Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tykännyt aina väännellä ruuveja ja muttereita pikkupojasta asti ja timpurin ammatissa tuli sormia käytettyä.Siis kolmonen kiinni kun kokeilit eka kerran grippereitä? Ite olin käynyt 10+ vuotta salilla kun kokeilin noita ja kakkonen ei liikkunut mihinkään 10 vuotta reeniä meni että kolmonen meni kiinni. Ei oo kehityskäyrät veljiä keskenään
Mä sain aikoinaan kakkosen ekalla kerralla kiinni, grippeitä en ollut ennen treenannut. Voimamies treeniä tuolloin vähän enemmän ja mavea 50mm tangolla.Tähän täytyy sanoo että kolmonen kiinni kun ekaa grippereitä kokeilee kuullostaa vähän paksulta. On mullakin yks kaveri kakkosen saanut kokeilematta niitä aiemmin mutta kyseessä on pitkän linjan voimailija muuten. Todella monella perusjätkällä jää ykkönenkin sulkematta. Tiedän kun olen sitä antanut monen käteen kokeiltavaks. Seniorpowerilla on kovat puristusvoimat kyllä ei siinä mitään Kolmosen sulkee hyvin harva Suomalainen. Meidän salilla ite olen ainut ja munkaan sulku ei mikään maailman hienoin kyllä ollut. 3.5 varmasti erottelee sitten jyvät akanoista oikein gripperimiesten kesken.
1 ja 2 gripperit oli ollut viikon tai kaksi kotona. Varmaan olin tuon kakkosen saanut kiinni. Menimme kaverin kanssa rautakourakisojen yhteydessä kokeilemaan grippereitä Kimmo Kokon järjestämänä. Kimmo ojensi jäykempää gripperiä aina kun edellinen oli mennyt kiinni. Jäykin mukanaolleista meni kiinni. 3.09Tähän täytyy sanoo että kolmonen kiinni kun ekaa grippereitä kokeilee kuullostaa vähän paksulta. On mullakin yks kaveri kakkosen saanut kokeilematta niitä aiemmin mutta kyseessä on pitkän linjan voimailija muuten. Todella monella perusjätkällä jää ykkönenkin sulkematta. Tiedän kun olen sitä antanut monen käteen kokeiltavaks. Seniorpowerilla on kovat puristusvoimat kyllä ei siinä mitään Kolmosen sulkee hyvin harva Suomalainen. Meidän salilla ite olen ainut ja munkaan sulku ei mikään maailman hienoin kyllä ollut. 3.5 varmasti erottelee sitten jyvät akanoista oikein gripperimiesten kesken.
Lahjoja piisaa noihin hommiin sitten Uskotaan.1 ja 2 gripperit oli ollut viikon tai kaksi kotona. Varmaan olin tuon kakkosen saanut kiinni. Menimme kaverin kanssa rautakourakisojen yhteydessä kokeilemaan grippereitä Kimmo Kokon järjestämänä. Kimmo ojensi jäykempää gripperiä aina kun edellinen oli mennyt kiinni. Jäykin mukanaolleista meni kiinni. 3.09
Paljonko tuo kahvojen väli pitäisi olla MMS / Parallel sululla Captain Of Crushissa? Tietäisi hieman kuristella noita jousia oikeeseen mittaan niin saisi hieman osviittaa. 25mm?
Tattis Ota vaikka filmi tai kuva miten laitat kiinni gripperiin jos viittit niin ymmärrän. Nimittäin nyt en tajua mihin tuon pistää kiinni niin ettei haittaa puristelua. Ihan alhaalta kahvoihin?En muista tarkkaa kokoa, mut gripperin kanssa motonettiin ja testaan. Pistin tuohon hieman erkkaa kiinni niin pitää paremmin.
Tattis Ota vaikka filmi tai kuva miten laitat kiinni gripperiin jos viittit niin ymmärrän. Nimittäin nyt en tajua mihin tuon pistää kiinni niin ettei haittaa puristelua. Ihan alhaalta kahvoihin?
Juu juu. Tattista
Näppivoimaa on tosi monenlaista, kuten tiedätkin. Ite en oo saanut kiinni oikeastaan mitään gripperiä, joku kakkonen jäis ihan varmasti laittamatta kiinni, mutta 242x3 tullut mavessa myötäotteella, ilman sormilukkoa. Mulla ei ole edes pieni koura, mut en tajua mikä siinä gripperissä mättää. Muuten jaksan narussa ja tangossa roikkua tosi hyvin, mutta kun pitäis käsipäivää sanoa lujaa, niin ei onnistu.Tähän täytyy sanoo että kolmonen kiinni kun ekaa grippereitä kokeilee kuullostaa vähän paksulta. On mullakin yks kaveri kakkosen saanut kokeilematta niitä aiemmin mutta kyseessä on pitkän linjan voimailija muuten. Todella monella perusjätkällä jää ykkönenkin sulkematta. Tiedän kun olen sitä antanut monen käteen kokeiltavaks. Seniorpowerilla on kovat puristusvoimat kyllä ei siinä mitään Kolmosen sulkee hyvin harva Suomalainen. Meidän salilla ite olen ainut ja munkaan sulku ei mikään maailman hienoin kyllä ollut. 3.5 varmasti erottelee sitten jyvät akanoista oikein gripperimiesten kesken.
Toi on kova sarja. Kuitenkin nää vanhat jutut on sellasia joissa tuppaa olemaan lapinlisää. Salilla kun entisten voimamiesten kans juttelee niin tuppaa raudat kasvamaan parran mukana. Nykyään se on filmi tiskiin tai tulostaulu. Tämä on mun mp asiasta. Baarissakaan en ole koskaan kuullut kenenkään ennen muinoin nostaneen penkissä alle 150kg. Kyykystäkin kerto viimeks joku pappa jaloilla punnertaneensa viidelläsataa kympin sarjan. Grippereistä en sano kummemmin mitään muuta kun että niitä treemalla yhtäkkiä se kakkonen onkin jo ihan kevyt puristella. Reeniä vaan kova gripperimies sano että pari-kolme krt viikossa 8x2 tais olla se yks niistä treeneistä.Näppivoimaa on tosi monenlaista, kuten tiedätkin. Ite en oo saanut kiinni oikeastaan mitään gripperiä, joku kakkonen jäis ihan varmasti laittamatta kiinni, mutta 242x3 tullut mavessa myötäotteella, ilman sormilukkoa. Mulla ei ole edes pieni koura, mut en tajua mikä siinä gripperissä mättää. Muuten jaksan narussa ja tangossa roikkua tosi hyvin, mutta kun pitäis käsipäivää sanoa lujaa, niin ei onnistu.
Mun tulokset ei millään tasolla ole kehuskelun arvoisia, ja jos katsoo ulkoista olemusta, niin voisi kysyä missä ne mun voimat oikein ovat? Olen aina ollut kokooni nähden heikko. Ja muutenkin voimantuotto versus sarjat on esimerkiksi penkissä jos ottaa 150kg kympin, niin ykkönen varmaan luokkaa 160-165kg. Eli varmaan tuolla 10000 juoksun puolella olisin ollut vahvoilla Staattista puristusvoimaa ollut aina, mutta dynaamista ei. Mulla jonkun merkkiset gripperit, joissa lukema 180. Ostettu aikoinaan Miamista. Sen olen saanut vasurilla suljettua joskus, ihan rimaa hipoen ja vastoin sääntöjä.Toi on kova sarja. Kuitenkin nää vanhat jutut on sellasia joissa tuppaa olemaan lapinlisää. Salilla kun entisten voimamiesten kans juttelee niin tuppaa raudat kasvamaan parran mukana. Nykyään se on filmi tiskiin tai tulostaulu. Tämä on mun mp asiasta. Baarissakaan en ole koskaan kuullut kenenkään ennen muinoin nostaneen penkissä alle 150kg. Kyykystäkin kerto viimeks joku pappa jaloilla punnertaneensa viidelläsataa kympin sarjan. Grippereistä en sano kummemmin mitään muuta kun että niitä treemalla yhtäkkiä se kakkonen onkin jo ihan kevyt puristella. Reeniä vaan kova gripperimies sano että pari-kolme krt viikossa 8x2 tais olla se yks niistä treeneistä.