Clash of Clans - löytyykö Pakkisklaania?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Percele
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saa sitä hetken raidata että 10 miljoonaa kultaa tulee PÄIVÄSSÄ. Ei mene ihan tunnin tai parin pelillä...

Mutta vois kyllä testaa tuota 90 arsua, 90 barbia ja 10 wb settiä.

Oon itte vetänyt 2-3 dragoa ja loput arsuja. Toimii mutta ellua pitää olla +150 k että kannattaa. Välissä kun joutuu salamalla tuhoomaan airdeffaa jos on hyvä base.

Tuo ois kyllä törkeen halpaa vetää noilla arsuilla ja barbeilla.
 
Saa sitä hetken raidata että 10 miljoonaa kultaa tulee PÄIVÄSSÄ. Ei mene ihan tunnin tai parin pelillä...

Mutta vois kyllä testaa tuota 90 arsua, 90 barbia ja 10 wb settiä.

Oon itte vetänyt 2-3 dragoa ja loput arsuja. Toimii mutta ellua pitää olla +150 k että kannattaa. Välissä kun joutuu salamalla tuhoomaan airdeffaa jos on hyvä base.

Tuo ois kyllä törkeen halpaa vetää noilla arsuilla ja barbeilla.

Koitin muutaman erän tätä barbi, arsu, wb mutta en saanut toimimaan. Keskitason loottia saa ja pytyt putoilee. Menee vaikeaksi jos pitää aina katella base josta pystyy tuhoaan th tai keskittyä tuhoamaan kaikkea muuta.

Huomasin samalla että mun barbit on lvl3 että varmaan siitäkin johtuu. Kolme päivää ja muutama tunti ja labra upattu. Uppaan ensin dragot lvl3 ja arsut lvl5 ja sitten vois barbit upata vitoseen ja kokeilla uusiksi.

Vedän siihen asti tätä pari dragoa, minioneita ja läjä arsuja settiä, kolme salamaa kaverina jos löytyy hyvin darkkia tai hyvä base mistä pitää hävittää airdeffa.

5 päivää ja saan pekkoja. Sitten pitää tehdä vielä yksi pekka kahden dragon kaveriksi ja yrittää sen avulla pistää paskaksi puolustusta ja kaikkea muuta.
 
En tiedä onko tämä sitten eri TH tasoilla erilaista, mutta IMO TH5 tasolla hyökkääminen on lähes mahdotonta. Otetaas nyt esim. oman tason base:
3 Archer Toweria, Wizard Tower, Air Defense. Nämä tekevät palloista käyttökelvottomia.
Mortar ja Wizard Tower tekevät aika tehokkaasti selvää jälkeä isommista keskittymistä arsuja ja barbeja.

Wizardi on ilman healeria aivan käyttökelvoton.
Jätit on muuten hyviä, mutta eivät ehdi tuhota kuin pari defenseä ennenkuin delaavat, koska ovat etulinjassa-> väkisinkin tuppaa jäämään Wizard Tower tai Mortar pystyyn joka tekee barbeista ja arsuista kumminkin möyhennöstä.

Ei siinä oikeen auta muuta kuin koota jonkin sortin armeija ja etsiä sitten sellainen vastustaja jota vastaan armeijan kombinaatio toimii.

P.S. Meikäläisen basessa ei ole TH5 tasolla kuin kerran vastustaja päässyt putsaamaan tankit ja silloinkin kyseessä oli ylemmän tason heppu healerien avustuksella. Ilman healereita höökijät jäävät lähes poikkeuksetta tyhjin käsin.
 
TH5 oli kyllä aika haastava just raidaamisen suhteen. Toisaalta jos on upannut keräimiä, niin aika hyvin saa TH5 päivityksiin fyrkat niistäkin. TH7 oli hyvä raidata, oikeastaan tosihyvä, eikä tämä TH8 ensivaikutelmaltaan ole myöskään huono.

Taas näistä leagueista Silver I on hyvä raidata goldia ja ellua mutta darkkia on tosi nihkeästi. Gold III löytyy jo darkkia mutta myös oma kylä lanataan aika helposti yli jos vähänkään resoja. Taasen tässä Silver I sarjassa riittää näitä TH snipereita eli varmaan 4-5 viimeistä hyökkäystä on ollut pelkkä TH pois eli käytännössä ilmaiseksi suoja ja saa pitää resot. Sopii mulle.
 
Ite farmaan tällä hetkellä niin että 2 barracksia tuottaa archeja, yks barbeja, yks giantteja ja molemmat darkit tuottaa minionei. Wb:tä mulla on poikkeuksetta mukana 6. Ne laitan höökin jälkeen useimmiten esim. toisen archer jonon keulille.

Wizardia itse arvioin niin, että semmoinen on ihan käyttökelvoton ilman giantteja/vastavaa tankkia joka ottaa damagen. Wizu on kunnon glass cannon. Ei sitä oo tehty ottamaan hittiä, vaan antamaan sitä.

Dragoneita oon oman 16kk uran aikana tuottanut n. 20 kpl.

Kevyemmillä armeijoilla pystyy hyökkäämään useammin. Eli kohteeksi voi kelpuuttaa jotain hivenen köykäsempääkin. Jos joka höökissä on mukana dragonei ja wizuja, niin ei oo millään mahdollista farmata päivässä 10M. Itse farmasin joulukuussa 2012 TH8:lla lvl8 muurit (100 M kultaa) kolmessa viikossa. Paras päivä oli muistaakseni n. 13M heikoimpien jäädessä n. millin tuntumaan (elämä esti pelaamisen).

Joukkojen päivittämisessä itsellä ollu aina marssijärjestyksenä Arch, Barb, WB, goblin/giant ja sit vasta muut mieltymyksen mukaan.
 
Koitin muutaman erän tätä barbi, arsu, wb mutta en saanut toimimaan. Keskitason loottia saa ja pytyt putoilee. Menee vaikeaksi jos pitää aina katella base josta pystyy tuhoaan th tai keskittyä tuhoamaan kaikkea muuta.

Huomasin samalla että mun barbit on lvl3 että varmaan siitäkin johtuu. Kolme päivää ja muutama tunti ja labra upattu. Uppaan ensin dragot lvl3 ja arsut lvl5 ja sitten vois barbit upata vitoseen ja kokeilla uusiksi.

Vedän siihen asti tätä pari dragoa, minioneita ja läjä arsuja settiä, kolme salamaa kaverina jos löytyy hyvin darkkia tai hyvä base mistä pitää hävittää airdeffa.

5 päivää ja saan pekkoja. Sitten pitää tehdä vielä yksi pekka kahden dragon kaveriksi ja yrittää sen avulla pistää paskaksi puolustusta ja kaikkea muuta.

Jos siis meinasit tuota reddit-tyypin taktiikkaa niin pitää ottaa huomioon notta tuo tyyppi vetelee raidinsa lvl 6 ukoilla ja kuitenkin samoihin th8 baseihin.
 
TH5 oli kyllä aika haastava just raidaamisen suhteen. Toisaalta jos on upannut keräimiä, niin aika hyvin saa TH5 päivityksiin fyrkat niistäkin. TH7 oli hyvä raidata, oikeastaan tosihyvä, eikä tämä TH8 ensivaikutelmaltaan ole myöskään huono.

Taas näistä leagueista Silver I on hyvä raidata goldia ja ellua mutta darkkia on tosi nihkeästi. Gold III löytyy jo darkkia mutta myös oma kylä lanataan aika helposti yli jos vähänkään resoja. Taasen tässä Silver I sarjassa riittää näitä TH snipereita eli varmaan 4-5 viimeistä hyökkäystä on ollut pelkkä TH pois eli käytännössä ilmaiseksi suoja ja saa pitää resot. Sopii mulle.

TH uppaantuu piakkoin kutoseen ja on jo muutaman päivän ajan tullu raideista enempi resoja mitä pystynyt käyttämään.
Bronze III ja Silver 1 lyötyi kohteita josta sai parhaimmillaan 400k resoja irti, mutta Silver II ei enää löydy ja lähes poikkeuksetta baset sen verran hyviä ettei saa edes kaikkia resoja jos niitä löytyy. Toistaiseksi tavoittelen trophyja kun resoja on tarpeeks, mutta kun TH uppiintuu niin pitänee tiputtaa leagueta et pääsee kunnol raidaan.
 
Ite huomannu ainakin, että TH5 toimii helkkarin hyvin, 8 gianttia+6-8wb+30 goblin ja loput barbaareja. Tolla saa lähes poikkeuksetta kaikki lootit ja varmaan 60%:sti tulee 100% voitto ja 90% joku muu voitto. Toki vaatii hieman järkeä, että miten ne joukot sinne päästelee mutta kun löytää logiikan ni toimii hyvin kyllä.
 
TH6 sain jatkuvasti yli 150k lootteja tällä taktiikalla: 16 jättiä, 1 healeri, 30 goblinia, 10 arsua. Joskus kävi paskamaisesti, jos clan castlessa oli sakkia, sillä noi 10 arsua ei aina pärjänneet :D

Kellään ehdotuksia mikä ois hyvä taktiikka nyt kun on TH7? Max troops on toistaiseksi 165.
 
Ite käytin th7:n alussa kohtuullisen hyvin toimivaa jengiä: 10 giant, 25 goblin, 6 wall breaker ja loput archereita. Gianttien kanssa pitää melkein olla healer tai healing spelli. Ite käytin spelliä, jolloin ei tarvinnu air defencestä välittää. Sit kun sai archerit levelille 4 ja lisää tilaa army camppeihin niin siirryin lähes kokonaan pelkkiin archereihin ja kohteena siis muurin ulkopuolella olevat täydet keräimet.

Archerit on halpoja ja nopeita tehdä, mutta pitää vähän silmäillä mihin hyökkää!
 
Aina pitää silmäillä mihin hyökkää ja silmäily sen mukaan mitä joukkoja on käytössä ja miten tykkää hyökätä.

Täytyy uppailla nuo barbit niin voi sitten kokeilla niitä, mutta silti olen jääräpää ja uppaan eka arsut ja dragot koska olen itse oppinut hyökkäämään noilla. Noilla lvl3 barbeilla ei viitti hyökkiä ja jotenkin tämän pitää olla myös omasta mielestä kivaa että jaksaa raidailla. Kun ei tässä tavoite mihinkään huipulle ole vaan kevata kivaa peliä kivalla porukalla.

Mutta pistäkää ihmeessä claanissa jakoon pätkiä onnistuneista hyökkäyksistä, aina niistä jotain oppii! Itse laitan aina kun tulee onnistuneita ja joskus malliksi niitä totaalisia failauksiakin.

EDIT: Ja goldia tuntus löytyvän reilusti koko ajan, ellu vähän tiukemmassa kun tähän omaan armyyn sitä palaa jonkin verran kuitenkin. Muutenkin ellua vähempi jaossa.
 
TH6 sain jatkuvasti yli 150k lootteja tällä taktiikalla: 16 jättiä, 1 healeri, 30 goblinia, 10 arsua. Joskus kävi paskamaisesti, jos clan castlessa oli sakkia, sillä noi 10 arsua ei aina pärjänneet :D

Kellään ehdotuksia mikä ois hyvä taktiikka nyt kun on TH7? Max troops on toistaiseksi 165.

Lähes samalla taktiikalla ite tullut Th6:lla raidailtua. Tosin itellä 60 arsua, 10 goblinia, 10 gianttia, 1 healer ja 3 wall breakeria. Ettiny aina kylän jossa air defensen saa tuhottua helposti ja sit vaan healeria gianttien perään - arsut tulee kaikki sitten perässä ja goblinit myös tarvittaessa.
 
Itse vedän th9:lläkin vielä samalla taktiikalla kuin th6:sta lähtien, eli jos Elisaa mä metsästän niin 2 gianttia, 2 wbtä, 5 goblinia ja loput jousia per parakki. Riippuen siitä säästelenkö mustaa saatan iskeä minejä kaveriksi.

Jos litkua riittää niin kultajahdissa sitten 2 taikuria per parakki, joskus taas yksi lohilisko. Mutta perussoltuilla lähes aina mennään.
 
Itse vedän th9:lläkin vielä samalla taktiikalla kuin th6:sta lähtien, eli jos Elisaa mä metsästän niin 2 gianttia, 2 wbtä, 5 goblinia ja loput jousia per parakki. Riippuen siitä säästelenkö mustaa saatan iskeä minejä kaveriksi.

Jos litkua riittää niin kultajahdissa sitten 2 taikuria per parakki, joskus taas yksi lohilisko. Mutta perussoltuilla lähes aina mennään.

Eli joutuu vähän ettimään että löytää sopivaa raidattavaa? Ei noilla kuitenkaan mistä tahansa läpi mennä.

Niin tai näin, ei tämä oma varmasti järkevin ole mutta toimii kuitenkin. Kohta saa pekkojakin kaveriksi. :D

Minionit pitäs kyl upata, vaikka se eka uppi onkin aika mitätön...
 
Klaanissa Pro Finland, nimimerkillä Lentävä Kameli :) Aattelin, että noston jälkeen voisin teille tulla pyörähtään, jos vain huolitte tämmöistä "aloittelijaa"..?
 
Meidän Claaneissa on kaikkea aloittelijasta Toni B:hen asti.

Koko ajan kehitytään, alkaa oleen jo TH8 ja TH9 porukkaakin aika paljon, dragonia vaihtuu deffaksi kiitettävästi.
 
Eli joutuu vähän ettimään että löytää sopivaa raidattavaa? Ei noilla kuitenkaan mistä tahansa läpi mennä.

Minionit pitäs kyl upata, vaikka se eka uppi onkin aika mitätön...

Ei toki kaikkea viitata, mutta lvl6 jätit ottaa jo osumaakin vastaan ihan kivasti jolloin jouset hoitaa hommat. Elisaraideissa hinta on kuitenkin merkittävä tekoja, ei niita 200+ lootteja hirveästi löydy. Ja kun vielä olisi noin 20 miltsillä labrassa ja 10 miltsillä kentällä e-upattavaa niin täytyy olla säästeliäs :)

Samahan tuo upsideisaus on kaikissa, eka on ihan turha päivitys mutta pakko tehdä että toisen kimppuun pääsisi.

- - - Updated - - -

Tässä addiktion hetkiä muistellessa pohdin mitä jännää pelin kanssa onkaan touhuttu ja missä pelattu. Mitkä on jännität paikat missä olette pelanneet?
Itse kahdesti lennosta (Hki-Dublin norwegianilla ja Dubai-Bangkok emiratesilla), sitten isoimman käteispokeripelini aikana ikinä macaussa ennen vuodenvaihdetta ja viime sunnuntaina noin 10min wlanikattavuuden etsimisen jälkeen maailman korkeimman vapaasti seisovan rakennuksen, burj al khalifan huipulla olevalta näköalatasanteelta (no, Facebook statuspäivitysten kuvan kera oli se juttu mutta piti se nyt vähän pelata samalla ;) )
 
Kahteen päivään on lanattu enemmän kuin yli kuukauteen, pitänee pudottaa pytyt jonnekin tonnin tuntumaan että saa rauhassa uppailla, nää th9:n uppaukset kestää näköjään jumalattoman kauan....
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom