Coca-Cola

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omskakas sanoi:
Aivan. Kokakolan ph-arvo on jossain 2,5-3 välillä. Siinä on hiilihapon lisäksi fosforihappoa. En käsitä miten muuten ruokavalioonsa huomiota kiinnittävät henkilöt viitsivät juoda tuollaista pissaa. Sokerilitkut lisäksi lihottavat ja nostavat lihasten insuliiniresistenssiä.
Aivan.

Samoin en ole nähnyt yhtäkään tuota paskaa paljon juovaa, jolla olisi iho ja hampaat kunnossa. Kertoo mielestäni jotain jo tuosta. /provo

ps. En ole varma havaintojen tieteellisestä pätevyydestä.

Mä en tajua miten joku viittii juoda jotai fun lightii, se maistuu aivan tajuttoman pahalle oli maku mikä tahansa. Pepsi maxia juonu kuutisen vuotta 1,5l päiväs ja en oo lopettamassa. Mulla on iho ja hampaat kunnos eikä vyötäröl paljo mitää. Ja lopettaa en aio niin kaua ku se alkaa pahalta maistuu

Swat sanoi:
Pikkasen :offtopic:, mutta jos limua juon,niin se on Ananas-Light. Mielestäni parasta kevyt limua mitä löytyy.. :5:

Jos tuosta tykkäät, niin koitappas muuten Fanta Free ananas-greippiä, on vielä parempaa ku ananas light (ja kaloreita vähemmän kuin ananas lightissä, jossa tais olla 8kcal/100ml :pilknus: ). Oon ihan koukussa. :nolo:

Joo, noi uudet Fanta Free:t (ananas-greippi/tropical berry/orange) on ihan kipeen hyviä!

Emmah sanoi:
Joo, noi uudet Fanta Free:t (ananas-greippi/tropical berry/orange) on ihan kipeen hyviä!

:offtopic: Emmahkin näköjään lukee siellä tenttiin, hohoo :D

hafanafa sanoi:
Mä en tajua miten joku viittii juoda jotai fun lightii, se maistuu aivan tajuttoman pahalle oli maku mikä tahansa.

Vettä ja lisäaineita. Eihän niissä ole edes mehua. Ollenkaan.

Mutta annas olla kun kirjoitetaan "light" niin heti saadaan "laihduttajat" innostumaan. Ne samat, jotka lukevat kuntoplussasta ja menaisista että hiilihydraatteja pitää välttää koska ne on pahoja. Ja proteiineja kans.

Oon jättänyt myös limsat pois (ajat sitten, nykyään ei mee kuin paukuissa limsat) ja nykyään juon aikapaljon omenamehua siinä suhteessa että pistän sitä valmisomenamehua 1/3 ja loput vettä. Maistuu oikein hyvältä janojuomalta mielestäni eikä suuhun jää sellaista sokerista makua mitä normaalisti.

Suositut

Back
Ylös Bottom