Call Of Duty: Modern Warfare 2 - PS3 ONLINE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fuufaa
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvä että osasit poimia olennaisen tuosta viestistä.

No onhan se nyt kumma että valitetaan PS3-triidissä PC-version heikkouksista. Näin pleikkaripelaajan näkökulmasta peli on ihan mahtava, ei oikein kiinnosta dedikoitujen palvelimien, modien, devkonsolin ja demorecordin puute kun ei niitä PS3:lla ollut CoD4:ssa eikä ole missään muussakaan pelissä. Leanaus lähinnä koskettaa.

Mulla on [P] tagi käytössä :). Ohan toi osuminen niin saatanan vaikeeta tatilla :(

Lisätkääs listoillenne mun psn-nimi: Smuckz , nii jos sattuis samoihin peleihin..

Kyllä tossa välillä rupee itkettää ihan ku meikäläistä viedään ku pässiä narussa..

No onhan se nyt kumma että valitetaan PS3-triidissä PC-version heikkouksista. Näin pleikkaripelaajan näkökulmasta peli on ihan mahtava, ei oikein kiinnosta dedikoitujen palvelimien, modien, devkonsolin ja demorecordin puute kun ei niitä PS3:lla ollut CoD4:ssa eikä ole missään muussakaan pelissä. Leanaus lähinnä koskettaa.

Point well made. Omaksi puolustukseksi en tiennyt että tää on PS3 thread.

nyttkuva20091111kohtees.png

Joo toivottavasti ne nyt korjailee pelii. Ei mulla eikä kellää frendil toimi. Luin netist että se party invite korjataan perjantaihin mennessä.

Mulla latas justiinsa jonku päivityksen..

Sitte ei päässy PSN:ään kirjautumaan... Sit pääsin just siihen kirjautumaan ni nyt ei saa yhteyttä MW2:n Matchmaking serveriin...

Lol

Kiva! Päivällä kävin pelin hakemassa ja äsken istahdin sohvalle ja ajattelin alkaa mättämään sitä netissa, mutta eipäs sitten alettukaan :curs:

Tännekkin. Perjantaina tulee pätsi joka korjaa invite-ongelman, tuota serverien ylikuormaa ne korjaa parhaillaan. Tiiä sitten kauan kestää, mutta tuskin pe asti sentään.

Back
Ylös Bottom