chronicles of the riddick

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pertti 123 sanoi:
25 vuotias nuori mies huomaa eron, mutta silti kummatkin on hänen mielestään kaappeja.
OK, tämä oli paremmin sanottu. Taviksen silmissä sekä Boogie että Rühl ovat törkyrumia massahirviöitä, mitä nyt toinen on hiukan isompi törkyruma massahirviö. Samasta puustahan kaikki hormoonibodarit kuitenkin on veistetty, right?

Samalla tavalla taviksen silmissä Vin Diesel ja Arska ovat isoja muskelimiehiä, jotka laukovat onelinereita aivottomissa toimintaleffoissa. Ei siinä kovin moni kaduntallaaja rupea miettimään, että "hetkinen, onpas tuolla Vin Dieselillä heikot pohkeet verrattuna Arnoldin 20-tuumaisiin timantteihin".

Hulkki sanoi:
Tosiasia on, että jos näytät jollekin keski-ikäiselle marttakerhon edustajalle kuvan Rühlista ja kuvan Boogiesta, pitää hän molempia aivan yhtä kammottavan näköisinä ällötyksinä. Samalla tavalla joku perussohvaperuna pitää molempia vähintäänkin groteskin näköisinä yli-isoina ilmestyksinä.
Tässä nyt puhuttiin Arskasta ja Vinistä, ja Vinin potenttiaalista ottaa Arskan paikka action tähtenä. Koska marttakerho ei kuulu yleensä action leffojen kohdeyleisöön, tolla ei ole mitään väliä. Kysyin asiaa kolmelta kaverilta: geeni hirmulta, satunnaiselta kuntoilialta ja Suomen erämetsissä asustelevalta partiolaiselta. Kaikki päätyivät siihen tulokseen, että Schwarzenegger on isompi. Kahdella ensimmäisen näkökulma ei välttämättä täytä taviksen kriteerejä, mutta kolmas kyllä. Kolmas sanoi ensimmäisellä vilkasulla: "no ainoo mikä nyt sattuu silmäänn niin on toi et tää jälkimmäinen näyttää treenanneen lähinnä vain käsiä...", kuitenkin hän kuvaisi Viniä ja Arskaa sanaliitolla "kauhistuttava lihaskimppu". Yhteenvedoksi sanoi viellä: "no kyl musta arska on kookkaamman näköne...", eli asia on näin.

Hulkki sanoi:
Tosiasia on, että jos näytät jollekin keski-ikäiselle marttakerhon edustajalle kuvan Rühlista ja kuvan Boogiesta, pitää hän molempia aivan yhtä kammottavan näköisinä ällötyksinä. Samalla tavalla joku perussohvaperuna pitää molempia vähintäänkin groteskin näköisinä yli-isoina ilmestyksinä.
Näinhän se on, mutta sanoit että tavis ihminen ei osaisi tehdä eroa näiden kahden ihmisen välillä on mielestäni :anssi: , jos näyttäisin esim mummolleni Ruhlin ja Boogien kuvaa niin hän varmasti katselisi niitä silmät pyöreenä, mutta kun kysyisin että kumpi näistä kavereista on isompi osaisi jopa hänkin vatata siihen oikein. Sama pätee Arskan ja Vinin tapauksessa joissa ero on vielä selkeämmin havaittavissa.

suortti sanoi:
Tässä nyt puhuttiin Arskasta ja Vinistä, ja Vinin potenttiaalista ottaa Arskan paikka action tähtenä.
Niin, ja mä olin ja olen edelleenkin sitä mieltä että actionleffojen muskelitähdeksi sekä Vinillä että Arskalla on aivan riittävästi lihasta. Tavisten mielestä molemmat on kauheita kaappeja, todella harva katsoja huomaa Vin Dieselistä että se ei ole aivan yhtä iso kuin Arska aikoinaan.

:offtopic: John McClane on silti kaikkien aikojen paras toimintasankari. Miettikää nyt joku Vin Diesel Die Hardiin, ei se jätkä sovi yhteenkään toimintaelokuvaan jossa vaaditaan vähääkään uskottavuutta. Arnoldin leffatkin menevät sille huumoriosastolle, vaikka monet niistäkin hakkaa Diiselin leffat 10-0.

Hulkki sanoi:
Niin, ja mä olin ja olen edelleenkin sitä mieltä että actionleffojen muskelitähdeksi sekä Vinillä että Arskalla on aivan riittävästi lihasta. Tavisten mielestä molemmat on kauheita kaappeja, todella harva katsoja huomaa Vin Dieselistä että se ei ole aivan yhtä iso kuin Arska aikoinaan.
No, tää on nähtävästi makuasia ja mä olen eri mieltä... mutta sun on myönnettävä, että Vin näyttäis naurettavalta Conan leffoissa Arskan tilalla kenen tahansa mielestä
Ja vaika tää on IHAN TÄYSIN makuasia katoppa viellä näitä kuvia:
http://www.schwarzenegger.it/gallery/gallery1/foto182.jpg
http://vin-diesel-denmark.net/img-dir/pictures/img_112.jpg

suortti sanoi:
Tottakai Vinny on pienempi kuin Arska aikoinaan, mutta sen todistamiseksi ei tarvitse näyttää ensin kuvaa Arskasta parhaissa leffamassoissaan ja sitten jotain kyniskuvaa Vinistä. Jos katsot kovimpia kuvia Vinistä näet kyllä että kunto on aika eri luokkaa kuin tuossa postaamassasi linkissä.

Ei tosta Vinistä oo Arskan seuraajaksi... Siitähän tykkää jopa tytöt. Tässä se on Arskan mantelin purija eiku siis... :lol2:
The%20Rock%2001.jpg

Hulkki sanoi:
Tottakai Vinny on pienempi kuin Arska aikoinaan, mutta sen todistamiseksi ei tarvitse näyttää ensin kuvaa Arskasta parhaissa leffamassoissaan ja sitten jotain kyniskuvaa Vinistä. Jos katsot kovimpia kuvia Vinistä näet kyllä että kunto on aika eri luokkaa kuin tuossa postaamassasi linkissä.
No ton kovempia kuvia en löytänyt Vinistä, ja kyllä joissain kuvissa Vin ehkä saattaa jopa näyttää yhtä isolta kuin Arska. Jos postaat tänne yhenkin kuvan, jossa Vin ei näytä mallipojalta, vaan ärr-kioskin kokoselta kuoleman lähettiläältä, niin lupaan kattoa xXx:n.

suortti sanoi:
Jos postaat tänne yhenkin kuvan, jossa Vin ei näytä mallipojalta, vaan ärr-kioskin kokoselta kuoleman lähettiläältä, niin lupaan kattoa xXx:n.
vindiesel.jpg

:jahas:

Oikeasti, xXx:aa ei kannata katsoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tomi sanoi:
Viis näyttelijänlahjoista - ulkonäkö ja koko ovat ainoat kriteerit? :jahas: Jumaliste, Matt Damon vetää koviksen roolin uskottavammin läpi kuin Vin "Feikkibasso" Diesel. Katsopa vaikka Bourne Identity, niin tiedät mitä tarkoitan. Vin Diesel ei nyt vaan osaa... :rolleyes:

Ja uusin tuotos Bourne Supremecy on filkka, jossa Damon vetää ehkä vieläkin antaumuksellisemmin Bournen roolin läpi. I like it.

Shamrock sanoi:
Ja uusin tuotos Bourne Supremecy on filkka, jossa Damon vetää ehkä vieläkin antaumuksellisemmin Bournen roolin läpi. I like it.
Yeah baby, en ole vielä katsonut, mutta minulla on tuo kyllä varmuuskopiona Meksikosta. :D

suortti sanoi:
No, tää on nähtävästi makuasia ja mä olen eri mieltä... mutta sun on myönnettävä, että Vin näyttäis naurettavalta Conan leffoissa Arskan tilalla kenen tahansa mielestä
Ja vaika tää on IHAN TÄYSIN makuasia katoppa viellä näitä kuvia:
http://www.schwarzenegger.it/gallery/gallery1/foto182.jpg
http://vin-diesel-denmark.net/img-dir/pictures/img_112.jpg
Olen kyllä Hulkin kanssa samaa mieltä, että tavallinen pulliainen pitää Arskaa ja Dieseliä molempia todellisina kaappeina. Tavalliselle pulliaiselle riittää että mies näyttää lihaksikkaalta riippumatta ympärysmitoista ja meriitit ja tulokset on ihan täysiä sivuseikkoja.

Kyllä Dieseliltä on mun mielestä muutama ihan hyväkin leffa tullut. Pitch black, Knockaround guys, "Saving private Ryan", vaikka olikin sivuosassa, eikä tämä uusi Riddick mikään huono mielestäni ole scifileffojen seassa. Ihan ok. xXx ja The fast and the furiosia tuskin olisi saatu näyttelijäsuorituksilla sen paremmaksi, kyllä leffat oli roskaa jo käsikirjoituksesta ulos tullessa.

Mielipide asioita. :)

Eilen kävin katsomassa kyseisen leffan ja täytyy kyllä sanoa, että oli pettymys. Juoni oli heikko ja loppu töksähti mielestäni pahemman kerran. Ainoa hyvä asia leffassa oli Vin Diesel :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom