Clash of Clans - löytyykö Pakkisklaania?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Percele
  • Aloitettu Aloitettu
Eikös se ollut niin että yks iso pommi ja kaksi pientä th9 maksimeille upattuna riittää listimään lvl5 porsaan?

Siis kaksi giantpommia tappaa lvl5 hogin ja tarvitaan 14 pikkupommia tappamaan lvl5 hog. Giantbomb + 7kpl pieniä tappaa lvl5 hog

Taustoja:
Giantbomb lvl4 =250damage (TH10)
giantbomb lvl3 = 225damage (TH8)
Bomb lvl5= 34damagea (TH9)
Hogrider lvl5 =475 hitpointseja
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu en noille pienille keksi oikein virkaa, ryppäässä ne vie läjän goboja mutta ne menee niin pirusti ettei ne niihin jää, arsuihin ne tehoaa mutta yleensä joku on ne jo tallonut kun arsut niihin ehtivät. Mulla on ne wizutornin kylessä aatellen että tuovat siihen splashiin vähän lisää tehoa.
 
Iso jytky on lvl3:lla 225hp, vitospossu 475hp, pikkupaukku on maksimissaan 34hp. Eli ei siihen karjut vielä kuole. 2 isoa niin on jo henkihieverissä, xbowit hoitanee alustuksen.

Pikkupommien lvl4 on kyllä kalliin tuntuinen mutta toisaalta se on miltsi kerrallaan, eli säästämistä ei juuri tarvitse ja kullat ei karkaa ryövärien matkaan odotellessa.

Airdeffejä en ole minä päivitellyt aikoihin, niin vähän tulee ilmahyökkäyksiä enää. Ainoa missä parempi ilmasota olisi ollut tarpeen itselläni pariin kuukauteen on healer-hyökkäykset, mutta niissäkin kyse on enemmän sijoittelusta kuin tulivoimasta. Pikku enkelit ei paljoa osumaa upotakseen tarvitse.
 
Jeah, kakkos klaaniin varmaan ois ajatus mennä sitten ajallaan kunhan CC on kuosissa? Toissapäivänä aloitin, melko säätämistähän tämä vielä on. Yhtään euroa en aio tähän käyttää. Vaikuttaa kyllä hyvältä peliltä mutta hidasta on vielä ainakin.
 
Kyllä ilman eurojakin pärjää, varsinkin nyt kun gemmejä putoilee enempi. Pidä vaan huoli siitä ettet käytä ainuttakaan gemmiä mihinkään muuhun kuin virolaisiin kunnes kaikki 5 (no, ainakin 4) on hankittuna. Poislukien tietysti 1 gemmin 24h boostit joita tulee promoina aina välillä.

Olen itse masokistina pelannut EAn Theme Parkia ja Dungeon Keeperiä ihan vaan ahdistaakseni itseäni. Päätös on ollut, että sentin senttiä ei käytetä rahaa. Huomaa kyllä miten EA on koittanut halvalla kopioida CoCtä dungeon keeperiin ja sitten panikoi kun ei rahaa tulekaan ovista ja ikkunoista. Epätoivoista ja säälittävää. Kun tekijöiltä (vai pitäisikö sanoa kopioijilta) on jäänyt se yksi oleellinen tekijä siihen profittiin huomioimatta: pelaamisen pitäisi olla kivaa. CoC tekee miljoonia koska sitä on kiva pelata. TP tai DK ei.
 
Itten olen päättänyt että voin tyyliin 10 euroa kuussa sijoittaa tähän peliin. Ei paha jos ajattelee paljonko tän parissa viettää aikaa. Tuo on 5 x kahvit huoltsikalla.

Lähinnä gemeistä on se hyöty että saa virolaisen vapautettua jos on säilöt täynnä ja ei ehdi odotella eikä viitti antaa jonkun raidata, tai saa vaikka vikat de ostettua niillä että saa jonkun tärkeen upin päälle.

Siinä en näe järkeä että gemittäs itselle kunno basen, en näe vaikka ois rahaa. Vähän sama kun pentuna pelattiin jotain DOS pelejä käyttäen huijauskoodeja. Oli joo hauskaa pari tuntia.
 
Mulla on viikonloppuna sukulaisen häät, on kiikun kaakun kerkeänkö sotaan, riippuu tietysti kuinka myöhään perjaintaina alkaa prep day. Mutta uskon kummiskin että kerkeän sunnuntai iltana hyökkäämään.
 
Mulla ois kanssa jotkut turhat 50 vuotiskekkerit toisella puolella Suomea. Aamupäivällä lähtö ja joskus yömyöhään kotiin. Että ei kiitos tosiaan sitä starttia kovin aikasin pe että jää su iltaan asti aikaa hyökkiä.

Joutuu vielä ajamaan, että ihan täysin hukkailta. Ennemmin ois vaikka maalannut terassin kaiteita tuon illan.
 
Itten olen päättänyt että voin tyyliin 10 euroa kuussa sijoittaa tähän peliin. Ei paha jos ajattelee paljonko tän parissa viettää aikaa. Tuo on 5 x kahvit huoltsikalla.

Lähinnä gemeistä on se hyöty että saa virolaisen vapautettua jos on säilöt täynnä ja ei ehdi odotella eikä viitti antaa jonkun raidata, tai saa vaikka vikat de ostettua niillä että saa jonkun tärkeen upin päälle.

No se, mutta 9 eurolla saa 1200 gemmiä, mikä on 8d15h aikaa. Kyllä siinä saa jo kovin tärkeä päivitys olla että viittii yhdestä kympin maksaa. Itse tein tuon CC5:n kohdalla että sain sotaan jeesiä, tosin oli gemmejä tallessa jo riittävästi eli ei tarvinnut visaa vinguttaa.

Tavallaan vähän jännää että olisi valmis maksamaan suhteessa iOS-peleihin ja ohjelmiin ihan kelpoakin hintaa kuukausittain yhtä peliä varten, mutta tasolla missä itse pelaa hinta olisi lähempänä satasta kuussa - joka on jo sitten aivan absurdia hinta/laatusuhteeltaan mielestäni. Lopputuloksena en sitten sijoita senttiäkään - viimeisin ostos on ollut 30. maaliskuuta 2013.

No, nyt kun on oheissälää vissiin tulossa myyntiin niin täytyy tosiaan toivoa ettei Supercell tuo vaan halpaa kiinarihmakaa vaan vähän arvokkaampia ja uniikimpia tuotteita, niin voisi sitten satasen helpostikin sijoittaa. Kyselivät kyselyssään oheistuotteista minkämoiseen olisi kiinnostusta, ja sydämeni riemuitsi kun kerrankin joku ainakin harkitsee noita premium-tuotteiden tuomista markkinoille. Onhan se nyt hassua jos jengi maksaa kympeistä satasiin kuussa pelaamisesta mutta sitten oheistuotteina on joku peruskahvikuppi tai t-paita.
 
En minä koko päivitystä gemitä vaan tyyliin viimeiset tunni tai max vrk että saa builderin vapaaksi uuteen. jos kerännyt ison määrän resoja niin vituttaa sekin että joku ne tulee ja nyysii heti ku on 10 minuuttia offilla.

Plus kiva boostailla esim. taikapata kun tosissana raidailee, menee muuten ilman spellejä sitten.
 
Eiköhän tuossa ole se sama konkretian käsite taustalla kuin esim. MP3 ja CD, ei ole pitkäkään aika siitä kun mp3-ostoja pidettiin täysin kahelina.

Tosin, osta GTA V, pelaa läpi muutamaan kertaan, myy pois 30 eurolla. Osta 20 eurolla gemmejä, pelaa... no, kuukausi? ja myy... no wait
 
Olen jo jonkin aikaa pannut merkille joidenkin klaanilaisten passiivisuuden ykkösklaanissa. Kakkosklaanissa kuitenkin löytyy myös niitä 100+ voittoa/season pelaajia joilla se kehitys on 1000x nopeampaa kuin näillä meidän muutamilla
<10/season pelaajilla eli ns. "keräinten kautta voittoon" pelaajilla. Ainakin omaan järkeen käy, jos näiden pelaajien paikkaa vaihdettaisiin, koska ne aktiiviset pelaajat varmasti hyötyvät enemmän siitä erittäin nopeasti 5+ joukoilla täyttyvästä
linnasta ykkösklaanissa kuin nämä passiivisemmat pelurit, joilla sen defencejoukkojen saamiseen ei varmasti haittaa 15min sen muutaman minuutin sijaan.
Muutenkaan ei näitä tiettyjä naamoja näy chatissa koskaan. Ei nyt yritetä saada natsihallintoa ykkösklaaniin ja pakotteita porukalle mutta luulisi kaikkien ymmärtävän miksi olisi suotavaa suorittaa em. toimenpide.

Annetaan tilaa niille, joilla sitä intoa löytyy enemmän :)

---
Jättäydyn itse muutamasta klaanisodasta pois, kunnes on kunnon hyökkijoukot reilassa (pallot ja minionit maxattu 15 päivän päästä). Jos pidetään se war-start ajankohta vakiona siinä 18.30 perjantaina niin poikkean pois klaanista siinä aloitusajankohtana ja laitan joinipyyntöä sitten seitsemän aikaan. Näin ei oma kylä vaikuta sotaan mitenkään. Muutenkin voisi olla hyvä, että kaikki jotka tietävät etteivät pääse osallistumaan sotaan hyppäisivät klaanista tuona ajakohtana.
 
Eikä ainakaan minua haittaa vaikka tuo sota startattaisiin vähän myöhemminkin, mutta tuokin ajankohta käy.

Se ois aina hyvä jos mahdollisimman moni vetäisi ekan mahdollisimman hyvän hyökin tavoitteena kolme tähteä itselle haastavasta muttei mistään järjettömästä kylästä. Toisen hyökin kanssa ei ole niin kiire. Mutta se on varmasti järkevää jos heti alussa vedetään paljon tähtiä. Moni vastustaja saattaa luovuttaa jo siinä kohtaa, tulee fiilis ettei kannata edes hyökätä kun ei etumatkaa saa kiinni.

Tietenkään ei pidä sortua siihen että klaanin parhaat murjoo helpot baset ja vielä heikoimmalla basella ja soltuilla pelaava ei pääse ottamaan tähtiä yhtään mistään.

Mutta ei myöskään kannata tehdä kuten minä että hyökkää johonkin överivaikeeseen eikä saa aikaiseen mitään. Tosin itse siinä saa tukkaansa kyllä kun menee kallis army eikä saa mitään saalista. Aika ruma tappio tuli resoissa itselle viime sodassa kun sen kakkoshyökin sössin täysin.

Mutta vallan hyvin voisi jokainen miettiä, että tuleeko pelattua oikeasti edes semi aktiivisti ja että riittäisikö kakkosclaanin tuki tällöin? Jos ei edes chattaa, niin ei ole sitäkään syytä pysyä ykkösclaanissa. Tuo chatti on kyllä loistava.

Asiasta joukkoihin, vielä 10 päivää ja 16 tuntia että saan possut lvl5 eli siis sitten jotain uutta labraan. Mietin että jos pistäs jätit kutoselle, koska sitten niitä vois oikeasti alkaa käyttämään vähän joka hyökissä. Nyt kun on tuo jumpkin jo lvl2 niin sais hyvin nuo aina muurien yli pistämään deffaa matalaksi.... Arsut kutoselle ei oikein houkuta aika onneton päivitys. Jättien jälkeen vois upata barbit tappiin ja sitten pallojen kimppuun. Ne kun on vasta lvl3 niin uppaa ne sitten mielellään putkeen. Tunkis de välillä upatakseen queenia.
 
Eikä ainakaan minua haittaa vaikka tuo sota startattaisiin vähän myöhemminkin, mutta tuokin ajankohta käy.

Se ois aina hyvä jos mahdollisimman moni vetäisi ekan mahdollisimman hyvän hyökin tavoitteena kolme tähteä itselle haastavasta muttei mistään järjettömästä kylästä. Toisen hyökin kanssa ei ole niin kiire. Mutta se on varmasti järkevää jos heti alussa vedetään paljon tähtiä. Moni vastustaja saattaa luovuttaa jo siinä kohtaa, tulee fiilis ettei kannata edes hyökätä kun ei etumatkaa saa kiinni.

Tietenkään ei pidä sortua siihen että klaanin parhaat murjoo helpot baset ja vielä heikoimmalla basella ja soltuilla pelaava ei pääse ottamaan tähtiä yhtään mistään.

Mutta ei myöskään kannata tehdä kuten minä että hyökkää johonkin överivaikeeseen eikä saa aikaiseen mitään. Tosin itse siinä saa tukkaansa kyllä kun menee kallis army eikä saa mitään saalista. Aika ruma tappio tuli resoissa itselle viime sodassa kun sen kakkoshyökin sössin täysin.

Mutta vallan hyvin voisi jokainen miettiä, että tuleeko pelattua oikeasti edes semi aktiivisti ja että riittäisikö kakkosclaanin tuki tällöin? Jos ei edes chattaa, niin ei ole sitäkään syytä pysyä ykkösclaanissa. Tuo chatti on kyllä loistava.

Asiasta joukkoihin, vielä 10 päivää ja 16 tuntia että saan possut lvl5 eli siis sitten jotain uutta labraan. Mietin että jos pistäs jätit kutoselle, koska sitten niitä vois oikeasti alkaa käyttämään vähän joka hyökissä. Nyt kun on tuo jumpkin jo lvl2 niin sais hyvin nuo aina muurien yli pistämään deffaa matalaksi.... Arsut kutoselle ei oikein houkuta aika onneton päivitys. Jättien jälkeen vois upata barbit tappiin ja sitten pallojen kimppuun. Ne kun on vasta lvl3 niin uppaa ne sitten mielellään putkeen. Tunkis de välillä upatakseen queenia.

Laittaisin ne pallot eka, ne on ikään kuin hyviä jättejä. Sen sijaan että kyttää vierestä kun 30 jättiä nussii kaksi minsaa lvl 8 muuria ja sitten löntystää jousiansaan niin voi pudotta 40 palloa sekä muutaman minionin ja profit.
 
Tätä kyllä, LVL6 arsut saa vain 10% lisää niin DMG kuin HP (20->22, 40->44). Jätit saa 12DMG (+38%) ja 270HP (+40%). Toisaalta 10% "lisää" arsuja, eli vastaa yhtä campin tasokorotusta - LVL8 jonka saa sitten TH10:llä huutaa 6 miljoonaa. Minulla on tyypillisesti joukoissa 4 jättiä mutta noin 70 arsua. Päivityksen hyöty on varmaan aika suoraan verrannollinen siihen paljonko niitä käyttää. Molempi parempi :P

Mutta joo, on tuo vähän hapokas päivitys, 2 viikkoa ja 7.5M noin vähästä.
 
Laittaisin ne pallot eka, ne on ikään kuin hyviä jättejä. Sen sijaan että kyttää vierestä kun 30 jättiä nussii kaksi minsaa lvl 8 muuria ja sitten löntystää jousiansaan niin voi pudotta 40 palloa sekä muutaman minionin ja profit.

No ei huono vaihtoehto tämäkään. Toimisi silleen että saisi kaksi seuraavaa uppia halvalla ja ellut voisi työntää de porien uppiin. Niissä kun seuraava up on 4 miljoonaa per kpl ja viimeinen kai 5?

- - - Updated - - -

Tätä kyllä, LVL6 arsut saa vain 10% lisää niin DMG kuin HP (20->22, 40->44). Jätit saa 12DMG (+38%) ja 270HP (+40%). Toisaalta 10% "lisää" arsuja, eli vastaa yhtä campin tasokorotusta - LVL8 jonka saa sitten TH10:llä huutaa 6 miljoonaa. Minulla on tyypillisesti joukoissa 4 jättiä mutta noin 70 arsua. Päivityksen hyöty on varmaan aika suoraan verrannollinen siihen paljonko niitä käyttää. Molempi parempi :P

Mutta joo, on tuo vähän hapokas päivitys, 2 viikkoa ja 7.5M noin vähästä.

Siks just tuota en vielä tee että on vähän turhan hapokas päivitys hyötyyn nähden. Käytän toki itsekin paljon arsuja, mutta montaa muutakin voisi käyttää jos ois max lvl. Kuten vaikka nuo pallerot.
 
Level
1 25 100 150 2,000 N/A N/A N/A
2 32 128 180 2,500 150,000 2 1 day
3 48 192 216 3,000 450,000 4 2 days
4 72 288 280 3,500 1,350,000 5 3 days
5 108 432 390 4,000 2,500,000 6 5 days
6 162 648 545 4,500 6,000,000 7 10 days

Tollasta kertoo wiki
 
Level
1 25 100 150 2,000 N/A N/A N/A
2 32 128 180 2,500 150,000 2 1 day
3 48 192 216 3,000 450,000 4 2 days
4 72 288 280 3,500 1,350,000 5 3 days
5 108 432 390 4,000 2,500,000 6 5 days
6 162 648 545 4,500 6,000,000 7 10 days

Tollasta kertoo wiki

Pallon upit siis? Ei tuosta nyt paha ole kuin tuo lvl6, eikä sekään mikään oikeasti vaikea ole lootata 6 milj ellua. Täytyy nyt kattoo tätä vielä. Melkein kyllä ne jätit vetäsen ensin, upin jo aikaisemmin tuon jumpin lvl2 joten ei ne jätit nussi mitään muureja kun pistää ne hyppiin yli...

Eipä kukaan ole kunnon hyökkiä vielä mulle ainakaan palloilla tehnyt mutta lvl6 jäteillä on raiskattu puoli kylää vaikka itelläkin suurin osa seinistä on lvl8...
 
Pallon upit siis? Ei tuosta nyt paha ole kuin tuo lvl6, eikä sekään mikään oikeasti vaikea ole lootata 6 milj ellua. Täytyy nyt kattoo tätä vielä. Melkein kyllä ne jätit vetäsen ensin, upin jo aikaisemmin tuon jumpin lvl2 joten ei ne jätit nussi mitään muureja kun pistää ne hyppiin yli...

Eipä kukaan ole kunnon hyökkiä vielä mulle ainakaan palloilla tehnyt mutta lvl6 jäteillä on raiskattu puoli kylää vaikka itelläkin suurin osa seinistä on lvl8...

Kyllä jäteillä pärjää, on vain koettu että antihogleiska on aika pitkälti myös antijättileiska ja näitä alkaa tulla nykyään aika paljon vastaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom