Call Of Duty: Modern Warfare 2 - PS3 ONLINE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fuufaa
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tossa ei vissiin ole mitään "mute kaikki"-toimintoa? Vituttaa välillä kuunnella ihme hölötyksiä ja huutoja taustalla. Mieluummin ottaisi defaultiksi vanhan kunnon kirjoitusviestit, tosin ilman näppäimistöä vähän hankalaa toteuttaa nopeatempoisen pelin keskellä.

Mulla on sellainen päällä?

Alussa laitoin aina kaikille muten, kun vitutti kuunnella niiden kimitystä. Nyt ei enää kuuluu kenenkään ääniä. Mikinkuvat kyllä vilkkuu ruudussa, mutta mitään ei kuulu.

Tiedä sitten mikä on. Olen räplännyt ääniasetuksia PS3 valikosta, kun yritin liittää motorolan headsettiä pleikkariin.

Joka tapauksessa näin on hyvä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
en tiä onko mulla kierohuumori vai mikä on mutta musta on kiva kuunnella niitä muita :D kyllähän se ketuttaa ku joku ulisee jotai iha omaa välil mut sit on pari kertaa osunu joku tyyppi mikä huutelee "what the fuck...omg.." sit taas hetki peliä ja kai se kuoli uudelleen "what the fuck" iha hauskoi juttui välil :D

http://www.youtube.com/watch?v=xAuohk1VAew

Noi on niin mukavia tuolla boxi puolella. Kattokaapa tosta n. 1:20 alkaen.

Tänään pääsin ekaa kertaa tollaseen sekamelskaan mukaan. 12 ukkoo ampui nappi pohjassa kranaatteja silmittömästi ympäriinsä. Aluksi oli ihan hauskaa, mut kyllä se pelleily alkoi jo vituttaa parin mapin jälkeen. Hyvä kun näin ton videon, koska olen ihmetellytkin boxin leaderboardissa niitä 700 tapon streakejä.

Minä oon huomannu et suomen aikaan aamuisin ei kannata ottaa matsia. Silloin pääsee useinmiten jollekkin jenkkiservuille, ja tulee aika pahasti pataan (vaikka ei oo mulla ratio vieläkään kohillaan ole :)). Yks aamu en Favela kartassa saanut yhtään pistettä, kun pääsin jonku klaanin puolelle. Ne pieksi yksinään kaikki viholliset. En tosin kuollutkaan kertaakaan..

Onko kukaan muu huomannut, että Ground War lagaa lähes aina ihan jäätävästi (mulla aina max kaks palkkia eli keltasella), eli ilm. heittää jonnekin namibian shakkikerhon matseihin? Kun taas normi dominition aina vähintään kolme palkkia.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko kukaan muu huomannut, että Ground War lagaa lähes aina ihan jäätävästi (mulla aina max kaks palkkia eli keltasella), eli ilm. heittää jonnekin namibian shakkikerhon matseihin? Kun taas normi dominition aina vähintään kolme palkkia.
Mä en oikeestaan muuta pelaakkaan kun GroundWaria, ja pelittää ihan mainioisti.

Milläs nickillä Red28 pelaa?:)

BGFGBB Saa lisäillä, mutta laittakaa viesti että olette pakkikselta. Tulee nimittäin välillä kaikenmaailman hörhöiltä noita pyyntöjä.

Onko tarkotuksella ammuttavissa kranaateissa(mikälie?) että ei räjähdä jos ampuu lähelle?! Välillä niin vituttaa ku menee harakoille kranaatit ku vastustaja on lähellä :curs:

Onko tarkotuksella ammuttavissa kranaateissa(mikälie?) että ei räjähdä jos ampuu lähelle?! Välillä niin vituttaa ku menee harakoille kranaatit ku vastustaja on lähellä :curs:

Tietenkii, niinku oikeestikin ni niissä sytyttimissä on pieni viive varoetäisyyden takia ettei räjähdä liian lähellä.

Kilvellä on tullu riehuttua aika ahkerasti ja paras streakki on 16 pelkällä kilvellä ja stunneilla. On se niin mahtavaa aiheuttaa "pieniä" vitutuksen/hämmästyksen tunteita, kun vastaan pamahtaa täysi sekopää kilpien kanssa ja kurittaa kakkoseen toisen voimatta tehdä mitään.:D

Totta helvetissä. Muutenhan toi nuubituubi olis aivan ylivoimanen. Toi kilpi on muuten varsin vittumainen juttu kaataa snipalla:D Ei oo yks eikä kaks kertaa kun oon dominationissa suojannu "lippua" helvetin kaukaa snipalla ja sitten joku perkeleen banjomies pärähtää siihen kilpensä kanssa:david: Ei pysty tekemään yhtään mitään, koska etäisyys on sellanen että en juoksemalla kerkeä tarpeeksi lähelle niittaamaan haulikolla ennen ku se lippu menetetään -> lisäksi menee hyvä asema.

Toi kilpi on muuten varsin vittumainen juttu kaataa snipalla:D

Olikos muuten niin, että FMJ:llä ampuu kilvestä läpi niin kuin styroksista? Tälläinen muistikuva on, että edellisen kerran kun kilven takana kyykkiny suojassa niin mitään apua siitä ei oo ollu jos vastustajalla esim joku assault rifle FMJ:llä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom