Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On se tosi hienoa nähdä suomalainen nimi tuolla listalla! Onneksi olkoon vielä Teemu! Onnittelut myös Kimmolle ja Sakelle, joiden ansiosta suomalaisia nimiäkin voi nyt nähdä Ironmindin ennätyslistalla!
Kaikkihan on suhteellista!:D No kyllä se joskus ainakin 20mm:stä kiinni laitetaan, se on varma! Saa nähdä onko noista imtugeista mihinkään? Gripperiperheen pääluku kasvaa siis jo 13:sta..ei se 4jäykkä oo, se vaan tuntuu jäykältä:D. mikä tuo imtug on?
se ikävä puoli noissa on se ettei ne tunnu löystyvän:D. ehkä jos ruuvipenkissä on 24/7 ja kk putkeen niin sitten saattaa vähän löystyä.
Ite tuli jo se löysin niistä katkaistua! Olis vissiin pitänyt siirtyä aikaisemmin joihin jäykempiin. Miulla ainakin hävis kaikki lastentaudit ranteista kun aloitin noilla treenaamisen. Ranteet tuppas olemaan aika paskana gripperitaipaleen alkupuolella..Onko kukaan testannu noita sormi expandereita? Varmaan Tokmannin kuminauhatkin kelpaa yhtä hyvin, mutta onko ollut hyötyä?
en minä kyllä noilla puristeluilla forkkuja jumiin saa vaikka puristelis tunnin putkeen. sormille/nivelille mulla ainakin kovasti ottaa.
coc3 puristelen melkein jokapäivä. alkoi niin tympäseen ku ei ees 2mennyt kiinni niin vein sen kaverille takas ja siirryin suoraan coc3 . jaksa noilla marjastajien(2) grippereillä puristella:D;). saa nähä kauan tää innostus sitten kestää.
Eipä sitä mun mielestä kannata edes kauheesti alkuun treenata sääntöjen mukaan. Apuja vaan toisella ja sit vaikka 20 mm aukeamasta kiinni. Kunhan se vaan menee yhdellä kädellä kiinni. Salisulkuna pidän noita, ja kisasulku on sit taas oma juttunsa. Vähän sama kuin salipenkki / kisapenkki. Monissa paikoissa hyväksytään nuo mm-set asetuksella tehdyt sulut. Mm. Kimmo Kokon rautakouralistalle pääsee nykyään hiukan kapeammalla asetuksella tehdyillä suluilla. Tuo kolmonen pitää aina sulkea kortilla.n10mm menee kolmonen nyt. kk reeniä takana. tuo 10mm ei oo mikään virallisen sääntöjen mukaan, eikä se sulkukaan tartte mulle olla mikään virallinen. kunhan sen yhdellä kädellä saan kiinni niin se riittäis mulle.