Clash of Clans - löytyykö Pakkisklaania?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Percele
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huokea 200k eliksiirin sotajoukko

Jep. Jos ellua raidaan niin vedän joskus ihan pelkillä arsuilla vaan ja etin keräimiä. Tällä hetkellä alkaa oleen tilanne se että ellua tartte enää kun uppaa Dark Baracia, de tankkia ja tietty solttuihin mutta niissäkin seuraava mennee varmaan darkilla eli minionit tai possut riippuen paljonko on tankissa kamaa kun dragot upattu.

Että vielä ei ole tullut tilanne että ois ongelma se että ellua ei riitä.

Ja siis saa olla TODELLA hyvä base että pistän all in eli menee se 200 k sotajoukot yhteen raidiin.

Pitäs kyl varmaan tosissaan upata nuo porsaat niin vois ottaa niitä mukaan, säästäs ellua kun pistäs ne mäiskiin deffaa paskaksi. Yritän siis aina saada airdeffat alas ja dragot hoitaa loput. Maksaa kyllä, mutta huomattavasti helpommin tulee loottia kuin tuolla wb-giant-healer jossa joko trapit pilaa koko leikin tai sitten käy niin että saa deffat paskaksi eikä olekkaan enää mitään keräämään saaliit. En vaan osaa tuota. ;)

- - - Updated - - -

Ehdottomasti rakentajiin

Just näin ja sen jälkeen niillä voi vapauttaa jonkun rakentajan jos on tankit täynnä eikä ehdi päivystää ruutua...
 
Joo samaa mieltä, prioriteetit gemmeille
1) rakentajat
2) kamppikset (24h boosti 1gem)
3) aika
4) resurssit
8) dekot
10) parakit
547) loitsupata
 
Vielä tuosta omasta hyökkäilystrategiasta.

Etin siis pääosin baseja jossa +200 k ellua ja goldia ja jos nimenomaan raidaan ellua niin en ees hyökkää hankalaan baseen jos ei ole +300 k jaossa.

Jonkun helpon keräinraidin voi tehdä pienempiinkin lootteihin.

Mutta parhaita on nämä missä 200-300 k jaossa g ja e ja vielä darkkiakin järkevästi. Yllättävän paljon niitä jossa ihan paska airdeffa tai sijoitettu niin että saa jousilla pois ne. Helppo sitten muutamalla dragolla tuhota suurin osa basesta.

Itte tykkään tästä, ei varmasti ole taloudellisinta mutta pelaamisenhan pitää olla kivaa ihan kuten salitreeninkin!
 
Joo samaa mieltä, prioriteetit gemmeille
1) rakentajat
2) kamppikset (24h boosti 1gem)
3) aika
4) resurssit
8) dekot
10) parakit
547) loitsupata

Prioriteetit muuttuu aikalailla kannuttaessa. Oon itse nyt hivenen yli 2900 kipossa. Gemi prioriteetti olis aika pitkälle seuraava:

1. Raksaajat (jos ei ois jo tapissa)
2. Spell pata (oman spelli koostumuksen keittäminen ottaa 3h30min ja ilman viittä spelliä en todellakaan ole lähös hyökkäämään)
3. Herojen parantaminen (jos vaikka defussa kuollu molemmat herot just kun padassa valmistunu spellit, ni ei millään malta odottaa n. 108 minuuttia, että kunkku herää)
4. Ellun ostaminen (ei oo tarvinnu ostaa, mutta olin kyllä varautunut. 8 milliä oli kun Winter Clash alkoi nyt on vajaa 2 jäljellä)
 
Oh, unohdin tietty disclaimerin että farmausnäkökulmasta kaikki omat kommenttini.

Homma on varmaan juu aika erilainen kun pelataan voitosta korkeammilla tasoilla.
 
Onkos tuo Gold II minkälainen sarja loottien kannalta? Joku halusi eroon pytyistään ja nousin sinne, mietin että raidaako jousilla niin että tipahtaa takas Gold I missä tuntui olevan aika hyvin lootattavaa tällä mun arsut ja dragot taktiikalla. Nopeesti katottuna Gold II on todella paljon hyvin varusteltua TH 9 ja 10 kylää, eli ei siis mitään mielekkäitä raidattavia todellakaan.
 
Mä olin ennen tätä kannutusta justiinsa gold II mun TH10:llä. Aloittelin usein farmaamisen niin, että tiputtelin kannut farmauksen alussa 1570 tietämiin, edellisen illan lukemista. Tiputellessa jos tuli jotain kivaa vastaan, ni hyökkäsin, muuten suorilta sinne <1600. Siitä sit illan mittaan takas ylöspäin. Jos nous liiaksi niin laskin uudestaan.

Mun tuntuma on et jos gold II on yhtä paljon 9&10 ku aiemmin, ni kandeis itse mestästää sieltä missä on paljon 6&7. TH8 on aika vastaantulija siellä missä isommat TH:t metsästää. Meidän alaklaaneissa näyttää 8:lla porukka farmailevan jossain 1200-1500 välissä.
 
Mä olin ennen tätä kannutusta justiinsa gold II mun TH10:llä. Aloittelin usein farmaamisen niin, että tiputtelin kannut farmauksen alussa 1570 tietämiin, edellisen illan lukemista. Tiputellessa jos tuli jotain kivaa vastaan, ni hyökkäsin, muuten suorilta sinne <1600. Siitä sit illan mittaan takas ylöspäin. Jos nous liiaksi niin laskin uudestaan.

Mun tuntuma on et jos gold II on yhtä paljon 9&10 ku aiemmin, ni kandeis itse mestästää sieltä missä on paljon 6&7. TH8 on aika vastaantulija siellä missä isommat TH:t metsästää. Meidän alaklaaneissa näyttää 8:lla porukka farmailevan jossain 1200-1500 välissä.

Joo, noussu vähän varkain nuo pytyt. No vois vetää illalla jousiraidia ihan huolella välittämättä pytyistä. Tarkotus ois pistää joku kallis deffa ja de tankki uppaamaan. Kolme rakentajaa vapautuu tänään. Yhdellä varmaan jotain keräimiä kun en tykkää että on liikaa deffaa pois pelistä kerralla.

Muureihin voi työntää kultaa kuitenkin loputtomasti jos sitä tulee ja jos tulee liikaa ellua niin hyökkään pelkillä dragoneilla ja salamoilla ja aina nuo lohikset kelpaa donaamiseen.

Taidan pudottaa tosiaan sinne jonneki Silver I - Gold III maastoon jossa on hyvää loottia. Ei tosiaan ole TH10 vastaa mitään mahkuja jos ei ole joku urpokylä.
 
Millaista strategiaa suosittelette TH8? Pyttyjen määrä on 1200-1400 välillä enemmän aikaa. Kultaa ja ellua tarvis molempia jäädä raideista..
Nyt menty tyylillä 5wb, 10-15 gianttia, 30-50 goblinia, 30-60 arsua ja sitten minioneita mitä nyt pystyy tekemään. Kaikki muut paitsi PEKKA löytyy perusparakista. Niin ja paikkoja on 200.
 
Ite TH8:lla laitan aina niin paljo WBitä tulee, että saa sen 12 hyökkäykseen ja sitte ku noi laitettu barrackseihin tasapuolisesti jaottelemalla niin yhteen giantteja, toiseen goblineja ja kahteen viimeseen archereita.
Toimii hyvin ja pystyy hyökkään keräimien lisäks sellasiinkin, missä tavara on muurien sisällä.
Ensin katon CC:n, lureen kingin sivuun, laitan archeria räiskiin paikkoja, missä defenset ei yllä (jos näitä on). Sitte helpoiten päästäville laareille rupeen hyökkään tyylillä pari goblinia, jolla paljastetaan trapit yms, gianttia perään ja archeria, sitten sopivaan väliin ajottaa wb:t niin, ettei joku mortari osu niihin just silloin. Sitte vaan kun selvä reitti resursseille niin archeria ja goblinia niin maan perkeleesti. Kannattaa säästellä aina archereita, jos tarvii vielä lopussa ottaa muutama rakennus alas, että saa sen 50% ja ei mee kuppeja.
 
Millaista strategiaa suosittelette TH8? Pyttyjen määrä on 1200-1400 välillä enemmän aikaa. Kultaa ja ellua tarvis molempia jäädä raideista..
Nyt menty tyylillä 5wb, 10-15 gianttia, 30-50 goblinia, 30-60 arsua ja sitten minioneita mitä nyt pystyy tekemään. Kaikki muut paitsi PEKKA löytyy perusparakista. Niin ja paikkoja on 200.

En pysty suositteleen kun omaani, eli 2-4, yleensä käytännössä 2-3 dragoa, loput arsuja ja salamat. Salamat sitä varten että jos tulee hyvä base mistä haluaa airdeffan pois että saa lohikset viemään resot. Muuten sitten jousivoittoisesti ja täysiä keräimiä ettien.

Ja perun pahat puheeni Gold II sarjast, kolme vikaa ollu 300/280 ja 220/220 ja 410/450 eli g/e raidit. Ja etupäässä jousia, dragoja menny yhteensä neljä ja salamaa kolme näihin kaikkiin, jousia n. 500 + CC joukot. Eli siis aika lähelle miljoona kumpaakin.
 
En pysty suositteleen kun omaani, eli 2-4, yleensä käytännössä 2-3 dragoa, loput arsuja ja salamat. Salamat sitä varten että jos tulee hyvä base mistä haluaa airdeffan pois että saa lohikset viemään resot. Muuten sitten jousivoittoisesti ja täysiä keräimiä ettien.

Ja perun pahat puheeni Gold II sarjast, kolme vikaa ollu 300/280 ja 220/220 ja 410/450 eli g/e raidit. Ja etupäässä jousia, dragoja menny yhteensä neljä ja salamaa kolme näihin kaikkiin, jousia n. 500 + CC joukot. Eli siis aika lähelle miljoona kumpaakin.

Tällä nyt on kokeiltu. Tuntuu vain ettei 3 salamaa riitä rikkomaan aina edes yhtä airdefenceä. Mutta jos pytyistä välittämättä raidaa ja kattoo että hommasta jää plussan puolelle, toimii tämäkin strategia hyvin. Mulla ei ole siis salamoita eikä sen enempää lohikäärmettä päivitetty. Arsut taitaa olla lvl 4 tällä hetkellä.
 
Sneak Peek #2 - The Gem Box is a mysterious NEW obstacle packed with Gems! Leprechaun not included.

Forum Exclusive: Trees and bushes will give you more Gems! You'll also be able to clear obstacles in Village Edit Mode. Please note, however, only one Gem Box can spawn at a time, so don't hesitate to collect it.

hnnng!
 
Se masters-pelaaja joka äsken haki klaaniin niin nopeasti uutta pyyntöä tulemaan. Heitettiin porukkaa ulos jotta saatais tilaa :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom