Clash of Clans - löytyykö Pakkisklaania?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Percele
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kakkosen sodat vois nyt olla vähäksi aikaa sodittu, vaikea innostua touhuun ja pistää miljoona ellua haisemaan kun sotiminen ei selkeästi ole sen klaanin vahvuus. Nyt varmoista kahden ja kolmen tähden kylistä revittiin justjajust se yksi tähti, tai sitten ei ollenkaan vaikka vastus oli varsin helppo. Multa jäi saamatta yli 800k saalista joten mun puolesta voitasi jatkaa casual-klaanina.
 
TaSa a.k.a Demize yritit pyrkiä takas ykköseen, klaani on toistaiseksi täynnä aktiivisia. Mee kakkoseen nostaan tasoa :)
 
Mitäs Coc touhut porukalla tulevana kesälomakaudella ? Itselläni ajatus viettää pitkälti "netitön" kesä, joten pädillä pelaaminen jää aika vähäiseksi.
 
Lomalla ehtii raidata 24/7, jos mökillä ei ole nettiä niin myy se ja osta koko rahalla gemejä.
 
Pelailen kesälläkin. Toki lomaviikoilla vähempi silloin kun ollaan perheen kanssa oikeasti lomailemassa. Mutta aina sitä parit raidit ehtii vetästä. Seiniä on rakentamatta niin saa sitten pidettyä hyvin resot suht nollassa jos ei ehdi paljoo pelailla.

Tässäkin pitää yrittää olla stressaamatta. Välillä ehtii raidata niin että CoC heittää pihalle ja välillä se on 1-2 raidia päivässä.
 
Gradu pitäis saada kesällä aikaseksi, eli ehtii pelata hyvin! :D
 
En välttämättä tässä sodassa pääse hyökkimään koska kännykän laturi meni rikki ja akku loppu, pitänee käyä ostaa uus laturi.
 
Johto vai USB-virtalähde? Johdot kantsii tilaa dx.comista, virtalähteeks anker 40w Amazonista :P

(Johto tietty, muuten olisit ladannu kompuuterista)
 
Kaikki mobiilit itsellä samoilla päillä. Latureiden lisäksi on Power bank, se on kätevä apuri missä vaan kännykän kaveriksi. Ei näissä älyluureissa muutenkaan virta riitä vaikkei pelaisikaan...

Ja tuosta sodan aloitushetkestä. Aloitin sen pe aamulla kun silloin chatissa sitä mieltä oltiin, sitten taas iso osa ei tykännyt siitä. Aloitetaan se nyt sitten jatkossa klo 18.00 jälkeen PERJANTAINA iltaisin? Eli silloin ois la iltaan asti prepaikaa ja su iltaan asti sota-aikaa? Ei tartte sitten arpoo milloin aikaa??

Hienosti kuitenkin vietiin sekin sota! Hyvä me!
 
image.jpg

Henk.koht PR season tuli pelattua :)
 
Pitääpä seuraavalla seasonilla koettaa ottaa +300 voittoa, edellisellä tuli n. 180.

Lähden loppuviikosta lomailemaan, joten poistun siksi aikaa klaanista jottei sodassa vastapuoli saa tasoitusta. Pitäkee paikka auki niin joinailen sitten viikon päästä tai jos löytyy wifiä sopivasti niin mahdollisesti jo alkuviikosta. Vielä yksi arsutoweri pitää laittaa kympille tuleen sekä viimeinen barracks ja sit saa laittaa th9 tuleen nyt tauon ajaksi. Loman jälkeen pääsee sitten raivolla th9 kimppuun :)
 
Lähden 1.6 Etelä-Afrikkaan voimanoston MM-kisoihin. Huhujen mukaan kisahotellilla olisi wlan, jolla pystyis pelailla jonkin verran. Toisen viikon olen sitten roadtripillä jossa ei mahdollisuutta pelata. Eroan omatoimisesti sitten jossain vaiheessa ja laitan requn kun pääsen takasin suomeen. Ottakaa ihmeessä joku tilalle siks aikaa ku oon poissa mutta ottakaa takas kun oon Suomessa ;)
 
Lähden 1.6 Etelä-Afrikkaan voimanoston MM-kisoihin. Huhujen mukaan kisahotellilla olisi wlan, jolla pystyis pelailla jonkin verran. Toisen viikon olen sitten roadtripillä jossa ei mahdollisuutta pelata. Eroan omatoimisesti sitten jossain vaiheessa ja laitan requn kun pääsen takasin suomeen. Ottakaa ihmeessä joku tilalle siks aikaa ku oon poissa mutta ottakaa takas kun oon Suomessa ;)

Muistat sitten ennen roadtrippiä ilmoittaa sijoituksen ja tulokset niin poikien kanssa päästään pohtimaan chatissa, että otetaanko takasin vai ei :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom