Clash of Clans - löytyykö Pakkisklaania?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Percele
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suunnitelkaa ite ne baset, opitaan kantapään kautta. :)

Tähän asti näin tehnytkin. Nyt vaan on niin saatanan vaiheessa tää th9 että tahtoo vaan kopsii jotain perushyvää millä pääsee eteenpäin. Ei kehtais tällä nyt olevalla CW lähtee.

Tosin sitten se sota ajotettava niin että on su iltaan asti aikaa sotii tai jää meikältä väliin. JOS ei muksut ole enää kipeenä niin ne lähtee papalle ja pääsee itse radalle lauantaina, ei siitä ennen su iltapäivää tokene. ;)
 
EiRGEIO.jpg

Tolla pingfaon basella on nyt mennyt ihan hyvin. Sotaa varten helppo modata kun ottaa keskeltä noi ristimuurit pois ja tyrkkää keskustaan th:n, cc:n ja mortarit. Sitten vähän siirtelee varastoja ulkoseinustalle imemään vahinkoa niin aikaa menee 2 minuuttia. Oman basen suunnitteluun en jaksa uhrata aikaa kun joku muu on sen työn jo tehnyt ja tod. näk. paremmin kuin itse pystyy niin miksi menis paskemmalla :D
 
Onkos kumpaankaan Claaniin tilaa? Täällä olis yksi 95lv ilman Claania kun kyllästyin edellisessä jatkuvaan Claani sotaan.
 
Ykkösclaaniin kyl kelpais 95 lvl aktiivi. Meidän pitää nyt katella tämä seuraavan viikonlopun CW ja jos siellä taas pari samaa nimimerkkiä jättää hyökkimättä eikä muutenkaan osoita aktiivisuutta, niin saattaa yllättäin vapautua tilaa.

Sen siis kaikki ymmärtää aina että aina vaan ei ole aikaa osallistua sotimiseen, mutta jos ei koskaan ole aikaa, niin paikka ei ole ykkösclaanissa. En ole itsekään varma miten ehdin seuraavaan sotaan mukaan, mutta jos se startataan niin että on su iltaan asti aikaa niin sitten ehdin.
 
Ykkösclaaniin kyl kelpais 95 lvl aktiivi. Meidän pitää nyt katella tämä seuraavan viikonlopun CW ja jos siellä taas pari samaa nimimerkkiä jättää hyökkimättä eikä muutenkaan osoita aktiivisuutta, niin saattaa yllättäin vapautua tilaa.

Sen siis kaikki ymmärtää aina että aina vaan ei ole aikaa osallistua sotimiseen, mutta jos ei koskaan ole aikaa, niin paikka ei ole ykkösclaanissa. En ole itsekään varma miten ehdin seuraavaan sotaan mukaan, mutta jos se startataan niin että on su iltaan asti aikaa niin sitten ehdin.

Pelaan siis aktiiviseti päivittäin, mutta oon kerännyt resursseja Town Hall ulkona ja lähdin vanhasta Klaanista pois jottei vihulaiset saa multa helppoja tähtiä. Viimeistään maanantaina lähtee päivittymään kolmas X-bow kolmos tasolle ja sen jälkeen olis tarkoitus aktiivisemmin lähteä jahtaamaan pokaaleita ja pitää Town Hall muurien sisällä. Mun nick on Mikael Wöller jos sinne ilmaantuu tilaa.
 
Pelaan siis aktiiviseti päivittäin, mutta oon kerännyt resursseja Town Hall ulkona ja lähdin vanhasta Klaanista pois jottei vihulaiset saa multa helppoja tähtiä. Viimeistään maanantaina lähtee päivittymään kolmas X-bow kolmos tasolle ja sen jälkeen olis tarkoitus aktiivisemmin lähteä jahtaamaan pokaaleita ja pitää Town Hall muurien sisällä. Mun nick on Mikael Wöller jos sinne ilmaantuu tilaa.

Just tuossa chatissa puhuttiin että varataan paikat ykkösclaanissa ensisijaisesti niille joilla on leveliä enempi ja pelannut pitkään. Aloittelevat voi kasvaa kakkosclaanissa. Ykkösessä käydään claanisotaa kerta viikkoon ja tavoite vaatimattomasti voittaa kaikki sodat.

Toivottavaa on myös se, että jos ei oikeasti jaksa pelata aktiivisesti, edes semiaktiivisesti niin tajuaa itse jättää paikan ykkösclaanissa sellaiselle joka pelaa enempi.
 
Phenom ei ole vieläkään edes liigassa... Maiharin kuva polttelee jo gaspin farkkujen takalistossa?
 
Joo, melkein tekis jo mieli...

- - - Updated - - -

JyrkiL, me tehään tilaa sulle kun on yks joka ei näytä pelaavan, että teretulemasta sotimaa, CW startattu tänään. ;)
 
Tänään tuli itelläki alotettua tää peli. Mietityttää, että mitä eroa nuilla farming a defence kylillä on? Jos pistän tommosen defence kylän, niin samanlailla voin tehdä joukkoja ja hyökkäillä sinne tänne :confused:

Näytän varmaan idiootilta ku kokoajan puhelin kourassa kun vaikka kävelen johonki :D Hieman koukuttava peli etten sanoisi
 
Tänään tuli itelläki alotettua tää peli. Mietityttää, että mitä eroa nuilla farming a defence kylillä on? Jos pistän tommosen defence kylän, niin samanlailla voin tehdä joukkoja ja hyökkäillä sinne tänne :confused:

Näytän varmaan idiootilta ku kokoajan puhelin kourassa kun vaikka kävelen johonki :D Hieman koukuttava peli etten sanoisi

Kylien lay outit on jaettu kolmeen pää ryhmään, defense, farming ja hybrid

-Defense on trophy push kylä, eli päärakennus on parhaassa suojassa keskellä kylää.

-Farming taas keskittyy suojelemaan säiliöitä ja resursseja (kultakaivokset&ellupumput&deporat). Näissä päärakennus on usein ulkona ja siitä saa shieldejä helposti.

-hybrid taas on edellisten kompromissi ja pyrkii suojelemaan molempia.

Peli on kyllä todella koukuttava, joulukuusta asti itse pelaillut ja innostus senkuin on kasvanut. Hieno peli ei siitä mihinkään pääse!
 
Just tuossa chatissa puhuttiin että varataan paikat ykkösclaanissa ensisijaisesti niille joilla on leveliä enempi ja pelannut pitkään. Aloittelevat voi kasvaa kakkosclaanissa. Ykkösessä käydään claanisotaa kerta viikkoon ja tavoite vaatimattomasti voittaa kaikki sodat.

Toivottavaa on myös se, että jos ei oikeasti jaksa pelata aktiivisesti, edes semiaktiivisesti niin tajuaa itse jättää paikan ykkösclaanissa sellaiselle joka pelaa enempi.

Toi klaanisota kerta viikkoon kuulostaa kyllä hyvältä. Se mahdollistaa Town Hallin ulkona pitämisen syöttinä ja resurssien keräämisen. Tolla lv95 kaikki meinaa alkaa maksamaan niin paljon, että vaatii melkein viikon odottelun että pystyy taas päivittelemään jotain.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom