Cla+

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Itse aloitin vuodenvaihteessa dietin ja tuleehan niitä cla+ kapseleita vedettyä se pari päivässä. En usko että se itsestään mitään ihmeitä tee. Ruokavalion kanssa minulla oli 4 viikon jälkeen lähtenyt 8.3 kg. Jos oikeasti haluat siitä laardista eroon, niin pyydä jotain tekemään sinulle ruokavalio. Isona apuna:www.kalorilaskuri.fi
Siellä voit laskea paljonko kulutat, ja paljonko syöt. Laihdut kun kulutat enemmän kuin syöt.(tietysti) Mutta temppu on siinä, miten teet sen niin, että lähtee mahdollisimman vähän lihasmassaa mukana.

"Ekan tulee mieleen että jos heti aamusteltaan vetelet kahveja tyhjään mahaan niin voisiko kyseessä olla ihan normaali närästys? "

Joo, on kyllä epäterveellistä vetää kahvia tyhjään mahaan, mutta mun elimistö lienee siihen vuosien saatossa jo hivenen tottunut. Se mahakipu oli kyllä erilaista kuin närästys. Mutta luulenpa, että edellisten päivien päänsärkyputki ja siitä johtuva usean päivän särkylääkeiden nauttiminen saattoivat olla osallaan kyseessä siihen. En mä nyt tuota CLA:ta ala kammoksumaan, mutta aion nyt ottaa niitä lisäravinteita ym. ehkä enemmän ruuan kanssa kuin kourakaupalla tyhjään mahaan :thumbs:

Back
Ylös Bottom