Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siis kolmonen kiinni kun kokeilit eka kerran grippereitä? Ite olin käynyt 10+ vuotta salilla kun kokeilin noita ja kakkonen ei liikkunut mihinkään 😄 10 vuotta reeniä meni että kolmonen meni kiinni. Ei oo kehityskäyrät veljiä keskenään 😄😄
Tykännyt aina väännellä ruuveja ja muttereita pikkupojasta asti ja timpurin ammatissa tuli sormia käytettyä.

Tähän täytyy sanoo että kolmonen kiinni kun ekaa grippereitä kokeilee kuullostaa vähän paksulta. On mullakin yks kaveri kakkosen saanut kokeilematta niitä aiemmin mutta kyseessä on pitkän linjan voimailija muuten. Todella monella perusjätkällä jää ykkönenkin sulkematta. Tiedän kun olen sitä antanut monen käteen kokeiltavaks. Seniorpowerilla on kovat puristusvoimat kyllä ei siinä mitään 💪 Kolmosen sulkee hyvin harva Suomalainen. Meidän salilla ite olen ainut ja munkaan sulku ei mikään maailman hienoin kyllä ollut. 3.5 varmasti erottelee sitten jyvät akanoista oikein gripperimiesten kesken.

Tähän täytyy sanoo että kolmonen kiinni kun ekaa grippereitä kokeilee kuullostaa vähän paksulta. On mullakin yks kaveri kakkosen saanut kokeilematta niitä aiemmin mutta kyseessä on pitkän linjan voimailija muuten. Todella monella perusjätkällä jää ykkönenkin sulkematta. Tiedän kun olen sitä antanut monen käteen kokeiltavaks. Seniorpowerilla on kovat puristusvoimat kyllä ei siinä mitään 💪 Kolmosen sulkee hyvin harva Suomalainen. Meidän salilla ite olen ainut ja munkaan sulku ei mikään maailman hienoin kyllä ollut. 3.5 varmasti erottelee sitten jyvät akanoista oikein gripperimiesten kesken.
Mä sain aikoinaan kakkosen ekalla kerralla kiinni, grippeitä en ollut ennen treenannut. Voimamies treeniä tuolloin vähän enemmän ja mavea 50mm tangolla.
Nyt kun varmaan 10 vuoden jälkeen koitin niin ei toivoakaan sulusta :unsure: varmaan vanhuus iskenyt 😱

1 ja 2 gripperit oli ollut viikon tai kaksi kotona. Varmaan olin tuon kakkosen saanut kiinni. Menimme kaverin kanssa rautakourakisojen yhteydessä kokeilemaan grippereitä Kimmo Kokon järjestämänä. Kimmo ojensi jäykempää gripperiä aina kun edellinen oli mennyt kiinni. Jäykin mukanaolleista meni kiinni. 3.09

1 ja 2 gripperit oli ollut viikon tai kaksi kotona. Varmaan olin tuon kakkosen saanut kiinni. Menimme kaverin kanssa rautakourakisojen yhteydessä kokeilemaan grippereitä Kimmo Kokon järjestämänä. Kimmo ojensi jäykempää gripperiä aina kun edellinen oli mennyt kiinni. Jäykin mukanaolleista meni kiinni. 3.09
Lahjoja piisaa noihin hommiin sitten👍 Uskotaan.

Paljonko tuo kahvojen väli pitäisi olla MMS / Parallel sululla Captain Of Crushissa? Tietäisi hieman kuristella noita jousia oikeeseen mittaan niin saisi hieman osviittaa. 25mm?

Paljonko tuo kahvojen väli pitäisi olla MMS / Parallel sululla Captain Of Crushissa? Tietäisi hieman kuristella noita jousia oikeeseen mittaan niin saisi hieman osviittaa. 25mm?

Parallel = Sillä tavalla että kahvat ovat yhdensuuntaiset, sama väli kahvan ylä ja alaosassa. GHP asettelublokki on 1".
20-25mm on aika hyvä. Ite huomasin että jousen kun kuristaa alle 10mm niin sai suhteettoman kovia sulkuja eikä auttanut juurikaan parallel sulkuihin. Alle 10mm en suosittele kuristamaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En muista tarkkaa kokoa, mut gripperin kanssa motonettiin ja testaan. Pistin tuohon hieman erkkaa kiinni niin pitää paremmin.

Tattis👍 Ota vaikka filmi tai kuva miten laitat kiinni gripperiin jos viittit niin ymmärrän. Nimittäin nyt en tajua mihin tuon pistää kiinni niin ettei haittaa puristelua. Ihan alhaalta kahvoihin?

Tattis👍 Ota vaikka filmi tai kuva miten laitat kiinni gripperiin jos viittit niin ymmärrän. Nimittäin nyt en tajua mihin tuon pistää kiinni niin ettei haittaa puristelua. Ihan alhaalta kahvoihin?
IMG_20210527_110854.jpg
IMG_20210527_111115.jpg

Täs on yks tapa kuristaa vieteri. Ei tartte jännittää jääkö nahkat pakoputkilemmarin väliin. On muutenki mukava hariootusjousi ku vastusta saa muuttaa portaattomasti kahvan asennussyvyyttä säätämällä. Ja tarvittaes uniballit voi ottaa pois jos ei painele kuristettuna.

Liitteet

• IMG_20210611_200512.jpg
    IMG_20210611_200512.jpg
    170,8 KB · Katsottu: 211
  • IMG_20210611_200449.jpg
    IMG_20210611_200449.jpg
    246,5 KB · Katsottu: 209
Näppivoimaa on tosi monenlaista, kuten tiedätkin. Ite en oo saanut kiinni oikeastaan mitään gripperiä, joku kakkonen jäis ihan varmasti laittamatta kiinni, mutta 242x3 tullut mavessa myötäotteella, ilman sormilukkoa. Mulla ei ole edes pieni koura, mut en tajua mikä siinä gripperissä mättää. Muuten jaksan narussa ja tangossa roikkua tosi hyvin, mutta kun pitäis käsipäivää sanoa lujaa, niin ei onnistu.

Näppivoimaa on tosi monenlaista, kuten tiedätkin. Ite en oo saanut kiinni oikeastaan mitään gripperiä, joku kakkonen jäis ihan varmasti laittamatta kiinni, mutta 242x3 tullut mavessa myötäotteella, ilman sormilukkoa. Mulla ei ole edes pieni koura, mut en tajua mikä siinä gripperissä mättää. Muuten jaksan narussa ja tangossa roikkua tosi hyvin, mutta kun pitäis käsipäivää sanoa lujaa, niin ei onnistu.
Toi on kova sarja. Kuitenkin nää vanhat jutut on sellasia joissa tuppaa olemaan lapinlisää. Salilla kun entisten voimamiesten kans juttelee niin tuppaa raudat kasvamaan parran mukana. Nykyään se on filmi tiskiin tai tulostaulu. Tämä on mun mp asiasta. Baarissakaan en ole koskaan kuullut kenenkään ennen muinoin nostaneen penkissä alle 150kg. Kyykystäkin kerto viimeks joku pappa jaloilla punnertaneensa viidelläsataa kympin sarjan. Grippereistä en sano kummemmin mitään muuta kun että niitä treemalla yhtäkkiä se kakkonen onkin jo ihan kevyt puristella. Reeniä vaan👍 kova gripperimies sano että pari-kolme krt viikossa 8x2 tais olla se yks niistä treeneistä.

Toi on kova sarja. Kuitenkin nää vanhat jutut on sellasia joissa tuppaa olemaan lapinlisää. Salilla kun entisten voimamiesten kans juttelee niin tuppaa raudat kasvamaan parran mukana. Nykyään se on filmi tiskiin tai tulostaulu. Tämä on mun mp asiasta. Baarissakaan en ole koskaan kuullut kenenkään ennen muinoin nostaneen penkissä alle 150kg. Kyykystäkin kerto viimeks joku pappa jaloilla punnertaneensa viidelläsataa kympin sarjan. Grippereistä en sano kummemmin mitään muuta kun että niitä treemalla yhtäkkiä se kakkonen onkin jo ihan kevyt puristella. Reeniä vaan👍 kova gripperimies sano että pari-kolme krt viikossa 8x2 tais olla se yks niistä treeneistä.
Mun tulokset ei millään tasolla ole kehuskelun arvoisia, ja jos katsoo ulkoista olemusta, niin voisi kysyä missä ne mun voimat oikein ovat? Olen aina ollut kokooni nähden heikko. Ja muutenkin voimantuotto versus sarjat on esimerkiksi penkissä jos ottaa 150kg kympin, niin ykkönen varmaan luokkaa 160-165kg. Eli varmaan tuolla 10000 juoksun puolella olisin ollut vahvoilla 😅 Staattista puristusvoimaa ollut aina, mutta dynaamista ei. Mulla jonkun merkkiset gripperit, joissa lukema 180. Ostettu aikoinaan Miamista. Sen olen saanut vasurilla suljettua joskus, ihan rimaa hipoen ja vastoin sääntöjä.

Suositut

Back
Ylös Bottom