyt saada kolmatta ottelua tapahtumaan, siinä missä Conor yrittää hakea isompaa palkkapäivää toisesta lajista. Diaz hallitsi viime ottelua ja Conor tietää kuinka pahasti joutuu mukavuusalueeltaan pois kohdatessaan Diazin. Viimeeksi oli tappio todella lähellä, en usko että haluaa ottaa kolmatta riskiä.

Conor on sanonut, että kolmas ottelu tulee varmasti tapahtumaan jossain vaiheessa. Jopa UFC:n nykymeno huomioon ottaen olisi silti aika järjetöntä antaa Diazille tittelimatsi LW:ssa, kun silloin ottelisi Conoria vastaan kolmatta kertaa peräkkäin. Diaz on yhdellä top 5 tai jopa top 10 voitolla lukittuna tittelimatsiin, mutta herraa ei näytä kiinnostavan.

Conor on sanonut, että kolmas ottelu tulee varmasti tapahtumaan jossain vaiheessa. Jopa UFC:n nykymeno huomioon ottaen olisi silti aika järjetöntä antaa Diazille tittelimatsi LW:ssa, kun silloin ottelisi Conoria vastaan kolmatta kertaa peräkkäin. Diaz on yhdellä top 5 tai jopa top 10 voitolla lukittuna tittelimatsiin, mutta herraa ei näytä kiinnostavan.

Niinhän se sanoo, mutta se onkin sitten asia erikseen kuinka paljon Conorin sanomisille voi asettaa painoa? Viime ottelu jätti niin paljon kysymysmerkkejä ilmaan, että kolmas ottelu ois enemmän kun tarpeellista. Conor sai samantien uusinnan vaikka hävisi paljon selvemmällä tavalla, jonka uskoisin olevan syy siihen että Diazilla ei riitä mielenkiintoa muihin otteluihin.

Niinhän se sanoo, mutta se onkin sitten asia erikseen kuinka paljon Conorin sanomisille voi asettaa painoa? Viime ottelu jätti niin paljon kysymysmerkkejä ilmaan, että kolmas ottelu ois enemmän kun tarpeellista. Conor sai samantien uusinnan vaikka hävisi paljon selvemmällä tavalla, jonka uskoisin olevan syy siihen että Diazilla ei riitä mielenkiintoa muihin otteluihin.

Hävisi paljon selvemmällä tavalla, mutta kahden viikon varoitosajalla vastustajan vaihdosta.

Ison palkkapäivän perässä Natekin on ja siksi ei halua ketään muuta vastaan otella. Jos sattuisi häviämään niin tuo ottelu olisi taas kauempana. Mikä riski tässä kolmannessa on suurempi kuin toisessa? Ottelu käytäisiin 155:ssa. Riskejähän Conorin ura on täynnä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom