Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
neutraali sanoi:edit
Maidossa kuitenkin hiukka paremmat ravinto arvot ;), mutta harvahan sitä jano juomana käyttää paitsi minä :D , maito tai vesi :thumbs:
BooosteR sanoi:No nyt kävi sitten kirjoituksen alottaja ostamassa Light-colaa, kyllähän sitä nyt juo mutta alkuperäinen on vaan niin... Toivottavasti tuo kokiksen poisjättäminen poistaa ylimääräiset tosta vatsan kohalta että tulisi edes jotain sieltä näkyviin...
elasto sanoi:Mutta eikös noita kaloreita tulis saada just päivän mittaan tarpeeks, että kasvaa isoksi ja vahvaksi? Vai olenko ymmärtänyt tän bodauksen ihan väärin? Jos joidenkin tarvitsee ottaa esim. rypsiöljyä päivän kalorimäärän turvaamiseksi, niin miksi ei limpparia?
Vinyylipommi sanoi:Asenteella: vettä janoon, kivennäisvettä pyhäruoan kanssa. Dissaan entisenä limpparinlatkijana todella vahvasti colaa yms. kalliita hampaidentuhoajia. Kumma kyllä, motivaation ollessa kohdallaan ei noita edes tee mieli. Lighti-cola maistuu mielestäni lähinnä makeutetulle yskänlääkkeelle.
Noh, mulla on kyllä muutkin kieltäymykset onnistuneet aina hyvin, tupakki aikoinaan totaalisesti, sokeri sokerina lähes totaalisesti, alkoholi 95 %:sesti, piilorasvat hyvin...
Ainoa pahe mitä en ole kauheasti vähentänyt on tuo kahvi.
PMLats sanoi:Hyvää limpparinkorviketta on vissy maustettuna pikku tilkalla jotain fun lightia
PMLats sanoi:Mites muuten noi fun lightit hampaiden kannalta? Onko ne yhtä syövyttävää kamaa?
Itse harrastan kanssa tota vissy fun light sekotuksia hyvää ja halpaa. Kun katsoo vielä mistä ostaa vissyn :thumbs:PMLats sanoi:Hyvää limpparinkorviketta on vissy maustettuna pikku tilkalla jotain fun lightia, makuja löytyy pilvin pimein ja mehua ei tosiaan tarvi kuin teelusikallisen lasilliseen jos sitäkään.
Mites muuten noi fun lightit hampaiden kannalta? Onko ne yhtä syövyttävää kamaa?