Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse erosin viime keväänä eräästä CMS -ketjun salista ja ei vaatinut mitään ihmeellisiä selityksiä(paitsi rasti ruutuun selitys/palaute, jotta voisivat kehittää isteään), vain nimi alle, että eroaa. Olin ollut jäsenenä jo yli vuoden ja muuten olisi tullut jotain maksettavaa varmaankin. Silloin kun käytin kyseistä salia, niin pystyis 30€ maksulla "pistämään jäsenyyden hyllylle" eli olit jäsen, mutta et päässyt salille.
Tekisin mielelläni Pakkotoiston etusivulle jonkinasteisen ison yhteenvedon ja varoituksen näistä pitkistä soppareista, joista ei tahdo päästä millään eroon. Pystyykö kukaan kasaamaaan mitään tietopakettia noista?
Ja Mike, jos se mitenkään sopii, niin listaa ainakin suurimpien paikkakuntien saleista joissa käyminen ei vaadi munuaisten myymistä tai muitakaan pakkojäsenyyksiä!
Itse muuten pääsin CMS:ältä (Dana fitness) eroon ihan kiltisti, kuukautta aikaisemmin kun ilmoitin että lopettaisin. Kysyttiin miksi, sanoin että lähin sali olisi noin 8000 kilometrin päässä. Kerran vielä tuli hyvin epävirallinen maili, missä jotain asiaan liittyvää kyseltiin, mutta mitään ei tarvinnut todistaa tai muutakaan, eikä sitä jäsenyyttä edes koitettu pakkoylläpitää jäihin laittamalla tai sellaista.
Tosin, niitä jäsenmaileja ja etenkin tutkimuskyselyitä on tullut sen jälkeenkin useita, vaikka olen aina vastannut että poistakaa minut listalta heti, en halua moista enää enkä ole edes jäsen.
Oiskohan sua vedätetty? Mä sain ainakin purettua sopimuksen kun muutin toiselle paikkakunnalle jossa ei ollut osoittaa sopivaa cms salia. Tai oli, mutta kun vetosin siihen, että olosuhteet eivät ole samat kuin täällä mihin olen liittynyt.
Ööö, onko tuossa eroamisessa joku oikeakin ongelma? Sen kun jättää maksamatta jos jotain laskuja tippuu luukusta. Saa olla CMS:llä oikeasti kusta päässä jos rupeavat riitelemään...
Itse tein juurikin näin muutama vuosi sitten, kun ei millään muuten meinannut ero sopia. Pari karhukirjettä tuli perästä ja yksi puhelu, jonka jälkeen asiakas"neuvoja" ymmärsi lopettaa sopimuksen ja karhukirjeiden lähettämisen.Ööö, onko tuossa eroamisessa joku oikeakin ongelma? Sen kun jättää maksamatta jos jotain laskuja tippuu luukusta. Saa olla CMS:llä oikeasti kusta päässä jos rupeavat riitelemään...
Itse tein juurikin näin muutama vuosi sitten, kun ei millään muuten meinannut ero sopia. Pari karhukirjettä tuli perästä ja yksi puhelu, jonka jälkeen asiakas"neuvoja" ymmärsi lopettaa sopimuksen ja karhukirjeiden lähettämisen.
Ai sillä perusteella, että asiakasneuvoja tajuaa jättää asian sillensä?Menikö luottotiedot?
Lukaise tuo linkki, missä on se kuluttajaviraston ohjeistus ja sitten kun tutustut näihin soppareihin huomaat varmaa joitain kohtuuttomuuksia ja suoranaista kusetuksen yrittämistä.Purnaatteko siitä, että ootte hyväksyny papereiden asiasisällön allekirjotuksellanne vaiko ketju oikeesti keksii uusia sääntöjä?
Jep, joskus 9 kuukauden kohdalla. Heittäydyn vain hankalaksi asiakkaaksi, ei ne halua hankalia asiakkaita. Kyllähän ne olisivat halunneet osoittaa uutta salia ja tarjosikin kolmea eri salia, mutta jokaisesta löysin jotain vikaa, mikä oli lähtökohtaisesti erilainen kuin se mihin olin sitounut.Eli muutit sen ensimmäisen 12kk:n aikana?