Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KeppiNiska sanoi:Niin, eihän toi ollu sarkasmia? Musta JHS oli ihan oikeasti hyvä. Yks parhaita suomalaisia viihdeohjelmia ever. En tajuu miks jengi halveksuu sitä yleensä niin rankasti...
höyhen sanoi:Joku pakkislainen kirjoittanut: "You make David Hasselhoff look cool!"?
No, ainakin "Melkein pakkislainen"golgamech sanoi:Ei ole ollut pakkislainen, kun se oli miun pikkuveli.
(Se on jostain ihan muualta kuin pakkikselta löytänyt tuon deivid-fanaattisuuden.)
Corleone sanoi:Maailmassa on vähän absoluuttisia totuuksia, mutta yksi niistä on se, että JHS oli huono ohjelma.Ei muuten pidä paikkaansa. :evil:
Fat Rat sanoi:Maailmassa on vähän absoluuttisia totuuksia, mutta yksi niistä on se, että JHS oli huono ohjelma.
Corleone sanoi:Ei muuten pidä paikkaansa. :evil:
Samaa mieltä :kippis1:Grotesk sanoi:
Kyllä muuten pitää! :wall:
Miten helvetissä tuo sun quote oli mennyt niin, että näyttäis mun sanoneen "Ei pidä paikkaansa", vaikka minä puhuin absoluuttisesta totuudesta?Grotesk sanoi:
Kyllä muuten pitää! :wall:
Itsekirjoitellut koodit?Corleone sanoi:Miten helvetissä tuo sun quote oli mennyt niin, että näyttäis mun sanoneen "Ei pidä paikkaansa", vaikka minä puhuin absoluuttisesta totuudesta?
Corleone sanoi:Miten helvetissä tuo sun quote oli mennyt niin, että näyttäis mun sanoneen "Ei pidä paikkaansa", vaikka minä puhuin absoluuttisesta totuudesta?
Arvo Paperi sanoi:Legenda jatkuu. Kuulin juuri naapurin televisiosta - en nähnyt enkä tiedä mikä ohjelma oli kyseessä - että Hakkapelittaakortin lähettäjä saa nokian renkaat lähettämällä sähköpostia nokiantyres.com:iin.