Conor McGregor

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä toivon, että jos matsi tapahtuu niin pohjalla olisi kovs ufc kortti ja kirsikkana päällä mayweather vs. conor.

Jos tuo ppv myisi himmeän paljon niin ehkä osa kasuaaleista ja nyrkkeilyfaneista kääntyisi mma uskoon. Samoin jos ja kun pääottelu on hanurista niin jää kuitenkin hyvä mieli, kun pohjalla oli joka tapauksessa hyvä ufc eventti.

Minä toivon, että jos matsi tapahtuu niin pohjalla olisi kovs ufc kortti ja kirsikkana päällä mayweather vs. conor.

Jos tuo ppv myisi himmeän paljon niin ehkä osa kasuaaleista ja nyrkkeilyfaneista kääntyisi mma uskoon. Samoin jos ja kun pääottelu on hanurista niin jää kuitenkin hyvä mieli, kun pohjalla oli joka tapauksessa hyvä ufc eventti.

Meinaatko että UFC järjestäisi vaparimatseja kehässä vai miten tuo käytännössä toteutettaisiin?

Sun ja Conorin ero onkin kunnianhimo.

Tolta kantilta kun ajattelee, niin oikeassa olet. En koe tuntemattomien ihmisten kunnioitusta tarpeelliseksi toisin kuin Conor. Ottelu vois joka tapauksessa jäädä toteutumatta, varsinkin kun ois mahdollisuus superotteluun GSP:n kanssa. GSP ainakin puhu lightweightiin pudottamisesta ja Conorin kohtaamisesta.

GSP:n päänahka ois varmasti kova saavutus niin Conorin itsensä kuin koko maailman silmissä. Eiköhän palkkiotakin ois ihan asiallisesti tarjolla.

Conor voi rauhassa ottaa Floydia vastaan ja kerätä sata milliä taskuun ja sen jälkeen rauhassa hypettää matsia GSP:tä vastaan ja ottaa sieltäkin muutaman kymmenen millin tilille. On sillä hyvin pullat uunissa.

No Max kellerman on kyllä pätevä asiantuntija nyrkkeilypiireissä ja tietää mistä puhuu. Sehän se vasta olisikin hienoa kuunnella asiantuntijoilta samanlaista jossittelua kun täällä pakkotoistolla "Jos Conor osuu vasurilla niin mayweather tipahtaa".

No eipä tuntunut tietävän, kun toisteli vakavalla naamalla naurettavaa aivopierua. Voishan siltä kysäistä antaako mulle vaikka miljoonan kertoimen Conorin voitolle, ei luulisi epäröivän kun kerta niin vuorenvarmasti esittää tietävänsä, että Conorilla on 0% mahdollisuus voittaa. Jos yrittää vakavissaan tehdä analyysia tai esiintyä asiantuntijana, niin pitäisi osata vähän paremmin kiinnittää huomiota siihen miten itsensä ilmaisee.

Se montako prosenttia Conorilla oikeasti olisi nyrkkeilyottelussa Floydia vastaan on mielestäni aidosti kiinnostava spekuloinnin aihe. Aivovammaiset 0% ja 100% heittelyt suuntaan tai toiseen on aina lähinnä myötähäpeää herättävää seurattavaa.

Montakos prosenttia pakkisraati muuten antaisi Conorille nyrkkeilyssä Floydia vastaan? Älyttömän vaikea kohde arvioitavaksi, mutta sitäkin kiehtovampi. Itse heittäisin jotain 2-4%.

Conor katsoo paljon otteluita ja analysoi vastustajia. Annan ensimmäisiin kolmeen erään ensimmäisessä matsissa 1/100 mahdollisuuden conorille yllättää jollakin etukäteen havaitulla aukolla jonka hyväksikäyttöä on harjoiteltu. Iso kysymysmerkki on aliarvioiko Mayweather conoria, miten ikä vaikuttaa otteluun ja onko etenkin ensimmäisissä erissä ruosteisuutta mayweatherin otteissa.

Uusinnassa/myöhemmissä erissä annan pyöreän nollan conorin mahdollisuudeksi, koska mayweather on mestari ottamaan juonesta kiinni ja nollaamaan vastustajan.

Montakos prosenttia pakkisraati muuten antaisi Conorille nyrkkeilyssä Floydia vastaan? Älyttömän vaikea kohde arvioitavaksi, mutta sitäkin kiehtovampi. Itse heittäisin jotain 2-4%.

Tuota luokkaa se varmaan on ellei jopa vähän alle. Conorin kiinteällä 3% voittotodennäköisyydellä Floyd voittaisi hieman yli 50% todennäköisyydellä kaikki matsit jos miehet ottelisivat 22 kertaa peräkkäin (in a vacuum, mikä tälle on suomenkielinen termi?). Eihän tuossa laskutoimituksessa juuri mitään järkeä käytännön kannalta ole, mutta kunhan huvitan itseäni kun on tylsää töissä :D

Kyllä Conorilla mahdollisuuksia on. Sitä helposti miettii, että joo, sitten pojat laittaa isot hanskat käteen ja ottaa nätin nyrkkeilymatsin sääntökirjaa hienosti mukaillen. Mitä sitten jos Conor lähteekin ottelemaan jotenkin tosi likaisesti? Sitoo Mayweatheria, kamppaa ehkä jalat alta, lyö niskaan tms. koiruuksia, joita joskus kehissä nähdään ihan nyrkkeilijöidenkin tekeminä. Näkisin helposti, että Conor koittaisi matsin alussa haastaa puhtaasti nyrkkeilen, mutta kun alkaa tulla turpaan, mies alkaisi käyttää kyseenalaisia keinoja vaikka aina diskaukseen asti.

Ricky Hattonistahan puhuttiin että tämän likainen tyyli voi tuottaa vaikeuksia Mayweatherille. Floyd itse kommentoi asiaa, että hänellä on tullut siihen mennessä kohdattua 38 erilaista vastustajaa ja kaikki ne ovat olleet sitä mieltä, että heillä on hankala tyyli - ja kaikki ne ovat hävinneet.

Floyd otteli itse todella likaisella tyylillä ja Hatton pyörtyi kymmenennessä erässä.

Floyd otteli itse todella likaisella tyylillä ja Hatton pyörtyi kymmenennessä erässä.
Joo, siinä matsissa Floyd sai enemmän apua kehätuomarilta kuin missään muussa. Hatton ei rikkonut, mutta sai jatkuvasti huomautuksia. Floyd sai rikkoa miten tahtoi. Hattonin peli meni ihan sekaisin ja turhautunut britti ryntäili lopulta tyrmäysiskuun. Jos McGregor-matsi joskus toteutuu, niin Floyd valkkaa aivan varmasti sellaisen kehätuomarin joka suojelee pomoaan kaikin mahdollisin keinoin.

Conor-fanina toivoisin, ettei tämä ottelu toteudu, sillä näen ukon mahdollisuudet Floydia vastaan nyrkkeilyssä todella olemattomina. Kaikenlaista voi sattua, mutta todennäköisyydet on hyvin pienet ja sieltä voi tulla jopa melkoinen nöyryytys pahimmillaan.
En vain näe, että Conor pystyy tuomaan pöytään yhtään mitään sellaista, mitä Floyd ei olisi jo kohdannut moneen kertaan huomattavasti Conoria kovempien maailmanhuippu nyrkkeilijöiden toimesta. Siellä on ollut puhtaita boksaajia, siellä on ollut villisti ja paikoin hyvinkin likaisesti tappelevia eteläamerikkalaisia ja kaikkea näiden väliltä. Nämä ottelijat ovat vuosikausia analysoineet Floydia ja etsineet aukkoja pelistä joita ovat sitten päässeet yrittämään hyödyntää.
Miten porukka ajattelee, että Conor pärjäisi nyrkkeilykehässä esim. Maidanaa, Cottoa, Pacquiaota tai Saul Alvarezia vastaan? Kaikki nämäkin Floyd on onnistunut voittamaan.

En usko, että Floyd myöskään lähtee köykäisesti otteluun jossa panoksena on tahraton record ja kuitenkin hyvin nukuttavasti lyövä vastustaja.
Kuten sanoin, kaikki on mahdollista, mutta vaikea on nähdä Conorin tätä voittavan.
Floyd ei itselle ole mikään suosikki, kaukana siitä. Toivoisin, että lähtisi vielä haastamaan GGG:n ja pyörtyisi käsittelyssä, mutta pakko se on myöntää, että aika hemmetin kovasta ottelijasta on kyse.

Taitaa Conor olla isoin vastustaja, joka Floydille olisi koskaan tullut tämän toteutuessa. Eiköhän ne siihen iskukykyyn nojaa, ainoa toivo.

Mä nään tän niin, että Jos Conor pysyy pystyssä koko matsin, tai edes myöhempiin eriin, niin se on jo voitto sinänsä. Conorillahan ei tässä oo mitään hävittävää. Tää matsi toteutuessaan ois kaikille osallistuville osapuolille (Floyd, Conor, UFC, MMA, nyrkkeily) yks helvetin iso mainos.

Osaisiko joku laskea, paljonko vedonlyöntikertoimina tarkoittavat vaikka 1%, 3%, 5% ja 10% voiton todennäköisyydet?

100, 33, 20 ja 10.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom