CBB Olli Kaminen

Meinaatko kisata tänä vuonna? Miten treenit muuten sujuu?

Jees, jos hommat menee suunnitelmien mukaan niin todennäköisesti kisaan tänä vuonna. Treenit on kulkenut ihan ok. Pieniä vastoinkäymisiä tuossa menneellä syksyllä, hoikkalihas (m.gracilis) lievästi revähti mutta kuntoutui suht. vikkelään.

Ps. kyllähän tuonne hip, cool and trendy -”terveysblogiin” on tullut jotain kondiskuvia laitettua meneiltä viikoilta. Tuossa joku heikkotason muokkausspektaakkeli joululta:

Liitteet

• Posejoulu2015.jpg
    Posejoulu2015.jpg
    464,8 KB · Katsottu: 1 941
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katos vaan, en huomannut koko blogia. Treenistä juttua mukavasti mutta olisi kiva kuulla ajatuksia ravinnosta, onko tullut jotain ahaa-elämyksiä matkan varrella? Mites lisäravinteet?

Katos vaan, en huomannut koko blogia. Treenistä juttua mukavasti mutta olisi kiva kuulla ajatuksia ravinnosta, onko tullut jotain ahaa-elämyksiä matkan varrella? Mites lisäravinteet?

Ihan hyvä kysymys, varsinaiset ahaa-elämykset jää tosin aika pieneksi. Varmaan safkapuolelta mitä mm. Jacob Wilson ja Pakulski on höpötellyt vuosikausia "Metabolic Flexibilitystä" ja "Nutrient Timingista". Jos nuo käsiteet on vieraita niin tuossa hyvä linkki perusperiaatteisiin:
https://www.youtube.com/watch?v=3pQIsJ5mtno

View: https://www.youtube.com/watch?v=3pQIsJ5mtno

Tuon käytännön eron olen itse huomannut radikaalisti 2010 ja 2015 kisadieettien välillä, jolloin käytin hiilareita eri tavalla.

Samaan liittyen lisäravinteista päällimmäisenä nousee intra-juoma ja varsinkin intrahiilari. Tämä ei ole muuten mikään jauhomainos, sillä itsellä ei ole sponsoria. Mielenkiintoista, että muistan mm. "Mountain Dog" Meadowsin sanoneen, kun mieheltä kysyttiin, että mikä on ollut merkittävin ja tuloksellisin käytännön ravitsemuksen muutos kuluneen 20 vuoden Meadowsin treeni- ja valmennusuran aikana. Ja kaveri sanoi epäröimättä, että intrahiilari.

Muuten lisäravinteet on kehityksen kannalta aika lailla marginaalista näpertelyä, jopa kisatasolla jos ravitsemusperiaatteet on muuten kunnossa. Tosin itsekin olen aika ajoin laittanut liikaa painoarvoa jauhoille ja tässä kohtaa on hyvä, että on itseä älykkäämpi valmentaja, joka voi tarvittaessa selventää asioita.

Viimeksi muokattu:
Pomppasit vaan esille tänään, kun Uolevia arvostelin aikaisemmin! Ei mitään sinua vastaan ole! Päissään kirjoittelen niin jutut on täyttä paskaa minulla :worship:

Suositut

Back
Ylös Bottom