Call Of Duty: Modern Warfare 2 - PS3 ONLINE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fuufaa
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Hyvä että osasit poimia olennaisen tuosta viestistä.

No onhan se nyt kumma että valitetaan PS3-triidissä PC-version heikkouksista. Näin pleikkaripelaajan näkökulmasta peli on ihan mahtava, ei oikein kiinnosta dedikoitujen palvelimien, modien, devkonsolin ja demorecordin puute kun ei niitä PS3:lla ollut CoD4:ssa eikä ole missään muussakaan pelissä. Leanaus lähinnä koskettaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulla on [P] tagi käytössä :). Ohan toi osuminen niin saatanan vaikeeta tatilla :(

Lisätkääs listoillenne mun psn-nimi: Smuckz , nii jos sattuis samoihin peleihin..

Kyllä tossa välillä rupee itkettää ihan ku meikäläistä viedään ku pässiä narussa..

No onhan se nyt kumma että valitetaan PS3-triidissä PC-version heikkouksista. Näin pleikkaripelaajan näkökulmasta peli on ihan mahtava, ei oikein kiinnosta dedikoitujen palvelimien, modien, devkonsolin ja demorecordin puute kun ei niitä PS3:lla ollut CoD4:ssa eikä ole missään muussakaan pelissä. Leanaus lähinnä koskettaa.

Point well made. Omaksi puolustukseksi en tiennyt että tää on PS3 thread.

nyttkuva20091111kohtees.png

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo toivottavasti ne nyt korjailee pelii. Ei mulla eikä kellää frendil toimi. Luin netist että se party invite korjataan perjantaihin mennessä.

Mulla latas justiinsa jonku päivityksen..

Sitte ei päässy PSN:ään kirjautumaan... Sit pääsin just siihen kirjautumaan ni nyt ei saa yhteyttä MW2:n Matchmaking serveriin...

Lol

Kiva! Päivällä kävin pelin hakemassa ja äsken istahdin sohvalle ja ajattelin alkaa mättämään sitä netissa, mutta eipäs sitten alettukaan :curs:

Tännekkin. Perjantaina tulee pätsi joka korjaa invite-ongelman, tuota serverien ylikuormaa ne korjaa parhaillaan. Tiiä sitten kauan kestää, mutta tuskin pe asti sentään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom