Clash of Clans - löytyykö Pakkisklaania?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Percele
  • Aloitettu Aloitettu
Alkaa paskatauot muuten venymään :D. Pitikin ladata tää peli, nyt oon viikon pelannu ja totaalisen koukussa. Rahaa palanu muutama kymppi kun alkuun piti hölmöillä kaikki "massit" siihen, että sai vaan nopeesti kaikki valmiiksi. Täällä mennään vasta th4 ja pytyt jossain 650 paikkeilla. Mikä merkitys noilla pytyillä on pelin kulkuun ja vastustajiin? Onko parempi, että pyttyjä on vitusti vai vähemmän? Mikäs toi sininen palkki/pisteet on vasemmassa yläkulmassa nimen alla? Mulla siinä on 20 ja 791.

Edit. Mites toi klaaniin liittyminen jos nyt ei niin tosissaan tätä pelaa joka tunti, kannattaako vai onko vaan muille harmiksi ja vie jonkun nörtin paikan?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alkaa paskatauot muuten venymään :D. Pitikin ladata tää peli, nyt oon viikon pelannu ja totaalisen koukussa. Rahaa palanu muutama kymppi kun alkuun piti hölmöillä kaikki "massit" siihen, että sai vaan nopeesti kaikki valmiiksi. Täällä mennään vasta th4 ja pytyt jossain 650 paikkeilla. Mikä merkitys noilla pytyillä on pelin kulkuun ja vastustajiin? Onko parempi, että pyttyjä on vitusti vai vähemmän? Mikäs toi sininen palkki/pisteet on vasemmassa yläkulmassa nimen alla? Mulla siinä on 20 ja 791.

Edit. Mites toi klaaniin liittyminen jos nyt ei niin tosissaan tätä pelaa joka tunti, kannattaako vai onko vaan muille harmiksi ja vie jonkun nörtin paikan?

Pyttyjen määrä määrittelee leaguen eli sarjan mihin sijoitut. Karkeasti niin että mitä enempi pyttyjä sitä pahempia vastuksia ja isompia lootteja (saalistettavia resursseja) eli ei niitä pyttyjä kannata haalia enempää kuin mitä omat joukot antaa myöden hyökätä. Pahempia hyökkejä tulee takasisin mitä korkeemmassa sarjassa olet ja jos resot on täynnä niin joku isomman levelin tyyppi jyrää kylän yli takuulla.

Ja tuo sininen piste on leveli. Eli kun rakennat jotain, donaat joukkoja jne niin saat "pisteitä" jotka nostaa leveliä. Ei noilla mitään isompaa merkitystä ole. Mutta kai sitten ei ole enää vauvasarjassa kun on leveli 100. ;) Mulla taitaa olla nyt 61 ja TH8 alkuvaiheessa.

Ja Claaniin vaan jos yleensä pelaa. Joskus on päiviä ettei vaan ehdi kun on muuta elämä ja joskus ehtii roikkumaan koko ajan.

Sitte jos tietää ettei jaksa pelailla ja claani täynnä niin antaa tilaa muille. Ykkösclaani täynnä, kakkosclaanissa tilaa ja sitten voi perustaa kolmosen jos tarpeen joskus.
 
Morjesta, huolittekos meikäläisen tuonne pakkiksen kakkos kiltaan? Ku ykkönen taitaapi täynnä olla? :)

Sen verran koukussa kyseiseen peliin että kaipaisi jotain kunnon kiltaa jossa pelailla ja rupatella kun aika käy pitkäks. Nyt kiltana toimii Perkele jonka kanssa pärjäilee, mutta porukka hieman kuollutta. Pottuja löytyis 915 tällähetkellä ja sinipallura 25. Päivässä tulee useampi tovi vietettyä oman pikkukylän luona.. Nimimerkillä Kekkonen pelailen!
 
Viimeksi muokattu:
Ilmoititko pakkisnimimerkin kun pyysit päästä? Eli tyyliin Voimasuoni Pakkotoistolta kun pyytää sisään.

Mitään pytty tai levelirajoja ei ole. Ykkösclaanissa pitää olla aktiivinen (ei siis mitään että pitää joka päivä raivoraidata) ja kakkosclaanissa ei ole ollut tarve vielä tällaisia rajoitteita tehdä kun on tilaa.
 
Jos laitat "request troops" tuolta clan castlesta niin muut antaa sulle joukkoja sinne linnaan jotka tulee sieltä sitten pihalle jos kylään hyökätään? Vai mitä hä?
 
^ Kyllä juurikin noin. Tai sitten voit käyttää niitä omissa hyökkäyksissä, jolloin koko linnassa oleva joukko tulee mukaan hyökkäykseen.
 
Timba Btw, ootko ostanut rahalla mitään peliin? Itse pelailen ihan sillon tällön.

Ostin kaks kertaa sen n. 17 euron gemisetin. Ostin kaikki rakentajat niillä ja boostipelejä pelailin kun oli tarjous ja joskus lopettanut jonkun rakennuksen teon gemeillä jotta saanut uutta putkeen ja tankit tyhjiksi ennen nukkumista jne. Nyt on 500 gemiä että tuskin tulee tarve ihan heti ostella. Saatan joskus pikkuerän ostaa just noita tilanteita varten jos jonkun rakennuksen haluaa valmiiksi ennen aikojaan.

Ei muuten kyllä mitään hyötyä enää missään TH8:ssa gemeillä rakentaa mitään.

Eli siis sen n. 34 euroa ole tähän uhrannut rahaa.

- - - Updated - - -

^ Kyllä juurikin noin. Tai sitten voit käyttää niitä omissa hyökkäyksissä, jolloin koko linnassa oleva joukko tulee mukaan hyökkäykseen.

Ja hyökissä nuo menee kaikki, mutta jos sinun kylään hyökätään niin ehjänä säilyneet CC troopit palaa linnaan ja on taas käytössä kun seuraava hyökki tulee. Joskus on sama dragon ollu 3-4 hyökkiäkin ja joskus joku perustaitava luree sen listii jousilla nurkkaan.
 
Nyt ei sitten vissiin enää pysty olemaan online "liian kauan" eli on estetty se ettei voi kikkailla onlineä. Minä en oo kikkaillu, mutta useamman tunnin pitänyt linjaa auki ja tuli vaan ilmotus että "nyt huilaamaan", vitun kiva että se tuli vielä kesken kun etin raidia. Ois tässä nyt ollu vielä loppuiltakin aikaa pelata. Joku homo raidaa kylän saletisti tällä aikaa...

EDIT: Vissiin joku 8 h juttu ollu tässä aina. Kai tuo linja sit auki ollu sen aikaa kun ei taida mennä kiinni vaikka hetken olisikin "näyttö pimeenä".
 
^^ miettii, että 34 euroa on aika paljon rahaa iPad peliin. Sillä saa jo ihan OK:n oikean pelin koneelle alesta tai Stemista.

Itse olen laittanut yksittäiseen peliin ehkä noin 15 euroa rahaa, useimpina sisällöllisinä ostoksina, mutta kartan todella kaukaa CoC:n kaltaiset peliostokset, koska perustuvat niin paljon statistiikkapelaamiseen, jossa rahalla voi päästä siis muiden edelle.
 
Joo, olen minäkin CoC:hen laittanut rahaa enemmän kuin mihinkään muuhun ios peliin tai ohjelmaan, eli tuon 9+17 euroa. Mutta sitten kun miettii paljonko tuota on tullut pelattua, niin ko. hinta jää kovin alhaiseksi pelituntia kohden - lähes kaikki xbox-peiit (pl. rockband ja fallout las vegas varmaan käytännössä) ovat tulleet maksamaan pelituntia kohden moninkertaisesti.

Olen samaa mieltä siitä, että rahalla etiäpäin on erittäin ärsyttävää, toinen on missä ei voi edetä ilman että kutsuu kavereita mukaan peliin. Jälkimmäinen itseasiassa ärsyttää vielä enemmän. Mutta kai tämä freemium on se vastaisku mikä piratismista seuraa, jollain pelifirmojenkin on tuloksensa taottava. Harmillinen kehityssuunta.
 
Joo, olen minäkin CoC:hen laittanut rahaa enemmän kuin mihinkään muuhun ios peliin tai ohjelmaan, eli tuon 9+17 euroa. Mutta sitten kun miettii paljonko tuota on tullut pelattua, niin ko. hinta jää kovin alhaiseksi pelituntia kohden - lähes kaikki xbox-peiit (pl. rockband ja fallout las vegas varmaan käytännössä) ovat tulleet maksamaan pelituntia kohden moninkertaisesti.

Olen samaa mieltä siitä, että rahalla etiäpäin on erittäin ärsyttävää, toinen on missä ei voi edetä ilman että kutsuu kavereita mukaan peliin. Jälkimmäinen itseasiassa ärsyttää vielä enemmän. Mutta kai tämä freemium on se vastaisku mikä piratismista seuraa, jollain pelifirmojenkin on tuloksensa taottava. Harmillinen kehityssuunta.

Onhan tuo vähän perseestä, kun rahalla pääsee heittämällä ohi monessakin pelissä. Tosin se ei itseä hirveästi kuitenkaan harmita, koska tavoitteena ei ole päästä missään pelissä "omg lol legend 4 life" tasolle, vaan kaikkea pelaillaan ihan huvikseen. Piratismilla on varmasti suuri merkitys juurikin tähän pelifirmojen ansaintamallin muuttumiseen. Taitaa sama suunta jatkua tulevaisuudessakin, koska kaikki suojaukset on niin helposti ja nopeasti murrettavissa, joten pelimyynnistä ei paljon taskuun jää.

Jossain forza motorsportissakin saa vuosien pelaamisella aika hyvän kokonaissumman kulutettua, jos ostaa kaikki track packit ja autot mitä pikkuhiljaa julkaistaan! Bensakuluihin nähden kuitenkin ilmaista puuhaa :D

Onko pc tai konsolipuolella paljonkin näitä pay to win pelejä, vai onko tää vaan mobiilipelien kirous?
 
Onhan noita pc:llä esim planetside2. Tiedä nyt sitten onko se kirous, kuitenkin pelin pelaaminen on täysin ilmaista halutessaan. Ei tartte katsella edes mainoksia. Jos vituttaa että muut pääsee rahalla "edelle" niin jättää pelaamatta, mielestäni erikoista valittaa jostain ilmaisesta. Itseä ei ainakaan kiinnosta pätkääkään jos joku laittaa tonneja siihen että on paras. Vaikka kukaan ei käyttäis rahaa niin en mä ois missään kärkikahinoissa kuitenkaan. Itse laitoin alkuun 9 euroa tähän että sain builderin ostettua, neljällä menee nyt kivasti. Aika halpaa hupia, eihän tollasella rahalla kävis edes elokuvissa. Samalla johonkin bäfään on mennyt joku 1500e kun on ostanut pelin useaan kertaa premiumin kera ja päivittänyt konetta pelkästään sen takia, ostellut ohjaimia sun muuta. Mihis sitä rahaa laittais ellei vapaa-aikaan? :D
 
^^ miettii, että 34 euroa on aika paljon rahaa iPad peliin. Sillä saa jo ihan OK:n oikean pelin koneelle alesta tai Stemista.

Itse olen laittanut yksittäiseen peliin ehkä noin 15 euroa rahaa, useimpina sisällöllisinä ostoksina, mutta kartan todella kaukaa CoC:n kaltaiset peliostokset, koska perustuvat niin paljon statistiikkapelaamiseen, jossa rahalla voi päästä siis muiden edelle.

Totta tämä. Mutta jos tätä suhteuttaa siihen että ostaa konsolin, maksaa siitä jonkun satkun, ostaa siihen ohjaimia taas satasen tai pari. Puhun meidän PS3 hankinnasta joku vuosi sitten. Vaimolle sit aina ostanut uusimmat Sings Starit, a 60 euroa kappale. Että aika nappikauppaa tää mun coc panostus.

Minä en viitti verrata että mitä saa konsolille jne kun ei ole oikeastaan mitään peliä konsolille mitä jaksaisi kovin paljon pelailla edes, saati että se onnistuisi vaikka nyt paskalla käydessä. ;)

En pidä mahdottomana että jotain euroja vielä joskus uhraan tähän, mutta ei ole mitenkään suunnitelmissa kun ei todellakaan ole tässä mitään elämää suurempia tavotteita. Ei tuonne ns. maailman huipulle mitään asiaa ole realistisesti, vähän sama kuin tuossa salitouhussa. En minä siinäkään tavoittele minkäännäköisiä saavutuksia missään muodossa kisailla.

Voi olla että puolen vuoden päästä ei edes kiinnosta koko peli, sitä ei etukäteen tiedä. Nyt tää on kivaa, claanichatissa hyvää porukkaa jne.
 
^^ miettii, että 34 euroa on aika paljon rahaa iPad peliin. Sillä saa jo ihan OK:n oikean pelin koneelle alesta tai Stemista.

Itse olen laittanut yksittäiseen peliin ehkä noin 15 euroa rahaa, useimpina sisällöllisinä ostoksina, mutta kartan todella kaukaa CoC:n kaltaiset peliostokset, koska perustuvat niin paljon statistiikkapelaamiseen, jossa rahalla voi päästä siis muiden edelle.


Tottahan se on, mutta kestää vaan pirun kauan.. :). Pelaatko misää klaanissa ite?
 
Offtopiccina, kandee ostaa iPadille Magic The Gathering -peli. Siihen tosiaan olen ostanut pakkoja ja muuta lisälevyä, koska on niin mahtava peli. Jos ei koskaan ole pelannut korteilla, niin tällä pelillä pääsee hyvin sisään!
 
Aiheeseen liittyen
GBb7Htd.png


Aina ei voi voittaa :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom