Veikkaan jotakin homoeroottista :jahas:D.Yates sanoi:Saa nähdä mikä on ruotsalaisten vastaus...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaan jotakin homoeroottista :jahas:D.Yates sanoi:Saa nähdä mikä on ruotsalaisten vastaus...
Johan sanoi:Kuinka ollakaan, pieni korttikampanja tiettävästi noteerattiin tiistaina 8.6.2004 USAssa esitetyssä jaksossa. Tämä jakso nähdään SubTV:llä perjantaina 11.6.2004
Sisyfos sanoi:Eikö joku nyt ymmärrä huumoria, vai mistä tässä on kyse. http://www.iltalehti.fi/2004/06/11/1764244_vi.shtml
Hmm, olen kyllä tietoinen tuosta korttijutusta, enkä nyt syytä Counania mistään huumorintajuttomuudesta, jos sitä tarkoitit. Tuosta Iltiksen kirjoituksesta vain sai sen käsityksen, että kyseisen artikkelin kirjoittaja ei olisi ymmärtänyt pointtia. Julkinen anteeksipyyntökin kuulostaa kovin dramaattiselta, mutta ehkä se onkin jokin Conanin läppä. Tai sitten se tosiaan olenkin minä joka on hieman , eikä täysin tajua Iltalehden juttua.ironchef sanoi:Sä et taida olla ihan kärryillä...
(ps. joku muu saa selittää)
metalman sanoi:siis mitämitä, tuleeko tänään jotain uutta suomiläppää conanissa?
Wert sanoi:Että tulee jo ikävä Joonas Hytösen show:ta ja sen läppää..
No ihan pelkästään siksi, että se oli niin saatanan paska!KeppiNiska sanoi:Musta JHS oli ihan oikeasti hyvä. Yks parhaita suomalaisia viihdeohjelmia ever. En tajuu miks jengi halveksuu sitä yleensä niin rankasti...
Pecman sanoi:No ihan pelkästään siksi, että se oli niin saatanan paska!
:itku:
Surkea kopio amerikkalaisista esikuvista surkeine alkuvitseineen. Conan on sivistynyt, älykäs, itseironinen ja vieraita haastatellessaan nopea ja nokkela. Hytönen sen sijaan isänsä avulla maineeseen ponnahtanut tollo, joka ei pystynyt keksimään edes surkeita alkuvitsejään itse puhumattakaan siitä, että hän olisi vieraita haastatellessaan onnistunut sanomaan jotain nokkelaa.
Joonaksen huumori oli alkeellista ja alapääjuttuihin keskittyvää tyypillistä koulupoika-hihittelyä.
Lenni-kallen ja Joonaksen välinen sanailukin oli Conanista apinoitua, mutta tietysti aivan helvetin väkinäistä ja tylsää.
Joonas makes look cool! :wanha: