Clash of Clans - löytyykö Pakkisklaania?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Percele
  • Aloitettu Aloitettu
Eri ukot hyökkää eri vehkeiden kimppuun tai sitten lähimpänä olevan. Esim gobliinit kerää resoja ja jätit piäksää deffoja. Mun mielestä siinä on tuon pelin suola ja strategia.

Juuri näin. Ja Pekat tunnetusti haahuilee ihan minne sattuu. Tosin pystyy niitäkin vähän ohjailemaan, ainakin välillä. Mutta aika tunnettuja nuo on kylän kiertäjinä.

Nopeesti sen oppii minne ne suurinpiirtein menee ja vielä nopeammin sen että aina tulee ylläreitä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja kaikki ellupäivitykset th8 jo. Th9 sen menekki ei lopu...pelkät campit nielee 9 miljoonaa. Th8 ei ellua paljon tartte, uppasin kaikki baracitkin tappiin kun ei sitä saanu menemään mihinkään.

Teslat on "halpoja" päivittää mutta kestää puoli ikuisuutta. Järjetön on kestoaika myös airdeffan upissa.

Tänään iltana saa xbowit, molemmat. Tulee vähän lisää jämäkkyyttä deffaan.
 
Jaa-a. Mut sitten kickattu näköjään klaanista? Syystä että? Pelailen kuitenkin joka päivä mutta chattia harvemmin seurailen muuten ku donailen. TH 8 lvl 62, nickinä jimji.
 
Jimjin potkujen syynä se, että sodissa ei hyökkäyksiä ole sieltä päin näkynyt ja TH ei kuulu nurkkaan sota-aikaan.

Tällä hetkellä ei tilaa mutta hyväksyn tuon pyynnön illalla, niin seuraava vapautuva paikka on sitten hartsalle.
 
Tuo TH:n paikan muuttaminen aina joka sotaan on kyllä ahterista. Itellä vielä kylä sellanen että ei millään saa sitä sinne muurien taa suojaan kun jollain puolen tunnin venkuttelulla. Ja muuten toimii puolustus kun unelma niin ei viittis muuttaa koko kylää vaan noitten sotien takia
 
Ainakaan toistaiseksi ei varmaan ole niin justiinsa sen kylän muuttaminen. Keskeltä kylää aitaa pois ja th sisään, sit jää vähän ylimäärästä muuria käyttämättä mut ei mun kylää oo nyt 3 sodassa silti juuri lanattu. Ei sen täydellinen pidä olla mutta ilmaista tähteä th:sta ei pidä antaa.
 
Itse rakensin kylän uusiksi niin että TH on keskellä. Sodan ulkopuolella heitän sen sitten ulos, CC tilalle, ja kaivos/kanuuna CC:n tilalle. Jäähän sitä vähän tyhjää sinne, mutta tuntuisi toimivan - tyhjät kolot keskellä pelottaa hyökkääjiä kun ei tiedä missä on tesla, missä pommi, missä ansat
 
Jaa-a. Mut sitten kickattu näköjään klaanista? Syystä että?

ImageUploadedByTapatalk1398925488.849532.jpg
 
Juu ihan jees. Aina kun sota on alkanu nii oon käyny cocissa vasta joku monta tuntia sen jälkee niin kaikki helpot jo keretty raidata ja oon kerran kysyny että onko mitää järkee hyökätä jos on jo kolme tähtee saatu niistä mille pärjäisin ja vastaus on ollut että ei. Ois myös ihan jees jos ilmotettas vaikka foorumilla mitä saat / et saa tehdä että ei lennä klaanista. Vähän aikaa sitten ainakin oli helvetin rento meno ja ei ollu niin välii mitä teki kuhan donaili ja pelaili ees sillontällön, mutta nyt näköjää muuttunu niin vakavaks.
 
^ Kannattaa aina vaikka käydä snipaamassa vihulaiselta th, että saa voiton ja sitä kautta loot bonarit. Siis tämä siinä tapauksessa, jos sota on jo taputeltu, eikä ole enää järkeä tuhlata ellua suurhyökkäykseen, kun sillä ei ole sodan lopputuloksen kannalta mitään merkitystä.
 
Juu ihan jees. Aina kun sota on alkanu nii oon käyny cocissa vasta joku monta tuntia sen jälkee niin kaikki helpot jo keretty raidata ja oon kerran kysyny että onko mitää järkee hyökätä jos on jo kolme tähtee saatu niistä mille pärjäisin ja vastaus on ollut että ei. Ois myös ihan jees jos ilmotettas vaikka foorumilla mitä saat / et saa tehdä että ei lennä klaanista. Vähän aikaa sitten ainakin oli helvetin rento meno ja ei ollu niin välii mitä teki kuhan donaili ja pelaili ees sillontällön, mutta nyt näköjää muuttunu niin vakavaks.

Tosiaan puhuttiin chatissa useasti tästä kickauspäätöksestä monena päivänä mutta ei kertaakaan näkynyt sulta vastausta kysymyksiin eikä sodissa ollut hyökkejä niin myönnät varmaan itsekkin, että näyttää suht epäaktiiviselta toiminnalta muille. Mutta kakkosklaanissa on tilaa ja jos sillointällöin pelaa niin eipä se haittaa jos clan catsleen tulee troopit 1 minuutin sijaan 5 minuutin aikana :)
 
Joo alkaa olee sen verran levua ja aktiivisia pelureita ykkösessä että jos haluaa läiskiä vähän sillointällöin niin kakkonen lienee parempi vaihtoehto.
 
Itse rakensin kylän uusiksi niin että TH on keskellä. Sodan ulkopuolella heitän sen sitten ulos, CC tilalle, ja kaivos/kanuuna CC:n tilalle. Jäähän sitä vähän tyhjää sinne, mutta tuntuisi toimivan - tyhjät kolot keskellä pelottaa hyökkääjiä kun ei tiedä missä on tesla, missä pommi, missä ansat

Sama, menee ehkä 15 sek vaihtaa kylä sotatilaan.
 
Löytyykö ykkösklaanista tilaa yhdelle 87-levuselle? Meni klaani vaihtoon kun rupes edellisessä meno kyllästyttämään.
Pistin pakkotoisto2 jo hakemuksen sisään mutta voisin ykköseen tulla jos sinne mahtuu. Pelailtua tulee päivittäin..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom