City Gym vai Motivus Center Helsingissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Räyh
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
51
Olen harkitsemassa salin vaihtoa ja vaihtoehtoina tällä hetkellä nuo kaksi mainittua (Kampin terminaalin läheisyyden ansiosta). Kumman valitsisitte ja miksi?
Ensi tuntumalta City Gymin pienuus arveluttaa, mutta niin Motivuksen ruuhkaisuuskin.
Nyt käytössä Leppävaaran Danafitness, jota ei voi kuin kehua. Muuton myötä yhteydet kuitenkin hankalat ja Helsingin vaihtoehdot ovat puolta halvempia.

Itse en ole käynyt City Gymissä, mutta Motivuksessa kylläkin, enkä suosittele sitä paikkaa. Varusteet (lähinnä laitteet) erittäin huonossa kunnossa. Yksi jantteri veti kuperkeikan takaperin ku soutulaitteen remmi katkesi, ja koko ajan tuntui et sai varoa ja tarkistaa että kestääkö kamat setin loppuun = ei pysty treenaa kunnollaa mun mielestä.
Kyseessä Simonkentän Motivus, sitäkö paikkaa tarkoitit?

vond sanoi:
Itse en ole käynyt City Gymissä, mutta Motivuksessa kylläkin, enkä suosittele sitä paikkaa. Varusteet (lähinnä laitteet) erittäin huonossa kunnossa. Yksi jantteri veti kuperkeikan takaperin ku soutulaitteen remmi katkesi, ja koko ajan tuntui et sai varoa ja tarkistaa että kestääkö kamat setin loppuun = ei pysty treenaa kunnollaa mun mielestä.
Kyseessä Simonkentän Motivus, sitäkö paikkaa tarkoitit?
Jep, samanlaiset ajatukset, mutta olosuhteiden pakosta siellä itse käyn. Ruuhkaa on, paitsi aamulla ja myöhään illalla. Laitteet ei ole aina ihan iskussa, kuten toi alatalja-hässäkkä hyvin todistaa, tosin ite treenaan vain pelkillä vapailla painoilla niin hyvin onnistuu.

Mä kaipaisin kans kommentteja City Gymillä kävijöiltä, kuukaudeksi pitäisi löytää stadista sali ja tota olin ajatellut.

Muutaman kerran olen City Gymillä reenannut, eikä ole pahaa sanottavaa. Nojoo, jos hakemalla hakee, niin hieman ahtaanlaistahan siellä on, mutta se johtuu vain laitteiden suuresta määrästä. Muutamia eksoottisempiakin ja ehkä ei niin hyödyllisiä vermeitä on sekaan sotkettu, mutta kyllä siellä ne tarpeelliset peruskamatkin on. Hinta/laatusuhde erinomainen, kun ottaa sijainnin huomioon (lähellä Hkin keskustaa).

Meitsi veivaa City gymillä. Siellä on semmoista vitun ärsyttävää lehdenlukijaa suurin osa, mutta jos niistä ei välitä, niin kyllä siellä treenit vetää. Pistäähän se kuitenkin vituttamaan kun joku lukee iltalehteä ja tekee samalla reidenlähennyksiä ja se yksi mulkku joka varaa laitteita vain istuen niissä, olen harkinnut sen kaverin poistattamista väestörekisteristä.

Hinta ei paha ole, 79 eskolla saa nyt 3kk.

Jahas, näyttäis olevan City Gymille kuukauden tarjous 4vko 15e. Täydellistä, siellä nähdään :thumbs:

E: Laitetaan samaan, oiskohan mikään sali auki 1.1?

Joskus mietittiin emännän kanssa, että City Gym lienee jotenkin kompuksessa sen läheisen ison hotellin kanssa ja saa tilanvuokran tod. halvalla siksi, siten myös reenareille koituu hyötyä matalien kk-maksujen myötä. Mitenkään muuten en käsitä, miten noinkin hyvä sali voi noin lähellä Helsingin keskustaa olla niin halpa.

Ehkä noi Miken mainitsemat "reenarit" ovatkin juuri hotla-asiakkaita aikaa tärväämässä. :D

Simonkentän Motivusta tarkoitin, joo. Ilmeisesti kallistuu City Gymin puolelle. Kannattaa varmaan aloitella lyhyellä testijaksolla ennen mitään vuosisopimuksia. Kiitos vastauksista!

Yksi plussa citygymissä on se että sinne ei mitää sopimuksia tarvitse tehä.
15e jäsenyys (sisältää kulkukortin) ja ei sido mihinkään.

EDIT: jos tykkää käydä solariumissa niin kannattaa kysyä silverkorttia, saa käydä niin paljon solkus ku jaksaa, tarkkaa hintaa en muista mutt tais olla about 25ekee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
citygymille vaan, ei se salin pieni koko mitään haittaa, 1600-1800 voi olla tosin pukuhuoneet ammuttuna täynnä. ostin 2kk sitten vuosikortin hintaan 295 eli noin 25e/kk. :thumbs:

Onko CG:ssä muuten maksulliset kaapit :curs: vai ihan ilmaiset:thumbs: ? Entä väenpaljous viikonloppuisin? Hyvältä kuulostaa enivei

Itsellä pelkästään hyviä kokemuksia City Gymistä. Laitteet on hyvässä kunnossa, eikä oikeestaan mitään puutu. Lisäplussaa tuo salilla soitettava musiikki.

Räyh sanoi:
Onko CG:ssä muuten maksulliset kaapit :curs: vai ihan ilmaiset:thumbs: ? Entä väenpaljous viikonloppuisin? Hyvältä kuulostaa enivei

harva niitä kaappeja edes käyttää, kassit tuodaan siihen kassan viereen lojumaan missä ovat aina nähtävillä. mä jätän kassin monesti ihan levälleen pukuhuoneeseen, tosin ei mulla siellä mitään viemisen arvoista olekkaan :D
mitä viikonloppuisin pari kertaa käyny niin ei mitään tungosta ole ollut.

Pystyykö joku selittämään sitä kenkä määrää? Jättääkö ihmiset sinne omat treenikengät ensikerralle valmiiksi? Tai mistä ne sinne on ilmestyny?

Amis sanoi:
Jättääkö ihmiset sinne omat treenikengät ensikerralle valmiiksi? Tai mistä ne sinne on ilmestyny?

Ymmärtääkseni joo, ja muistaakseni tein näin itsekin, kun treenasin City Gymillä puolisen vuotta syksyllä 2003-talvella 2004. Ja yhdyn kyllä aikaisempiin mielipiteisiin, sali on ahtaanpuoleinen mutta hyvä, ja hintataso todellakin sijaintiin ja tasoon nähden yllättävän alhainen. Pistää kyllä Motivukselle päihin 6-0 :thumbs:

Itsekin käynyt CGllä ennen yo-liikuntaa, ja ihan ok sali, ilmapiiriä lukuunottamatt (tästä siis 5 vuotta ainakin, välissä kävin kisiksessäkin, eli ajat muuttuneet on..). Jumppapuoli oli ok, pari todella helmeä ohjaajaa joita vieläkin ajattelen omia tunteja suunnitellessani!:)

Suositut

Back
Ylös Bottom