Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oiskohan sua vedätetty? Mä sain ainakin purettua sopimuksen kun muutin toiselle paikkakunnalle jossa ei ollut osoittaa sopivaa cms salia. Tai oli, mutta kun vetosin siihen, että olosuhteet eivät ole samat kuin täällä mihin olen liittynyt.Syynä oli siis yllättävä muutto paikkakunnalta.
Ehkä menee vähän offtopiciksi, mutta oletteko huomanneet miten naurettavan "rikollisia" osa kuntosaliketjujen (en nimenomaa dissaa tarkoituksella ketään) sopimukset ovat ?
Ihmisiä sidotaan melkoisiin sopimuksiin ja sakkoihin....
Lisäksi aina johonkin asiaan pitää olla 10 eri lääkärintodistusta ja lausuntoa.
Kellään tietoa mihin tämä perustuu ? (kuntosalille ei todellakaan tule ainakaan taloudellista sakkoa niin paljon mitä monissa tapauksissa joutuu pulittamaan).
Tottakai jos kuntosali laskee jonkin todella tiukan budjetin näiden jäsenmäärien mukaan niin homma on eri. Se että onko se järkevää on asia erikseen.
EDIT: Edellenin postaus kuvaa hyvin tilannetta =D ja mitähän kuluttaja-asiamiehet sanovat näistä tapauksista... tuskin ovat ikinä asiakkaan ja kohtuuden puolella.
Olin melkein kolme vuotta CMS-salin jäsen Helsingissä (50 euroa/kk) ja keväällä 06 sitten sanoin irtisanovani sopimuksen, koska muutto ulkomaille oli tiedossa kuukauden sisällä. No ei tossa mitään. Sopimus purettiin, mutta ihmetystä aiheutti se, että jäsenneuvoja pyysi multa kopioita lentolipuista. Kuulemma haluavat mustaa valkoisella jäsenyyden lopettamissyyksi. Siis mitä helvettiä, en kait nyt ala kopioimaan mitään henkilökohtaisia papereitani jollekin saliketjulle. Saa kait sitä erota ilman syytäkin. Varsinkin, kun kaikki maksut olin aina ajallani maksanut ja tosiaan useamman vuoden käyttänyt salin palveluja. No joo pelkkä pyyntö se vaan oli, mutta aika ihmeellistä touhua kaikinpuolin.