Jep nimenomaan hitaita hiilareita, koska bodauksessa halutaan enemmälti lihaksia ja nopeat hiilarit voipi mennä helposti läskiks, ja muutenki verensokeri heittelee paljon nopeitten ansiosta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
BooosteR sanoi:Kuinkas huono asia toi kokiksen juominen on ruokavalion kannalta? Tuo on ainoa miinus mun ruokalistalla. Muuten on sitä perus kehosapuskaa! Pitäiskö nyt sitte antaa vielä se viimenen rutistus ja jättää sekin pois listalta...? :itku:
Se light on vaan niin pahaa... :wall:
Kimson sanoi:Kannattaa ostaa Lidlistä Freewayn Cola-Lightia. Coca-Cola companyn Coke-Light on huomattavasti kalliimpaa sekä Lidlin maistuu Suklaiselta hunaja taivaalta verrattuna "aitoon".
iso-erno sanoi:joo...juokaa vettä tai rasvatonta maitoa.noi kolat on hanurista.maksaa vitusti ja ravintoarvot päin persettä ja legot sulaa suuhun.itellä meni 1200? hampilääkäriin,kun litkin ligt-kolaa pitkin päivää.se hiilihappokin syövyttää hampaita ja aiheuttaa ruokatorven syöpää ja muita närästyksiä...tänkertanen jeesustelu oli tässä.
Maidossa kuitenkin hiukka paremmat ravinto arvot ;), mutta harvahan sitä jano juomana käyttää paitsi minä :D , maito tai vesi :thumbs:Laffer sanoi:Eli hinta on melkein sama kuin tuolla rasvattomalla maidolla.
iso-erno sanoi:joo...juokaa vettä tai rasvatonta maitoa.noi kolat on hanurista.maksaa vitusti.
Sukulaku sanoi:Miten ihmeessä saatte vedettyä 1,5l pullon joka päivä? Itse juon sitä sitruunapepsiä 1-2 1,5l pulloa viikossa ja luulin juovani suhkoht paljon
edit: Nyt tuli kauhea himo juoda kolaa