Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
2.5 napsahti tänää kerran oikeella kädellä. #3 jää vielä monta senttiä - uudet gripperit nii vähän lähteny sormist nahkaa. :D

e. ja tänää hain tullista.

Onko täällä hierojia, jotka harjoittelevat grippereillä? Työ ja sali rasittavat kyynärvarsia jo aikalailla. En haluaisi heti saada forkkuja tulehtumaan.

Heimopäällikölle onnittelut! Paljon tossa nyt oli sitten RTn kovin tulos 95kg? Janne ja heimis sai sen ylös molemmat?

Nyt on CoC#3 tilattu niin on taas ainakin puoleksi vuodeksi puurrettavaa.

Tuossa omaa räpellystä. Vähän on kunto kesken, koitetaan päästä vanhaan tulokseen.. :)

http://www.youtube.com/watch?v=regcarjh0iY

Ja heimopäällikölle vielä onnittelut!!

Hyvä Tanu! Uuteen nousuun! :thumbs:

Kiitos vielä kerran onnitteluista. Vittu että on käsistä nahat riekaleina eilisestä.....:itku:

Heimopäällikölle onnittelut! Paljon tossa nyt oli sitten RTn kovin tulos 95kg? Janne ja heimis sai sen ylös molemmat?

Nyt on CoC#3 tilattu niin on taas ainakin puoleksi vuodeksi puurrettavaa.

Danke.

90kg saatiin ylös, siis Janne mä sekä Timo Tuukkanen "Kotkan kivinyrkki" :lol2:

Mitä CoCeja suosittelisitte aloittelijalle? Muuta treeniä on reilu vuosi takana, grippereihin en ole ikinä koskenut lukuunottamatta markettien halpisgrippereitä, ne on kuitenki aivan liian löysiä.. Puristusvoimasta sen verran että esim. mavessa ja leuanvedossa maksimeja kokeillessa ei lopu kesken mutta liikuttelenki sen verran pieniä rautoja..

E: Gripper Superstoresta olis tarkotus tilailla, kaks sais samoilla postikuluilla eikä hinnat päätä huimaa vahvan euron ansiosta, olisko parempi Trainer ja #1 vai #1 ja #1,5? Vai kenties Sport ja Trainer?

Mitä CoCeja suosittelisitte aloittelijalle? Muuta treeniä on reilu vuosi takana, grippereihin en ole ikinä koskenut lukuunottamatta markettien halpisgrippereitä, ne on kuitenki aivan liian löysiä.. Puristusvoimasta sen verran että esim. mavessa ja leuanvedossa maksimeja kokeillessa ei lopu kesken mutta liikuttelenki sen verran pieniä rautoja..

E: Gripper Superstoresta olis tarkotus tilailla, kaks sais samoilla postikuluilla eikä hinnat päätä huimaa vahvan euron ansiosta, olisko parempi Trainer ja #1 vai #1 ja #1,5? Vai kenties Sport ja Trainer?

1 ja 1,5

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
#T jää kelle tahansa terveelle vähänkään reenaavalle miehelle hetkessä löysäksi.Tilaisin #1 ja #1.5 aloittelijana. #1 toimii lämmittely jousena hyvin myöhemmässä vaiheessa.
Jos sattuu ettei #1 mene kiinni niin muutama viikko negatiivia ja varmasti menee. :)

Fitness Expossa sain sen Compact Gripperin lujuutta 240 lb kiinni, silti CoC #2 on parinmillin päässä kiinni menossa.. on niissä eroa! :D

E.
Samaisessa tapahtumassa Kimmo Kokko sanoi, että jos haluaa sen kakkosen ja isompaa kiinni, niin se suositteli kuristettua #3.5:sta, saa loppuun sitä voimaa. Kaveri tietää kyllä asioista, mutta onkos kavereilla antaa vinkkiä miten sen kuristais, mikä on tarpeeksi vahva kestämään sellaiset voimat?

Kyllä minä oon sitä mieltä että #2 suoraan aloittelijallekin jos on vähänkin ruista ranteessa. Itse ainakin huomasin että gripperillä jonka saa kiinni ei kehity kunnolla. Loppu varmaan muodostuu ongelmaksi grippereiden suhteen tällä systeemillä mutta se nyt ei käytännön elämässä olekaan niin tärkeä osa otetta. :)

Jes, itelläkin ykkönen on menny jo ajat sitte kiinni ja oonkin tehny sillä satseja 3*10, 5*5 ja 3*3 negatiivisella päästöllä. Niin hommasin kakkosen ja sitä en saanu alkuun millään kiinni. Nyt 4vkoa myöhemmin oon saanu satunnaisesti(ei hauis reeeni päivänä) kiinni. Mut nyt voin sanoa et saan sen milloin vain kiinni. Pitää ruveta kohta hommaan kolmonen tai 2,5.

Fitness Expossa sain sen Compact Gripperin lujuutta 240 lb kiinni, silti CoC #2 on parinmillin päässä kiinni menossa.. on niissä eroa! :D

E.
Samaisessa tapahtumassa Kimmo Kokko sanoi, että jos haluaa sen kakkosen ja isompaa kiinni, niin se suositteli kuristettua #3.5:sta, saa loppuun sitä voimaa. Kaveri tietää kyllä asioista, mutta onkos kavereilla antaa vinkkiä miten sen kuristais, mikä on tarpeeksi vahva kestämään sellaiset voimat?
Nyt oot kyllä väärin kuullut. Kimmo taisi tarkoittaa kuristettua #2,5? Itse olen saanut kolmosen kiinni ja samaan aikaan kokeilin hakea voimaa 10mm kuristetulla #3.5:lla, niin ei hievahtanutkaan. Nyt se on taas kuristettu, mutta ei se liiku vieläkään. Kuristus onnistuu parhaiten vahvalla putkiklemmarilla jonka muotoilet sellaseksi pötkylän näköseks. Teippiä vähän kahvojen päälle, ruuvipuristimeen ja klemmari paikoilleen..

Ja muutenkin täällä on ihan ihme spekulointia tästä jousilla reenaamisesta. Eikai nyt helvetissä kukaan saakkaan kakkosta kiinni treenaamalla pelkästään ykkösellä. Kyllä se sillä pitää hakea minkä aikoo sulkea! Pakotuksia ja negatiivisia. Pakotuksia isommalla ja negatiivisia. Älkää nyt olko noin urpoja ja köyhiä vaan tilatkaa niitä jousia ja vääntäkää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom