MULTI Call of Duty: Black Ops

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Zombi modisssa varsinkin jos on kaksistaan ystävän kanssa pelailemassa ja eikä ole puheyhteyttä pelikaveriin, meinaa tulla jännäkakka housuun kun toinen on käynyt ilmoittelematta ostamassa alueita auki joista sitten virtaa kuolleita halimaan :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mitä nyt oon noin 10 tuntia pelannu , niin täytyy sanoo että suuri pettymys ja aivan paska verrattuna mw2. Pelattavuus huono , ukko liikkuu kankeasti ja tähtäys on jotenkin erittäin tönkkö. Lisäksi en pidä piirrosmaisesta grafiikasta. Jotenkin niin sarjakuvamaisen näkönen. Lisäksi valikoissa ihan liikaa ylimääräistä paskaa.
Jotain positiivista, Killstreakeilla ei enää niin suurta osaa. Kampanjassa ihan kivasti pelattavaa.

En tiedä pitäskö tän suhteen millon luovuttaa ja myydä pois. l

Muuten kyllä ihan loistava peli, mutta käsittämätöntä toi lagi. Koneella mw2 pyörii täysillä asetuksilla sulavasti mutta tää välillä nykii niin vitusti ettei pysty ees pelaamaan, asetuksista riippumatta.
Taitaa olla nykyään liikaa pyydetty että tehtäis pelit loppuun asti valmiiks ennen julkaisua. Tää viimenen päivitys tais vaan pahentaa tilannetta omalla kohdalla :arvi:

^ Äijä ampuu vaan jalkoihi koko ajan :rolleyes:

Itse ostin pelin viime vkl ja täytyy sanoa, että tykkäsin kovasti. Ainut huono vaan, että yksinpeli oli niin pirun lyhyt, parissa päivässä naputteli lävite ihan tosta noin vaan. :P Moninpeliä oon ruvennu nyt speelailemaan ja hyvältä vaikuttaa. :thumbs:

Onkos ihmisillä muuten joku tietty servu missä pelaatte? Itse pelailen kaikissa mahdollisissa suomalaisissa servuissa, että niissä törmäillään. :)

Perk - Warlord ei ainakaan PS3:lla toimi. Eikös sen pitäisi antaa kaksi attachments yhdelle aseelle ? Tarvitseeko se tietyn tason, jossa se toimii vai mitä.. ?

Onko olemassa mitään suomalaista servua missä pelaa suomalaisia? pelimuotoina demolition tai SD, muita pelimuotoja en pelaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Tänään pelasin ensimmäistä kertaa Hardcore pelimuotoja. Ihan kivalta nuo vaikutti vaikka ukot tuntuu välillä kaatuvan vähän turhan helposti. Demolitionissa tuli samaalla uudet ennätykset: 93-11, ja valmiudessa oli sitten vielä 2 chopperia mutta aika loppui kesken enkä ehtinyt käyttää niitä.
Kohta on pelattu 3 kertaa lvl 50 asti, nyt on 49 menossa. Sitten saa taas pitkään pelata ennen kuin saa taas ak-47 käyttöön.

On aina niin huvittavaa kun tulee vastaan ekoilla leveleillä olevia jotka yrittää vetää tuubilla ja scavengerilla, taitaa olla aika shokki pojille kun OMA+dc tuubi pelaaminen mw2:sesta ei toimikkaan.

Erilaisia custom playcerdeja, itekin mietin miten tollasen härskin sais tehtyä. :D

Ihan hauska pelihän tämä, vaikka aika kosmeettisia muutoksia verrattuna MW2:een. Välillä meinasin jo laittaa pillit pussiin, mutta nyt taas maistuu pelaaminen, lvl taitaa olla 43 ja varmaan tulee prestigeen mentyä koska ihan kiva että on jotain tavoiteltavaa koko ajan.

Aika paska olen näitä pelejä pelaamaan ja välillä tulee sohvalla makoiltua vähemmän intensiivisesti joten k/d-ratiot sen mukaisia. Välillä vaan ihmetyttää että miten ihmeessa niin valtavalla määrällä jengiä on aikaa tahkota näitä pelejeä niin saatanasti, taisi yhdellä toisella foorumillakin olla joku jäbä jolla 21 pävää pelin ilmestymisen jälkeen pelattuja tunteja seitsämän päivän edestä...:wtf:

Nyt pelimuotona domination ja kannan tota sterlaa 3:sta koko ajan selässä, ampuu kaikki spy planet ja chopperit niin tulee pisteitä ihan helvetisti + hienoa kusta jonkun hieno kill streak mosauttamalla lentsikat heti alas. Pelivärkkinä xbox siis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom