Call Of Duty: Modern Warfare 2 - PS3 ONLINE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fuufaa
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Jaksaako joku oikeasti unlockailla kaikkien aseiden challengeja? Sellainen tunne ettei itse millään jaksaisi. Tulee kuitenkin käytettyä pelkästään suosikkiaseita (scar, aug hbar, acr, jotkut haulikot). Prestigetkin on hieman rasittavia kun kaikki kamat lähtee. Yhden kerran ehkä jaksaisi vetää mutta eipä enempää.

Asiasta toiseen, tuntuisi että tässä MW2:ssa konepistoolit ovat huomattavasti pienemmässä asemassa kuin edellisessä (jossa kyllä pelasin PC-puolella). Harvassa mapissa tulee itselle käyttöä, enemmän rynkky/kevyt kk-linjalla.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olikos muuten niin, että FMJ:llä ampuu kilvestä läpi niin kuin styroksista? Tälläinen muistikuva on, että edellisen kerran kun kilven takana kyykkiny suojassa niin mitään apua siitä ei oo ollu jos vastustajalla esim joku assault rifle FMJ:llä...
En tiedä mutta eilen ammuin Barret + FMJ yhdistelmällä puol lipasta kilpeen eikä mitään vaikutusta. Bugi?

En tiedä mutta eilen ammuin Barret + FMJ yhdistelmällä puol lipasta kilpeen eikä mitään vaikutusta. Bugi?

Ei kai ne läpi mene?

Itse myös täräytin koko lippaan kilpeen. Aseena joku sniperi (en noita nimiä muista), Bullet penetration ja FMJ. Iloisesti tuli kilvestä:)

Ei hitto että lähtee järki ton nettipelin kanssa kun ei millään yhdistä serveriin! vittu! Onko muilla samanlaisia ongelmia. Aluksi pääsin kyllä hyvin nettipeliin, mutta enää ei yhdistä.

Mulla oli eilen, DNS-herja. Käynnistin pleikan ja WLAN-boksin uudestaan niin pelitti.

En saa ketään hengiltä tässä. Tuo pleikan tatilla ohjaaminen on ihan retardia. Olin kuitenkin aika guru esim. Quakessa ja Battlefieldissä PC:llä.

Alfie82luv saa lisäillä.

Mulla oli eilen, DNS-herja. Käynnistin pleikan ja WLAN-boksin uudestaan niin pelitti.

En saa ketään hengiltä tässä. Tuo pleikan tatilla ohjaaminen on ihan retardia. Olin kuitenkin aika guru esim. Quakessa ja Battlefieldissä PC:llä.

Alfie82luv saa lisäillä.

Kyllä tohon tattiin tottuu mutta samalle tasolle hiiren kanssa ei kyllä millään pääse, sanoi konsolifanboy mitä tahansa. Jonkun verranhan hommaa helpotetaan aim assistilla konsoleilla mikä on mielestäni vammaista...tähtäin seuraa/pysyy automaattisesti vihollisen päällä jonkun aikaa.

Kusee yhä. Bonuksena pistää koko WLANin matalaksi ohessa. Jää jumittamaan siihen kun etsii pelaajia. Outoa tässä on se, että olen kahdesti päässyt ihan onnistuneesti pelaamaan. Olisikohan tämäkin Welhon vika.

Veitsen kantamaa saataisiin kyllä lyhentää. Liian helppoa tuolla tappo. Veitsen pitäisi kyllä tappaa yhdellä osumalla mutta ei niin helposti...tulisi enemmän järkeä tähän hommaan kun ihme juoksijoita olisi vähemmän.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eihän normi veitsellä kantama ole kummonen, mutta Commando+ Lightweight perkit, niin ukko kurottaa jostain 4m päästä tapon :D On suhkot koomisen näköstäkin vielä kun katselee menoa

Mä pelasin, yritin sun nickiä äsken kalastella tästä ketjusta. Jätkä oli aika kova.:)

just :jahas: Jätkällä itellä hullun hyvä ratio ;) Pelasin nyt pari matsia ump+silencer ja taitaa sopia omaan pelityyliin paremmin, kun monesti tulee juostua vaan vihollista päin sen kummemmin miettimättä :D

Zone-sarja -42%
Hiemanko vituttaa että itse on ollut niin laiska pelaaja, että tuota ei ehtinyt avaamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom