Cla

Onko teillä kokemusta noista CLA-rasvoista? Sitä taitaa olla näköjään kapseleina ja kai myös nestemäisenä. Luin jostakin tutkimuksesta, että se lisäisi vastustuskykyä, estäisi syöpäsolujen kasvua, ja kai edistää lihasmassankin kasvua!? Tiedättekö pitääkö paikkansa?? Onko mitään apua salitreenin ohella, kun halutaan lihasta? Onko kellään kokemusta? Kiitos jo etukäteen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika skeptisesti tuon tehoon yleisesti suhtaudutaan. Ite popsin noita viime kevään ja näkyi ainakin kukkarossa. Searcilla löytyy tarinaa enemmän.

kokemus viime kesältä

Popsin 21 päivän ajan CLA:ta ..5 tai 6 kuoriloa per vuorokausi. Samaan aikaan oli käytössä lesitiini (450grammaa hujahti 5 viikossa). Tuona aikana vyötärö kaventui ~90cm:stä --> 88cmään (nykyään se on noin 95cm) ja paino nousi 91kgsta ~93kgeen.

Samalla söin normaalisti tai aika runsaasti ja käytin protskua & maltoa (en kreaa).

Olikohan se sitten se kesäinen aurinko joka piti vyötärön maagisesti hoikkana ja kasvulle oli otolliset lähtökohdat vai mikä kumma :confused: ..en mene vannomaan, että juuri CLA:sta ja/tai lesitiinistä olisi tällöin ollut noin huomattavaa apua mutta kun joskus rikas olen niin testaan uudelleen CLA:ta. (lesitiiniä napostelen säännöllisesti)

Anyway hel*etin kallista tavaraa tuo CLA on ja rahaa siihen saa menemään. Tuskin aivan sen rahan väärti. Terveellisestä rasvahapostahan siinä kuitenkin on kyse.

Ostinpa tänään Tonalin CLA:ta kokeilumielessä ihan sen takia kun Jarmo Virtanenkin syö sitä :) . Pitää laittaa vaikka tähän threadiin raporttia tuntemuksista.

ei kannata laittaa rahaa turhaan tuotteeseen joka maksaa kymmeniä euroja ja todellista tehoa saa epäillä,itse oon valitettavasti käyttänyt moneenkiin otteeseen sitä ja en huomannut juuri mitään!!,satsaisin heraprotskuun,kreatiiniin,l-glutamiiniin,ja vitamiineihin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom