Call Of Duty: Modern Warfare 2 - PS3 ONLINE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fuufaa
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
:zzzz:Hyvää, taattua paskaa laatua.
Heti kun julkaisupäivänä löi levyn koneeseen, latautui päivitys.
Samoin kun tänään löi taas levyn koneeseen, latautui päivitys.
Ja nyt ei multiplayer toimi millään osa-alueella.

Vitun hienoa!
:jahas:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
jaa ilmeisesti infinity ei anna dedicated servuja ja cod wf2 taitaa olla pc:llä yksinomaan p2pservuja?

vitun hienoo et otetaa harppaus taaksepäi pc online pelaamises näin pelaajien näkökulmasta...

jaa ilmeisesti infinity ei anna dedicated servuja ja cod wf2 taitaa olla pc:llä yksinomaan p2pservuja?

vitun hienoo et otetaa harppaus taaksepäi pc online pelaamises näin pelaajien näkökulmasta...

Tää on edelleen PS3 pelaajien ketju, meitä ei pc pelaajien ongelmat kiinnosta :D

Moro,

Nopea kyssäri kaikille PS3:sen omistajille? Olen aikoinaan pelannut quake:n kaikkia osia onnline ja vähän call of duty:n ekaa versiota. Nyt iski pitkästä aikaa himo pelata taas netissä. Ongelmana on se että en ole koskaan omistanut mitään konsolia vaan aina pelannut pc:llä. Eli konsolitkin on varmasti kehittynyt aika paljon tässä viime vuosina. Kysymys kuuluu onko konsolilla pelaaminen tänä päivänä jo siedettävää vai pitääkö alkaa päivittää pc:tä? En ole juuri tekniikkaa seurannut viimeaikoina joten kysymys saattaa vaikuttaa tyhmältä.

Itselläni ei ole kokemusta pc-nettipelaamisesta, mutta tässä vuoden verran Ps3:lla pelanneena (mm. COD 4 ja COD WAW), ei ole kyllä mitään pahaa sanottavaa Ps3 onlinepeleistä.

Niin, mikä on sitten mielestäsi siedettävää? Aika pitkälle tottumiskysymys.

Monta vuotta takakan koneella Codia & Cs/Dod ja pari vuotta sitten siirtyminen pleikkarin puolelle, jos pelaat ns. "tosissaan" niin kyllä se kannattaa koneelle ostaa - ei konsoleilla oo sitä samaa hardcore meininkiä / klaanitouhua.. mutta ite tykkään kavereitten kaa jauhaa konsolilla.. ohjaus on mitä on.. sama se on kuitekin kavereillakin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitos vastauksista. Siedettävällä tarkoitin lähinnä sitä että jos on tottunut pc:llä pelailemaan niin ei pety. Sitten vielä yksi kyssäri liittyen juuri hiireen ja näppäimistöön - saako näitä lisävarusteena PS3:seen sillä en voi kuvitellakaan pelaavani ohjaimella?

Voi olla että mikäli hiiren ja näppiksen saa niin kallistun pleikan puolelle ainakin aluksi koska vaatii pienemmän investoinnin.

Kiitos vastauksista. Siedettävällä tarkoitin lähinnä sitä että jos on tottunut pc:llä pelailemaan niin ei pety. Sitten vielä yksi kyssäri liittyen juuri hiireen ja näppäimistöön - saako näitä lisävarusteena PS3:seen sillä en voi kuvitellakaan pelaavani ohjaimella?

Voi olla että mikäli hiiren ja näppiksen saa niin kallistun pleikan puolelle ainakin aluksi koska vaatii pienemmän investoinnin.

Ei ohjainta kannata pelätä. Olin itsekkin ennen henkeen ja vereen hiirinäppismies. Ja vannoin että siirryn ohjaimeen vain jalat edellä.. Ja nyt pelaan ihan täysillä ohjaimen kans. Ja pleikkariin saa tämmösiä jos ujostelee ohjaimia. http://www.vpd.fi/product_details.php?p=12023

Tää alkaa mennä jo vähä :offtopic: puolelle

Ei taida monikaan peli tukea natiivisti hiirtä ja näppistä. Ei taida tämäkään siis. Parempi vaan opetella käyttämään sitä PS3 ohjainta tai hommata FragFX (tiedä sitten onko mistään kotoisin. Mikäli oppimiskurvi on liian suuri kannattaa konsoli FPS suosilla unohtaa.

Itsellä takana vuosia näppis + hiiri pelaamista PC:llä mutta ei tuo ohjain tuota tuskaa ainakaan tässä pelissä.

Itse asiasta. Hieman ehdin verkkopuolta kokeilla ja kylmää kyytiä oli. Eipä tässä itsellä takana muita verkkopelejä olekkaan kun Uncharted2, sitä edeltävä taisi olla CS Source joskus vuosia sitten. Ehkäpä tässä ajan kanssa tähänkin pääsee sisälle.

Ei ohjainta kannata pelätä. Olin itsekkin ennen henkeen ja vereen hiirinäppismies. Ja vannoin että siirryn ohjaimeen vain jalat edellä.. Ja nyt pelaan ihan täysillä ohjaimen kans.

Sama homma oli itselläkin, mutta nyt olen jo ihan sinut tuon ohjaimen kanssa... Kyllä siihen yllättävän nopeasti tottuu kun viitsi vaan vähän aikaa sillä jauhaa.

Jos tänään jo pääsisi netissä hakkaamaan, kun tuo yksinpeli ei oikein itseä yleensä nappaa...

Zone-sarja -42%
No ei mulla ainakaa anna mitään elonmerkkejä, Kyl se tohon online-tilaan menee mut arvatkaa meneekö servuihin. vittu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom