chronicles of the riddick

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mitä mieltä porukka kyseisestä leffasta? Eilen kävin kattomassa tuon ja oli aikas huttua välillä,aivan älyttömiä kohtia siitä löytyi kasa. Mutta kyllä loppujenlopuksi tulin siihen tulokseen että oli se ihan hyvä leffa :)
Necromongeri lavastukset olivat hienoja.ei tästä mitään elokuvahistorian merkkiteosta kyllä tule...

Ainakin trailerin perusteella näytti aivan ylitehdyltä scifikarkkifantasialta, mikä on aika pettymys koska Pitch Blackissa oli hyvää mielestäni nimenomaan se, ettei hommaa oltu edes yritetty tehdä liian hienoksi. Leffassa oli yksinkertaisen pelottava juoni, josta oli sitten otettu paljon irti eikä yritetty briljeerata värikkäillä tapahtumapaikoilla jne.

Mukavaa viihdettähän tuo oli. Vin Diesel on ihana.

Itse pidin elokuvasta, mukava action-scifi pätkä. Dieselin onelinerit olivat mainioita.:D Alussa oli pientä kankeutta mutta loppua kohden meno vaan parani.
Tietty sieltä löytyi normaaleja puolipakollisia äksönleffa kliseitä mutta ne vaan
toimi tässä pätkässä. Itse annan tälle :4: DVD pitää ostaa.

Ihan suoraan sanottuna PASKIN LEFFA IKINÄ. Paljon irtonaisia kohtauksia, Dieselin näyttelijänlahjat ovat turhan yksipuoliset. Ei paljon jaksa paria tuntia naurattaa se yli-cool jätkä joka murisee aina samalla tavalla, syvyys näyttelemisestä kokonaan kadoksissa... Ja mitä ihmettä ne "käpykoirat" teki tuossa elokuvassa? Miten ne oli sen olemattoman juonen kannalta tärkeitä? Woooooot?

:0:

One-linereita, yks ns. kissa(liian vähän paljasta pintaa) ja jätkät snorkkelimaskit päässä vinkumassa ehkä maailman vittumaisimmilla äänillä.

2/10

no oikee vit*tti ku kävi tsiikaamassa ton..
Pitch Black oli kelpo halpis kauhu/scifeily, mut toi Riddick oli kyllä aikas huttua. Hyvä hahmohan toi Riddick on, mutta....
:1: ½

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hehee, mun mielestä toi oli ihan kelpo action jackson -rymistely. Juoni nyt oli ihan paska, mutta jotenkin niitä Vin Dieselin mättökohtauksia katsoessa tuli ensimmäistä kertaa pitkään aikaan sellainen fiilis kuin pikkupoikana, kun katsoi Iso-Arskan hakkaavan kaikki leffan pahikset omakätisesti, eikä sitä pitänyt mitenkään epäuskottavana tai typeränä koska Arska oli yksinkertaisesti kuningas.

Vin Dieselin Riddick on mulle ensimmäinen vastaavan kaliiberin toimintasankari, jolle kukaan ei vittuile (tai käy huonosti). Onhan näitä yritetty tehdä aiemminkin, mutta joku 65-kiloinen kynäniska joka potkii hienosti (esim. Keanu Reeves) ei kyllä meikäläisen mielessä vaikuta kovinkaan katu-uskottavalta.

Vin Dieselissä olisi kyllä ainesta Arskan manttelinperijäksi raskaan sarjan toimintasankarina, mutta nykyisin näyttää actionleffatkin olevan vain pullollaan näitä kynäniskakungfupellejä jotka näyttävät anorektisilta teineiltä.

Akvaariopäälle sivuosa-Oscari! :rock:
Leffalle :0: Olisko mun pitäny pelata jollain figuureilla pari vuotta, että mä oisin jossain vaiheessa leffaa tajunnu, mitä siinä tapahtuu?

Hulkki sanoi:
Et ole tainnut vieläkään nähdä Pitch Blackia?

En, enkä halua :)

rintafile sanoi:
Olisko mun pitäny pelata jollain figuureilla pari vuotta, että mä oisin jossain vaiheessa leffaa tajunnu, mitä siinä tapahtuu?

Mäkin diggaan Vin Dieselin suorituksista. Vin Diesel sopii "aivot narikkaan" -leffoihin kuin 12" dildo Tomin penaaliin eli erinomaisesti! ;-)

Mä tykkäsin kyllä... Oli paljon parempi mitä traileri anto ymmärtää... Mun mielestä diesel on vaan pienentyny koko ajan pitch blackin jälkee. Mutta kyllä diesel rokkaa muuten :rock:

Hulkki sanoi:
Vin Dieselissä olisi kyllä ainesta Arskan manttelinperijäksi raskaan sarjan toimintasankarina
Toivon sydämestäni, että tämä olisi trolli, mutta ikävä kyllä Hulkki taitaa olla tosissaan. :(

Hulkki sanoi:
Tää on vissiin sama kuin pimeyden uhka? Pimeyden uhka on tähän mennessä kevyesti paras dieselin leffa.

Mua vituttaa aivan suunnattomasti, kun joka leffassa se paha jätkä vois tappaa sen hyvän jätkän 1000 kertaa, mutta ei kuitenkaan tee sitä, koska on niiiiin paha(tai jotain).
Toikin leffa olisi ollut ihan hyvä, jos se ei olisi päättynyt niinkuin päättyi... saatana... arghhhhhhh...
Miksi sen pahan "haamubossen" piti mätkiä Vin Dieseliä ihan vaan huvikseen pari minuuttia ja sitten joku tyttö tuikkaa sitä pahaa ja sitten sinne hyppää vielä se yksi petturi sekaan ja Vin saa sen pahan tyypin kuin tarjottimella.... arghhhhh... Just sellanen loppu, josta en pidä yhtään... ja vielä kerran arghhhhhh...

neutraali sanoi:
Pimeyden uhka on tähän mennessä kevyesti paras dieselin leffa.
Surullista mutta totta. Tämä kertoo hyvin siitä, miten paskoja leffoja Vin Diesel suoltaa. xXx ehkä paskin leffa ikinä. Ohjaajan pitää näyttää varmuuden vuoksi neljästä eri kuvakulmasta ja hidastettuna kun feikkibassolla puhuva Vin Diesel ajaa Corvetten rotkoon ja hyppää sitten base-jumpin lentävästä autosta. "I live for this shit", voi Jeesus P. Kristus! :itku::wall::urjo:

:offtopic: Onko kukaan muuten löytänyt suomenkielisiä subtitlejä tohon leffaan? Leffa olis koneella kahdella cd:llä, mutta tekstit puuttuu. Toki enklanti sen verran sujuu, mutta olis ne tekstit silti ihan mukavat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom