Dreamfightissa olisi itsellä nyrkkeilysäännöt ja MMA hanskat, silloin laittasin pennoset Conorille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä toivon, että jos matsi tapahtuu niin pohjalla olisi kovs ufc kortti ja kirsikkana päällä mayweather vs. conor.
Jos tuo ppv myisi himmeän paljon niin ehkä osa kasuaaleista ja nyrkkeilyfaneista kääntyisi mma uskoon. Samoin jos ja kun pääottelu on hanurista niin jää kuitenkin hyvä mieli, kun pohjalla oli joka tapauksessa hyvä ufc eventti.
Sun ja Conorin ero onkin kunnianhimo.
Meinaatko että UFC järjestäisi vaparimatseja kehässä vai miten tuo käytännössä toteutettaisiin?
No Max kellerman on kyllä pätevä asiantuntija nyrkkeilypiireissä ja tietää mistä puhuu. Sehän se vasta olisikin hienoa kuunnella asiantuntijoilta samanlaista jossittelua kun täällä pakkotoistolla "Jos Conor osuu vasurilla niin mayweather tipahtaa".
Montakos prosenttia pakkisraati muuten antaisi Conorille nyrkkeilyssä Floydia vastaan? Älyttömän vaikea kohde arvioitavaksi, mutta sitäkin kiehtovampi. Itse heittäisin jotain 2-4%.
Joo, siinä matsissa Floyd sai enemmän apua kehätuomarilta kuin missään muussa. Hatton ei rikkonut, mutta sai jatkuvasti huomautuksia. Floyd sai rikkoa miten tahtoi. Hattonin peli meni ihan sekaisin ja turhautunut britti ryntäili lopulta tyrmäysiskuun. Jos McGregor-matsi joskus toteutuu, niin Floyd valkkaa aivan varmasti sellaisen kehätuomarin joka suojelee pomoaan kaikin mahdollisin keinoin.Floyd otteli itse todella likaisella tyylillä ja Hatton pyörtyi kymmenennessä erässä.
Osaisiko joku laskea, paljonko vedonlyöntikertoimina tarkoittavat vaikka 1%, 3%, 5% ja 10% voiton todennäköisyydet?