Conan O'Brien 31.5.2004

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
KeppiNiska sanoi:
Niin, eihän toi ollu sarkasmia? :worship: Musta JHS oli ihan oikeasti hyvä. Yks parhaita suomalaisia viihdeohjelmia ever. En tajuu miks jengi halveksuu sitä yleensä niin rankasti...

Ei ollu ei..Kyllä mä sitä katselin varmaan joka kerta. Eihän sitä tietenkään voi verrata Conaniin, eikä pidäkään.

J. Hytösellähän alkaa joku uusi ohjelma Ruben Stillerin kanssa. Että kyllä "miestä" tullaan telkkarissa näkemään myös jatkossa, yleisön (enemmistön) pyynnöistä huolimatta.

Sitä armeija ohjelmaa en kyllä jaksanut kattoa, kun 2 ensimmäistä.

höyhen sanoi:
Joku pakkislainen kirjoittanut: "You make David Hasselhoff look cool!"?

Ei ole ollut pakkislainen, kun se oli miun pikkuveli. :hyper:

(Se on jostain ihan muualta kuin pakkikselta löytänyt tuon Hasselhoff-fanaattisuuden.)

Fat Rat sanoi:
Maailmassa on vähän absoluuttisia totuuksia, mutta yksi niistä on se, että JHS oli huono ohjelma.
Corleone sanoi:
Ei muuten pidä paikkaansa. :evil: :offtopic:
:offtopic:
Kyllä muuten pitää! :wall:

Corleone sanoi:
Miten helvetissä tuo sun quote oli mennyt niin, että näyttäis mun sanoneen "Ei pidä paikkaansa", vaikka minä puhuin absoluuttisesta totuudesta?
Itsekirjoitellut koodit?

Corleone sanoi:
Miten helvetissä tuo sun quote oli mennyt niin, että näyttäis mun sanoneen "Ei pidä paikkaansa", vaikka minä puhuin absoluuttisesta totuudesta?

:D Naureskelin/ihmettelin muuten itsekin tuota. Leikkaa liimaalla otin tosta lihavan rotan viestistä ja meni näköjään alku ja lopputagit sinnesuntänne. Enpä enää taida sitä saada korjattua. Mutta onneksi me tiedämme toduuden ;)

Jos vielä vähän jatketaan JHS väittelyä, niin täytyy kyllä myöntää, että Conanin yleisö nauraa kyllä aika helposti verrattuna jotain JHS yleisöä, mikä nyt tietenkin oli paljon paljon pienempi, mutta kuitenkin.

Aina kun Conan yrittää hiljentää yleisöä alussa, niin aina sieltä tulee lähes samat sanat ja yleisö nauraa tai sitten se tulee nauhalta. :D Ilmeineen Conan on kyllä hyvä.

Legenda jatkuu. Kuulin juuri naapurin televisiosta - en nähnyt enkä tiedä mikä ohjelma oli kyseessä - että Hakkapelittaakortin lähettäjä saa nokian renkaat lähettämällä sähköpostia nokiantyres.com:iin.

Jahas. Lähetän kohta Porche Carrera GT kortin sinne.

Arvo Paperi sanoi:
Legenda jatkuu. Kuulin juuri naapurin televisiosta - en nähnyt enkä tiedä mikä ohjelma oli kyseessä - että Hakkapelittaakortin lähettäjä saa nokian renkaat lähettämällä sähköpostia nokiantyres.com:iin.

Olisiko ollut subtv, ja sieltä kuuluu myös tulevan se toinen suomijakso uusintana joskus. Harmi kun itse en näe subbia, olisihan se hienompaa nähdä livenä kuin rupusena ämpekkinä.

Jos joku ei nähnyt kyseistä jaksoa niin se tulee torstaina klo 23:35 Subtv:ltä ja perjantaina klo 17:45 vielä uusintana.

-EDIT- niin tarkoitin siis sitä jaksoa jossa Conan näyttää niitä kortteja ja haukkuu Ruotsia, en siis viitannut siihen jaksoon jossa näytettiin se Hakkapeliitta -kortti

en tiedä onko tää conan tullu jo suomessa mutta netistä on ainakin löydettävissä viedo pätkä jossa conan ihmettelee sitä kun suomesta on tullu postikortteja sadoittain ja näyttää niitä kameralle, esim yhessä lukee You make David Hasselhoff look cool, ja niin edelleen, siinä se sit pyytelee suomalaisilta anteeksi ja haukkuu ruotsia...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom