Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Saakos näillä ranteeseen/käsivarteen paksuutta, kun omat käsivarret luuta hauikseen verrattuna, niin olis kiva sietää miten sitä käsivarttakin saisi paksummaksi.

Itseasiassa nuo puristuksesta vastaavat lihakset on pinnallisten lihasten alla, rannekäännöt lienee tehokkaampia forkun kasvattajia.

Eikä pidä unohtaa brachioradialista vai mikä tuo patti tuossa kyynärvarressa on. :D Ehkä näkyvin osa koko kyynärvarresta ja joillain otteilla paljon hauista vahvempi.
Hauiskääntö/leuanveto myötäotteella ottaa aika hyvin noihin.
#2.5 jää oikealla sentin auki, tuskaisia millejä luvassa.

Varmaan joku hakuexpertti taas kuittaa, mutta itse en löytänyt näistä juttua haulla:

- Ivanko Super Gripper tai vastaava
- Iron Woody Gripper

Ajatus säädettävästä mallista kuulostaa ihan fiksulle, mutta olisiko jollain kokemusta?

Mistä olette näitä ostaneet ?
Onkohan tuo Trainer mulle hyvä vai Sport, maves jaksaa nostaa satasen ainakin 5 kertaa ja leukoja reilusti yli 20 eikä sormista/ranteista lopu voima..
Tosin olen aika pieni (tavallaan), 160cm ja tästä ei enää kasveta juurikaan.

e. 47€ muka pitäs pulittaa jos tilaa netistä :O

Kun ei ole kunnon käsitystä, kuinka tiukkoja nämä gripperit ovat niin menin sitten tilaamaan paketin, jossa on "guide+sport+trainer" sekä #1:en. Noista pienemmät menee hyvin varmaan jälkikasvulle ja itse kuvittelisin saavani aivan riittävästi vastusta trainerilla ja #1:llä. Ainakin näin aluksi... Ja eipähän nuo nyt niin paljon maksa, etteikö voisi tilata sitten vähän vahvempiakin jos ja kun puristusvoima kasvaa.

Tinkikää vaikka kaljasta, nuo on melkeinpä parhaiten käytetyt 30-40 euroa. :rock:

Onko noissa RB-grippereissä paksumpi toi kahva ? RB180 meni hyvin pohjaan. Tuntuu jäykemmältä kuin coc2. Taitaa olla myös karheempi tuo kahva kun heti alkaa sormista nahka kärsimään. RB210 ja 240 odottavat. 240 jäi 4mm:iin parallelista. On muuten vaikee saada sormet tohon ympärille

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä ne koon ja aukeaman puolesta on aika identtiset. RB on millin pari paksumpi.

RB grippereissä on 20mm paksuiset kahvat ja CoC:eissa 19mm. Tuo 1mm tuntuu ihan selvästi kädessä. Aukeamat heittelee yksilöittäin paljonkin, jopa 10mm.

Varmaan joku hakuexpertti taas kuittaa, mutta itse en löytänyt näistä juttua haulla:

- Ivanko Super Gripper tai vastaava
- Iron Woody Gripper

Ajatus säädettävästä mallista kuulostaa ihan fiksulle, mutta olisiko jollain kokemusta?

Noista ei ole henk. koht. kokemusta, mutta ilmeisesti kämmeneen ei tule painetta samaan tapaan kuin normigrippereissä. Juttujen perusteella päteviä laitoksia, mutta tuntuma siis erilainen. Vulcania sen sijaan voin suositella varauksetta. http://www.davidhorne-gripmaster.com/vulcantraining.html

Ykkösellä rutistelin tässä muutaman kuukauden (1-2 "treeniä" viikossa). Saan nyt kymmenen toistoa oikealla. Tänään tuli postissa CoC #2 ja sen sain ekalla yrittämällä millin päähän sulkeutumisesta. Toinen yritys jäikin jo vähän enemmän vajaaksi.

Saas nähdä kuinka monta viikkoa/kuukautta menee ennenkuin tämä on voitettu... :)

Mistä olette näitä ostaneet ?
Onkohan tuo Trainer mulle hyvä vai Sport, maves jaksaa nostaa satasen ainakin 5 kertaa ja leukoja reilusti yli 20 eikä sormista/ranteista lopu voima..
Tosin olen aika pieni (tavallaan), 160cm ja tästä ei enää kasveta juurikaan.

e. 47€ muka pitäs pulittaa jos tilaa netistä :O
Ottasin melkeenpä ykkösen suoraa

Noista ei ole henk. koht. kokemusta, mutta ilmeisesti kämmeneen ei tule painetta samaan tapaan kuin normigrippereissä. Juttujen perusteella päteviä laitoksia, mutta tuntuma siis erilainen. Vulcania sen sijaan voin suositella varauksetta. http://www.davidhorne-gripmaster.com/vulcantraining.html

Oukei, varmaan hyvä laite. Ehdin jo tosin tilata tuon Iron Woodyn, joten kohtahan se nähdään mistä se on kotoisin...

mitäs te kokeneemmat puristelijat meinaatte onks minkään näkösiä mahdollisuuksia puristaa #3 pohjaan 9kk sisällä kun tällä hetkellä menee 2kerran kortti sululla ja 2.5 kerran jos pitää vieteristä kiinni?
ja treeni vinkkejä kiitos. omistan #1,#2 ja #2.5:)

mitäs te kokeneemmat puristelijat meinaatte onks minkään näkösiä mahdollisuuksia puristaa #3 pohjaan 9kk sisällä kun tällä hetkellä menee 2kerran kortti sululla ja 2.5 kerran jos pitää vieteristä kiinni?
ja treeni vinkkejä kiitos. omistan #1,#2 ja #2.5:)
ja treenannu vasta 3kk

Suositut

Back
Ylös Bottom