Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:urjo:Tuo ultradeathin maku on kyllä aika kamala. Hirveän teennäinen, ihankuin jotain valopetroolia ois siihen sekotettu. :urjo:
Tuli kaverilta jouluna pullo Blair's Mega Deathia. Ei maultaan ehkä parhaimpia, mutta tällä kertaa ajatus ratkaisee ja ajatuksenahan se oli helvetin hieno.
Mitäs hyviä rafloja löytyy tulisesta pitäville? Amarillon Habanero Burger on kyllä yks parhaimpia burgereita, mitä minä olen koskaan saanut kunnian maistaa, mutta tulisuutta voisi tietenkin aina olla enemmän. Suosittelen kyllä, jos ei tulisuuden niin maun vuoksi kaikille. Perus jamppa saa sillä kyllä varmasti hien otsalle ja suun kihelmöimään. Oon kuullut paljon Tampereen Jack the Roosterista, että heillä olisi tarjolla Suomen hoteimmat burgerit. Pitkään pitänyt jo päästä koittamaan.
saakeli ku toi tabasco on niinku vettä jois mis on etikan makua. Toivottavasti nää ei oo ihan sellasia. :D
Kyllä mä olen sit aika noviisi, vaikka pystyn aika paljon peruspenttiä tulisempia vetään. Nimittäin kyllä löyly pelkiltään polttaa tätä suuta niin, että kuola valuu valtoimenaan, eikä ole enää mukava olo. Ei vitussa ainakaan dippinä tota, ainakaan sellaisenaan. Tai siis ei se siitä kiinni ole ettenkö pystyisi käyttään sitä vaikka dippinä, mutta siitä on kyllä nautinto kaukana.Chilikaupan Löyly. Ei ole mitään tappotulista, eli mitään jauhelihamössöjä ei tällä kannata lähtee tulistamaan, mutta esim. dippinä tai suoraan leipien päälle kaadeltuna toimii erittäin hyvin.
Kyllä mä olen sit aika noviisi, vaikka pystyn aika paljon peruspenttiä tulisempia vetään. Nimittäin kyllä löyly pelkiltään polttaa tätä suuta niin, että kuola valuu valtoimenaan, eikä ole enää mukava olo. Ei vitussa ainakaan dippinä tota, ainakaan sellaisenaan. Tai siis ei se siitä kiinni ole ettenkö pystyisi käyttään sitä vaikka dippinä, mutta siitä on kyllä nautinto kaukana.
Olisiko tietoa mistä voisi ostaa helposti nagasiemeniä? Habanerot ovat alkaneet käydä suhteellisen miedoiksi, ei tule enää samaa potkua kuin ennen. Stokkalla nagoja on joskus myyty, mutta kilohinnalla 150e ei tule kesää.