Cheattaus

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onkos muita joilla on tapana harjoitella vähän liian isoilla painoilla ja ei niin kovin puhtaalla tyylillä? Itse olen kyllä huomannut että se on melkein ainoita keinoja millä omilla geeneillä saa tulosta.

ps. Ennustan kristallipallostani, että joku pitää luennon pienten painojen turvallisuudesta :D

Justhan jossain threadissa oli juttua arskan hauistreeneistä, joissa n. puolet tehtiin cheattaamalla.

Itse teen välillä juuri habaa cheattaamalla, useimmiten kuitenkin puhtaasti.

Habassa tulee cheatattua ensimmäisen liikkeen kovat sarjat, loput sitten keskitetysti/scotissa. Ainakin mulla tuntuu hauis parhaiten heräävän näin.

Selkätreenissä sitten taas tuntuu olevan toisinpäin, sarjat tulee tehtyä aivan pilkuntarkasti tai muuten ei saa mitään tuntumaa

Pelkät huijausnostot on umpikuja kun romuja voi nostaa tekniikan samalla mennessä metsään. Tekisin sykleissä niin että lähtee painoista, joilla voi tehdä sikapuhtaita toistoja ja nostaa romut "yli" niin että lopussa tehdään vaan eksentriset toistonosat puhtaasti. Sitten lasku vähän edellistä lähtötasoa ylemmäs ja kierto alusta.

Huijaus on erinomainen tapa tehdä negatiiveja ilman treenikaveria. Esim. olkapääpunnerrus, leuat, dippi onnistuvat noin.

Kyllä mä ainakin huijaan usein pari toistoa puhtaittein toistojen jatkeeksi. Selälle ja hauiksille. Myös, jos teen ojentajia taljassa.

Joo, kyllä mäki liikuttelen voimiini nähden aivan liian isoja romuja. En kuitenkaan niin isoja et liikkeet menee heti alusta asti ihme heilumiseks. Kyllä jonkun näkönen kontrolli pitää olla. Pari viimistä toistoo on kyllä aina aika rumia.
Sen oon kyllä huomannu että pienillä painoilla tehty ns. tuntuma- / pumppihakuinen treeni ei johda mihinkään muuhun kun suunnattomaan vitutukseen, kun äijä ei vaan kasva. Kai se on pitkälle geeneistä kiinni. Jokainen on erilainen ja jokaiselle toimii eri jutut.

Joo toimii ainakin mulla parhaiten taljan kanssa leikkiessä! (selkä, hauis, ojentaja sunmuut)
Mut tosiaan vasta ku tietää mitä missä milloin ja miten tekee...
Tulee hyvä lämmin tunne sieluun :urjo: :thumbs:

kyl tulee xiitattua hauiksessa.

arskasta tuli vaan mieleen että ennen T3 kuvauksia kertoi jotenkin näin: treenasin joka päivä 5 h päivässä parin kuukauden ajan.

Ennen T3 se oli kauhee plösö, kunnon rasvamaha sit T3:ssa aika lihaskimppu, epäilen vähä että nörtit ollut asialla parannellut vähä arskan bodyä

Yleensä yritän pitää suoritustavan mahd. puhtaana, mutta joskus kunnon cheatti tekee hyvää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom