Clash of Clans - löytyykö Pakkisklaania?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Percele
  • Aloitettu Aloitettu
Mikäs on teillä trophy ennätykset? Itse juuri masterissa ja vielä nousee.. :) Elikkäs 26.päivä tulisin teille joksikin aikaa ainakin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikäs on teillä trophy ennätykset? Itse juuri masterissa ja vielä nousee.. :) Elikkäs 26.päivä tulisin teille joksikin aikaa ainakin.
2013, kävin nopeasti crystal-leaguessa hakemassa gemit achista :D

E:


 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ai meinaat kinkkien hyökkäyksiä? Mulla ne käyny nykyään vaan snipeemässä th:ta. Tosin yritän että ei olisi kovin resot tapissa koska silloin kyllä aina löytyy joku joka pyyhkiin kylän tuhanne palasiksi.

EDIT: Suosittelen TH8 (ja miksei jo seiskakin ja muutkin) laittaan tuo CC keskelle kylää. Varsinkin jo TH8 on senverran muuria että ihan suoraan ei pysty lureemaan tuolta solttuja reunaan ja listimään. Eli ei voi jollai yhdellä arsulla tarkistaa mitä siellä on ja sitten kun siellä on drago niin se on sitten kivat sille hyökkäykselle kun joukot on jo pistetty.

Itte kun pistin CC keskelle niin väheni kunnon hyökit heti. Joskus vaan tekis mieli pistää nuo teslat noiden TH snipereiden kiusaksi.
 
Ihan kiitettävästi jaellaan lohiksia puolustukseen (ja miksei myös raidiinkin) tässä klaanissa. Se on kuitenkin perin vittumainen vihulainen, etenkin kun se on tuolla kylän keskellä olevassa linnassa, ettei sitä saa heti esille. Kestää hetken, että saa houkuteltua paremmalle mestalle, ja siihen uppoaa arsu jos toinenkin. Monessa kylässä on kuitenkin tehty se virhe, että on siroteltu nuo raksaukkojen hökkelit tuonne kartan sivuille, jolloin linnassa olevat joukot (ja BK/AQ) saa helposti nitistettyä nurkkaan, ilman että tykit/arsutornit/mortarit hankaloittaa tappelua.
 
Kertokaahan ihmiset mitä hyväksihavaittuja army kokoonpanoja käytätte? Itse oon nyt tykittäny tollasella Giantx10+healerx1 + helvetisti arsuja ja toimii ihan hyvin. TH6
 
CoC:n fb-sivulta pari kovaa layouttia...

TH4 in Crystal 2, say whaaat?! http://bit.ly/TH4Crystal2
No walls, yes way! http://bit.ly/NoWallsThx

Oma perushyokkaysarmeijani on 2kpl wizuja, 2kpl giantteja, 2kpl wallbreakereita, 5kpl goblineita ja loput jousia per parakki. Eli 8,8,8,20,satajarisat yhteensa neljalla parakilla ja 220 kokonaisvahvuudella. Jos koitan saastaa eliksiiria niin wizut jaa pois ja korvautuu jousilla.


Karmeksia en kasvattele juuri koskaan kun hintaa on enemman kuin loitsuilla - ja samalla sitten klaanichatissa voi ignoroida 90% apupyynnoista (kunnes deville erikseen huomauttaa etta siihen 25 jasenen drago-pyyntoon mahtuu myos 5 joustani ;))
Jos eliksiiria on liiaksi ja laiskottaa, niin sitten 2 dragoa ja loput palloja. Niilla kun hyokkaa niin saa joko selkaansa pahasti tai sitten tulee 100%, valimaastoa ei juuri ole (en ole TH9:lla kertaakaan tehnyt viela pallohyokkaysta, TH8:lla loottasin joku 200M kultaa aitoihin niilla).
 
Multakaan ei lohiksia valitettavasti saa ja siksi toi donaustilasto on noin persiillään kun tällä hetkellä raidaan lvl6 barbeilla ja healingspelleillä, ei maksa juuri mitään ja hiilattu lvl6 barbi on melkoinen tankki.
 
CoC:n fb-sivulta pari kovaa layouttia...



Oma perushyokkaysarmeijani on 2kpl wizuja, 2kpl giantteja, 2kpl wallbreakereita, 5kpl goblineita ja loput jousia per parakki. Eli 8,8,8,20,satajarisat yhteensa neljalla parakilla ja 220 kokonaisvahvuudella. Jos koitan saastaa eliksiiria niin wizut jaa pois ja korvautuu jousilla.


Karmeksia en kasvattele juuri koskaan kun hintaa on enemman kuin loitsuilla - ja samalla sitten klaanichatissa voi ignoroida 90% apupyynnoista (kunnes deville erikseen huomauttaa etta siihen 25 jasenen drago-pyyntoon mahtuu myos 5 joustani ;))
Jos eliksiiria on liiaksi ja laiskottaa, niin sitten 2 dragoa ja loput palloja. Niilla kun hyokkaa niin saa joko selkaansa pahasti tai sitten tulee 100%, valimaastoa ei juuri ole (en ole TH9:lla kertaakaan tehnyt viela pallohyokkaysta, TH8:lla loottasin joku 200M kultaa aitoihin niilla).
Sharing is caring! :D

Ja myös cocin fb-sivulta
5N7VHx1.jpg
 
Hei kertokaa viisaammat pystynky linkkaamaan laitteet siten, että pystyisin pelata puhelimella sekä tabletilla samaan aikaan ?
 
Pystyy. Androidilla toimii google tilin välityksellä (google+) ja muuten toimii ilmeisesti sillä link devices toiminnolla tai gamecenter accountilla.
 
Pystyy. Androidilla toimii google tilin välityksellä (google+) ja muuten toimii ilmeisesti sillä link devices toiminnolla tai gamecenter accountilla.

Onko varma, koska kun yritin linkata sitä googlen välityksellä. Antoi vaihtoehdoksi link a new or old device ? Mietin vain kun pitäisi saada tuohon tabiin linkattua, ettei vaan sitten poista puhelimesta sitä pois...
 
Jos sulla on android vehkeet ja siinä tabletissa sama google acco kun luurissa, niin mun mielestä voit vain ladata clashin tabille, laitat tutoriaalin meneen niillä gemeillä ja kirjaudut google+ siinä pelin sisällä nin se kysyy, että "ladataanko XXX village th X".

Näin ainakin luurin ja bluestacks yhdistämisessä menettelin.
 
Kertokaahan ihmiset mitä hyväksihavaittuja army kokoonpanoja käytätte? Itse oon nyt tykittäny tollasella Giantx10+healerx1 + helvetisti arsuja ja toimii ihan hyvin. TH6

2-4 dragoa, loput arsuja + 3 salamaa.

- - - Updated - - -

Onko varma, koska kun yritin linkata sitä googlen välityksellä. Antoi vaihtoehdoksi link a new or old device ? Mietin vain kun pitäisi saada tuohon tabiin linkattua, ettei vaan sitten poista puhelimesta sitä pois...

Google tiliin synkkaat niin pelaat kummalla pelaat. Itellä nyt noin. Ihan samaan aikaan ei tietty pysty noita käyttämään. ;)
 
Mihin gemejä on viisainta sijoittaa tai mitä varten niitä kannattaa säästää? TH4-tasolla vasta menossa parin viikon pelaamisen jälkeen ja noin 450 gemiä jemmassa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom