Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ei se 4jäykkä oo, se vaan tuntuu jäykältä:D. mikä tuo imtug on?

se ikävä puoli noissa on se ettei ne tunnu löystyvän:D. ehkä jos ruuvipenkissä on 24/7 ja kk putkeen niin sitten saattaa vähän löystyä.
Kaikkihan on suhteellista!:D No kyllä se joskus ainakin 20mm:stä kiinni laitetaan, se on varma! Saa nähdä onko noista imtugeista mihinkään? Gripperiperheen pääluku kasvaa siis jo 13:sta.. :)

Vois melkein sanoa, että tänä vuonna saattaa listalle tulla pari muutakin suomalaisnimeä! Vuosi 2008 ja ainakin 2009 voi tekijöitä olla jo enemmän?

Onko kukaan testannu noita sormi expandereita? Varmaan Tokmannin kuminauhatkin kelpaa yhtä hyvin, mutta onko ollut hyötyä?
Ite tuli jo se löysin niistä katkaistua! Olis vissiin pitänyt siirtyä aikaisemmin joihin jäykempiin. Miulla ainakin hävis kaikki lastentaudit ranteista kun aloitin noilla treenaamisen. Ranteet tuppas olemaan aika paskana gripperitaipaleen alkupuolella..

Osaiskohan joku puristusekspertti kertoa neuvoja kyynärvarsien palautteluun, muutakin kuin venyttely?
Työni rasittaa paljon ranteita ja varsinkin sormia. Sitä kautta on tullu paljon voimaa ranteisiin mutta nyt kun lisäksi aloin treenaamaan puristusta ei tunnu enää palautuvan,vaikka kuinka venyttelisi.

Hommaa kuminauhat millä voit tehdä ojentavaa puolta. Lisäksi kannattaa hommata vaikka bilispallot tai vasta mitä sitten pyörittelet kädessä molempiin suuntiin. Alussa on vaikeaa mutta lähtee sujumaan kunhan vaan harjoittelee. Viimosena on tietty kuuma/kylmähoito. Toiseen ämpäriin kylmää ja toiseen kuumaa vettä. Sitten vain vaihtelet astiasta toiseen ja lopetat siihen kylmään. Kesällä on vaikea saada kylmää vettä, mutta talvella mainio palauttelukeino! Yleensä treenin jälkeen jäähdytän kädet vain kylmässä ja sitten venyttelen seuraavana päivänä..

paras yksittäinen palauttelukeino, mitä on tullut käytettyä on ollut epäkeskovahauskone (!!!). täristää melko jämäkästi ja rentouttaa lihat. edes kovalla hieronnalla en oo saanu vastaavia tuloksia nimenomaan jumeihin mm. selässä. kaikenlainen erilainen venyttely, jumppailu, fysikaaliset ja loppuverrat on tietenkin tärkeitä. noi sormien ojentelut on ok, mutta kuminauhojakaan ei tarvi. vaikka pehmeetä tyynyä tms. käyttäen ojentelee, hiekkasangossa sama tai ihan vaan "räpsyttelee vettä sormista".

jos dynaamista työtä tekee, on aika sama, mikä se liike on, hiekkarannalla hiekan puristelu vai vaatemytyn rullailu vai geishapallojen pyörittely vai taikinan vaivaaminen jne. pääasia, että se kuntouttava ja palauttava jumppa on kevyttä, hapotonta ja mobilisoivaa. venyttelyjenkin kannattaa olla hyvin säännöllisiä ja mun lajissa monien venyttely on jo automaatiotasolla :) poikkisuuntainen hierominen ja venytettynä hierominen on itsetehtyinä tuoneet hyviä passiivisen palauttelun tuloksia. lisäksi ehdottoman hyviä on olleet trigger-piste-painelut. ½v nyt käytellyt myös tota vahauslaikkaa ja en vaihda sitä mihinkään. täysin erilainen välitön vaikutus kuin esim. hieronnalla tai aktiivisella jumpalla. varsinkin pinkeydet rentoutuu lähes taianomaisen nopeesti. onneksi noita forkkuja on ite aika helppo käsitellä, joten se ei muodostu ongelmaksi. yks suuri vaikutus palautumiseen on myös treenien rytmittäminen. jos ne on monotonisia ja suhteellinen intensiteetti on jatkuvasti kaakossa, ei mikään kumma, jos hieman palautuminen häiriintyy.

..ja tuo jto:n vaatemytyn rullaus. Pyyhkeen rullaus tosiaan on hyvä! Kädet suoraksi eteen ja siitä vain rullaamaan ylös ja alas. Tulee puristusta käsi nyrkissä ja sitten ihan avonaisena..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mä lähinnä tarkotin, että ottaa pinon vaatteita tai mitä vaan ja alkaa väännellä ja puristella niitä monipuolisesti. siis nimenomaan ajatellen kuntoutus- ja palautusmielessä. toki em. rannerulla on hyvä liike myös voimanhankintaan.

en minä kyllä noilla puristeluilla forkkuja jumiin saa vaikka puristelis tunnin putkeen. sormille/nivelille mulla ainakin kovasti ottaa.

en minä kyllä noilla puristeluilla forkkuja jumiin saa vaikka puristelis tunnin putkeen. sormille/nivelille mulla ainakin kovasti ottaa.

Oletko tehnyt varsinaista grippitreeniä?esim noilla COC-puristimilla?Mulla ainakin vetää pahaan jumiin:(

JTO:lla oli se hyvä systeemi, missä niitä puristeluaja tuli pitkinpäivää...eli ei vedetä kerralla juntturaan.

coc3 puristelen melkein jokapäivä. alkoi niin tympäseen ku ei ees 2mennyt kiinni niin vein sen kaverille takas ja siirryin suoraan coc3 :). jaksa noilla marjastajien(2) grippereillä puristella:D;). saa nähä kauan tää innostus sitten kestää.

coc3 puristelen melkein jokapäivä. alkoi niin tympäseen ku ei ees 2mennyt kiinni niin vein sen kaverille takas ja siirryin suoraan coc3 :). jaksa noilla marjastajien(2) grippereillä puristella:D;). saa nähä kauan tää innostus sitten kestää.

Jaa, no helevetti.
joko se kakkonen sitten menee kiinni?(mulla jää sen 1-2cm)...hmm, olen siis marjamiehiä:D

Mulla on COC2, sitten noita barabanin puristimia, eipä ole tullu treenattua...haittaa toista harrastusta niin pirusti.

en tee juuri pitoja, jos tuo sitä tarkoitti tuo "kestää edes kiinni". puristelen vaan tollla kolmosella ja joskus marketti grippereillä pikku rilliä ja nimetöntä. n10mm menee kolmonen nyt. kk reeniä takana. tuo 10mm ei oo mikään virallisen sääntöjen mukaan, eikä se sulkukaan tartte mulle olla mikään virallinen. kunhan sen yhdellä kädellä saan kiinni niin se riittäis mulle.

n10mm menee kolmonen nyt. kk reeniä takana. tuo 10mm ei oo mikään virallisen sääntöjen mukaan, eikä se sulkukaan tartte mulle olla mikään virallinen. kunhan sen yhdellä kädellä saan kiinni niin se riittäis mulle.
Eipä sitä mun mielestä kannata edes kauheesti alkuun treenata sääntöjen mukaan. Apuja vaan toisella ja sit vaikka 20 mm aukeamasta kiinni. Kunhan se vaan menee yhdellä kädellä kiinni. Salisulkuna pidän noita, ja kisasulku on sit taas oma juttunsa. Vähän sama kuin salipenkki / kisapenkki. Monissa paikoissa hyväksytään nuo mm-set asetuksella tehdyt sulut. Mm. Kimmo Kokon rautakouralistalle pääsee nykyään hiukan kapeammalla asetuksella tehdyillä suluilla. Tuo kolmonen pitää aina sulkea kortilla.

Neutraali: Koita vaan runtata väkisin pohjaan, pidä siellä vähän aikaa ja aukaiset hitaasti. Vähän erilaista ärsykettä välillä! Toi 10mm on jo kova!

Back
Ylös Bottom