Casein yöproteiini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja urpå
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Molo!

Ostin tota Casein protskua ja kysymykseni ei liity niinkään siihen vaan tohon hiilariin. Kun otan yöprotskun niin sekotanko sekaan hiilaria samalla suhteella mitä päiväannoksiinkin laitetaan? Jos (ja kuten luulis) sekotan niin malto ei ehkä paras vaihtoehto kun se imeytyy nopeempaa kuin yöprotsku, vai? Mitä hiilareita te konkarit käytätte? Olen kuullu puhuttavan jostain panimosokerista. Onko se hitaastiliukenevaa jota vois yhdistää Caseiiniin?

Kysytään viä, että sekotatteko te päiväannoksiin (ei palkkari) maltoo ja panimosokeria keskenään?

Urpå kiittää!

Mun mielestä ei kannata sekoittaa yöprotskuun mitään hiilaria. Yön aikana et kuitenkaan tarvitse hiilihydraatteja, etenkään nopeasti imeytyviä. Itse sekoittelen Kaseiinin maitoon vaikka maidossakin on jonkin verran hiilareita. Lisäksi otan yleensä rasvaa yöproden kanssa. Joko sekoittamalla sen ja maidon kanssa oliiviöljyä tai sitten ottamalla erikseen kalaöljyä.

Mun mielestä ainoastaan palkkariin kannattaa lisätä panimosokeria tai maltoa, ei mihinkään muihin prodepirtelöihin.

Samaa mieltä tdj:n kanssa, eli ei hiilareita yöproteiinin kanssa. Oliivi/rypsiöljyä kannattaa laittaa sekaan ja sekoittaa veteen (jos ei mausta niin välitä).

Panimosokeri (dekstroosi) on käsittääkseni lyhytketjuista hiilihydraattia, joka imeytyy vielä maltoakin nopeammin. Joskus tulee laitettua palkkariin hiilareiksi puolet maltoa ja puolet panimosokeria.

Jaa..

Jaa..
Kiitti jäbät!
Käsitänköhän väärin mutta olen ollut siinä ymmärryksessä, että hiilari on se aine mikä kuljettaa proteiinin aminohapot lihakseen? Tai jotain tonnepäin mutta pointtina se, että jos ei ole hiilaria niin ei ole kyytipoikaa proteiinille.
Älkää naurako jos puhun ihan sekavia :hyper: olenhan urpå :lol2:
Käytätte rasvoja ja öljyjä, miksi? Toi oli uutta (taas) mulle. Mitä hyötyä sillä saavutetaan?

Eihän tuo mitään. Aina kannattaa kysyä.:thumbs:

Öljyn hyöty perustuu siihen, että se hidastaa proteiinin imeytymistä. Kyllä proteiini menee sinne minne pitääkin vaikka ei hiilihydraatteja ota samalla.
Hiilihydraattien ottaminen palautusjuomassa perustuu siihen, että ne nostavat veren insuliinitasoja, jotka ovat laskeneet treenin aikana ja näin proteiinin pääsy lihakseen tehostuu. Illalla ei insuliinitasojen nostamiseen ole tarvetta.

casei imeytyy noin 6 tuntia/pitkän ajan, hera imeytyy nopeammin 1-2tuntia.

niin mutta jos ottaa illalla heran niin eikö se oo sama tulos kun etä ottaisi kaseiinia illalla vaikka se imeytyy hitaasti sama määrä protskua´han siitä ´tulee eikö?
sori en ymmärtäny oikee tätä selventäkää tää homma :joulu3:

casei vaikutus kestää pitempään, liukenee hitaamin, lihas saa pitemmän ajan prodea joka parempi vaihtoehto,
näläntunne pitempään poissa jne..........

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
casei vaikutus kestää pitempään, liukenee hitaamin, lihas saa pitemmän ajan prodea joka parempi vaihtoehto,
näläntunne pitempään poissa jne..........

osaatko sanoa prosentuaalisesti kuinka paljon tää edistää massan kehitystä
ihan heitto vaan...:whip:

no ehkä MR Manninen kommentoi tähän, p.s sitä casein ei tarvii käyttää jos ei huvita, käytä mitä jauhoa haluat

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom