Conan O'Brien 31.5.2004

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kattelin just tuon Conanin jakson netistä missä se kehuu Suomea ja näyttää niitä kortteja sekä loppuun heittää hyvän ruotsi läpän. Aivan mahtava jakso.Kanattaa tänään katsoa subilta tuo Counäääään jos vain mahdollista!

ironchef sanoi:
Sä et taida olla ihan kärryillä...

(ps. joku muu saa selittää)
Hmm, olen kyllä tietoinen tuosta korttijutusta, enkä nyt syytä Counania mistään huumorintajuttomuudesta, jos sitä tarkoitit. Tuosta Iltiksen kirjoituksesta vain sai sen käsityksen, että kyseisen artikkelin kirjoittaja ei olisi ymmärtänyt pointtia. Julkinen anteeksipyyntökin kuulostaa kovin dramaattiselta, mutta ehkä se onkin jokin Conanin läppä. Tai sitten se tosiaan olenkin minä joka on hieman :david: , eikä täysin tajua Iltalehden juttua.

edit: olisi pitänyt katsoa nuo videoklipit ensin, olin liian innokas, sori. :david:

metalman sanoi:
siis mitämitä, tuleeko tänään jotain uutta suomiläppää conanissa?

"Loppujen lopuksi kortteja saapuikin NBC:lle satoja. Subtv esittää perjantain myöhäisillassa kello 00.05. alkaen jakson, jossa käydään läpi herkullisimmat esimerkit. Jakso on esitetty USA:ssa tiistaina 8. kesäkuuta. Mitähän Conan nyt mahtaa tuumia suomalaisista?"

Lähde: Iltalehti 11.6.2004

Kyllä kyllä..Täytyy katella..Tai nauhottaa jos ei oo himassa. Conan on kyllä niin jees mies, että huhuh..Että tulee jo ikävä Joonas Hytösen show:ta ja sen läppää.. :rock: Niin, en tarkota sitä armeija showta.

Hahha voi helvette! Aivan loistavaa! Oon kattonu noi Suomi-Conan pätkät varmaan 10 kertaa, enkä vieläkään kyllästy... :haart:

Wert sanoi:
Että tulee jo ikävä Joonas Hytösen show:ta ja sen läppää.. :rock:

Niin, eihän toi ollu sarkasmia? :worship: Musta JHS oli ihan oikeasti hyvä. Yks parhaita suomalaisia viihdeohjelmia ever. En tajuu miks jengi halveksuu sitä yleensä niin rankasti...

KeppiNiska sanoi:
Musta JHS oli ihan oikeasti hyvä. Yks parhaita suomalaisia viihdeohjelmia ever. En tajuu miks jengi halveksuu sitä yleensä niin rankasti...
No ihan pelkästään siksi, että se oli niin saatanan paska!
:itku:
Surkea kopio amerikkalaisista esikuvista surkeine alkuvitseineen. Conan on sivistynyt, älykäs, itseironinen ja vieraita haastatellessaan nopea ja nokkela. Hytönen sen sijaan isänsä avulla maineeseen ponnahtanut tollo, joka ei pystynyt keksimään edes surkeita alkuvitsejään itse puhumattakaan siitä, että hän olisi vieraita haastatellessaan onnistunut sanomaan jotain nokkelaa.
Joonaksen huumori oli alkeellista ja alapääjuttuihin keskittyvää tyypillistä koulupoika-hihittelyä.:zzzz:

Lenni-kallen ja Joonaksen välinen sanailukin oli Conanista apinoitua, mutta tietysti aivan helvetin väkinäistä ja tylsää.

Joonas makes :david: look cool! :wanha:

Pecman sanoi:
No ihan pelkästään siksi, että se oli niin saatanan paska!
:itku:
Surkea kopio amerikkalaisista esikuvista surkeine alkuvitseineen. Conan on sivistynyt, älykäs, itseironinen ja vieraita haastatellessaan nopea ja nokkela. Hytönen sen sijaan isänsä avulla maineeseen ponnahtanut tollo, joka ei pystynyt keksimään edes surkeita alkuvitsejään itse puhumattakaan siitä, että hän olisi vieraita haastatellessaan onnistunut sanomaan jotain nokkelaa.
Joonaksen huumori oli alkeellista ja alapääjuttuihin keskittyvää tyypillistä koulupoika-hihittelyä.:zzzz:

Lenni-kallen ja Joonaksen välinen sanailukin oli Conanista apinoitua, mutta tietysti aivan helvetin väkinäistä ja tylsää.

Joonas makes :david: look cool! :wanha:

Yhdyn täysin kyseiseen kommenttiin! JHS oli harvinaisen :kakka: ohjelma.

JHS vaikutti hyvältä, kunnes näin ensimmäisen jakson Conan O'Brienia ja huomasin, että Joonas on vain surkea kopio.

Maailmassa on vähän absoluuttisia totuuksia, mutta yksi niistä on se, että JHS oli huono ohjelma. Conan ja hänen taustajoukkonsa ovat neroja. Andya vaan välillä vähän ikävä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom