Chris Angel - tajunnan räjäyttäjä

Kaupunki
Vantaa
Ootteko nähny kyseisen herran temppuja...?
Copperfield jää kyll toiseks. Osa aika uskomattomia.
Youtubesta löytyy paljon.
Tuli just Subilta 30min juttu. Muistaakseni kerran viikoss keskiviikkosin.
Kävelly esim. veden päällä tai leijuminen talon katolta toiseen..?:eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Välillä saa nauraa ihan huolella kun se niitä naama peruslukemilla selittää :hyper: muuten ärsyttää koko ohjelma ja mies höystettynä vitun ärsyttävällä lässyttävällä puhetyylillä.

Jess, jätkä kävelee veden päällä ja leijuu katolta toiselle! Ihan oikeestiko?:jahas:
Noita temppuja kutsutaan nykyään erikoistehosteiksi ja niitä on joka leffassa. Tai sitten Mr Angel on ollut jokaisessa pätkässä stunttina.
Enemmän viehättää erilaiset älykkyystemput kuin nuo "nostan sohvan 10m korkeuteen" -jutut.

totta kai ne perustuu johonkin silmänkääntö temppuihin, mut miten se tekee ne..?
Vai onko tehty pelkästään TV:tä varten?

Eiköhän nämä ole tehty nimenomaan tv:tä varten ennalta valittujen avustajien kanssa tietty.

Huomatkaa ylläolevassa videossa miten Angel ensin valitsee "spontaanisti" yhden lyhyen, housuihin sonnustautuneen avustajan ja vaihtaakin sitten toiseen, jolla on sopivasti pitkä hame ja pitkähihainen paita silmänkääntökatkaisua varten.

EDIT: Heh, olikohan kääpiöavustaja mukana kuvioissa...

Tullut sen verta outoja juttuja tullut itsekin nähtyä taikureiden toimesta, että kyllä mä uskon, että ne tuolta näyttävät paikan päälläkin. Mitä välilä niillä erikoistehosteilla on? Ainahan taikureilla on kaikenmaailman härpäkkeitä matkassa. "OMG sillä on feikkihiha" :)

kyllä tuo mun mielestä ihan hyvää viihdettä.mulle on ihan sama mitä siellä oikeesti tapahtuu,kunhan se näyttää coolilta

Tullut sen verta outoja juttuja tullut itsekin nähtyä taikureiden toimesta, että kyllä mä uskon, että ne tuolta näyttävät paikan päälläkin. Mitä välilä niillä erikoistehosteilla on? Ainahan taikureilla on kaikenmaailman härpäkkeitä matkassa. "OMG sillä on feikkihiha" :)
Mun mielestä raja siinä vaiheessa menee typeräksi kun tosiaan erikoistehosteilla kikkaillaan ja yleisö on maksettua. Sehän on jo ihan sama kun katsoisi jotain elokuvaa eikä varsinaisesta "taikuudesta" ole puhettakaan.

Joo... varsinkin ne nosturilla ja kahdella kuvauspaikalle tehdyt levitaatiot on siistejä :jahas:

Aika kusettaja tuo Criss Angel.

Osa pikkutempuista on aika hienoja, mutta ne suuremmat tempaukset pistää välillä itkemään, kun (palkattu) yleisö ylinäyttelee reaktionsa. Tyyliin: "Wow!!11 Amagad amagad he just made that beer vanish when he drank it!!11 Amazing!111 ................

Aina vakuutetaan ennen temppuja, että ei tässä varmasti ole mitään erikoista IHAN tavallinen härveli tämä on. Joo niin varmaan. Kaverihan on oikeasti noita ja pystyy ihan aikuisten oikeasti lentämään. Tai siis kaikki nyt tietää sen, että joku juju niissä aina on, mutta pliiiis lopettaisi sen tanan vakuuttelun ja paskanjauhannan. Itse nautin enemmän katutaikureista ja muista pikkutempuista, enkä Copperfieldin ja Angelin tyylisistä saippuaoopperoista.

Ja tosiaan kaverin ego tuskin mahtuu televisioruutuun. Kannattaa katsoa YouTubesta erään japanilaistaikurin temppuja - ne saavat oikeasti sormen suuhun kun yrittää miettiä miten helv... se sen teki.

Pari kertaa katsoin sitä Chris Angelia ja kyllä siinä pidetään katsojaa niin saatanan tyhmänä ettei kovin kauaa jaksanut katsoa. "JOO SE TYÖNSI TON PALMUN KUMOON, SE OLI IHAN TAVALLINEN PALMU, VAIKKA OLIKIN VÄHÄN ERIVÄRINEN KUIN NE SIINÄ VIERESSÄ OLEVAT". :D

Ei mene viihteestä.

Kyllähän tota joskus kattoo kun sattuu samaan aikaan telkkarin ääreen. Ja kyllä mua kiinnostaa miten se ne jotkut temput tekee, vaikka olisikin maksettu yleisö ja kaikki erikoistehosteet käytössä. Joskus ihmetyttää niistä huolimatta.

Ps. Se on muuten Criss, eikä Chris.

Rajan vois mun mielestäni vetää kameratrikkeihin, kuvamanipulointiin ja palkattuun yleisöön. Jos sälli kävelee seinällä ja saa vaijerit niin hyvin piiloon, ettei niitä edes näe, on se musta aika hyvä temppu :)

Suurin osa tempuista tehdään kuitenkin ihan erilailla mitä ensin luulisi. Kaverilla on kuitenkin tuossa ihan helvetin kova taustatiimi suunnittelemassa noita temppuja.

Enpä oikein itsekään innustu kaverin imagosta, mutta kaipa tuollainen uppoaa jenkkiyleisöön. Kai kaikkien pitää silti myöntää, että ihan nättejä kepposia kaveri tekee vaikka nämä kyseenalaisimmat jätettäisiinkin pois :)

Suositut

Back
Ylös Bottom